LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δυνατά και άμεσα σε απόδοση τα φρένα με το πολύ καλό ABS να συμπληρώνει ιδανικά την εικόνα.

Πλαίσιο-Φρένα-Αναρτήσεις

Όπως βλέπουμε γενικότερα στην κατηγορία, και για να συγκρατηθεί το κόστος σε λογικά επίπεδα, οι λύσεις που έχει επιλέξει η Yamaha σε αυτούς τους τομείς δεν ξεφεύγουν από τα μέτρα της κατηγορίας. Το πλαίσιο είναι κλασικά ατσάλινο σωληνωτό, για την ανάρτηση του πίσω τροχού υπάρχουν δύο αμορτισέρ, ενώ για τον εμπρός έχει χρησιμοποιηθεί ένα συμβατικό πιρούνι. 

Στον τομέα των φρένων  τόσο ο εμπρός όσο και ο πίσω δίσκος έχουν διάμετρο 230 χλστ. και συνδυάζονται με δαγκάνες που φέρουν μόνο ένα αλλά μεγάλης διαμέτρου πιστόνι. Η βασική έκδοση του NMAX φέρει στον εξοπλισμό της και ABS το οποίο κάνει πολύ καλά τη δουλειά του ακόμη και σε γυαλισμένο οδόστρωμα. Σε καλής ποιότητας δρόμο τα φρένα αυτά καθαυτά συνεχίζουν να δίνουν θετική εντύπωση. Είναι δυνατά η αντίδραση στο τράβηγμα της μανέτας είναι άμεση, και ακινητοποιούν γρήγορα το νέο scooter της Yamaha.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ