Οικονομικός και με ομαλή απόδοση ο κινητήρας των 125 κυβικών.

    Κινητήρας - Περιφερειακά

    Βλέπουμε συνεχώς φρέσκες προτάσεις στα 125 κυβικά, αφού επαρκούν για τις καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη, ιδιαίτερα για όσους δίνουν προτεραιότητα στο χαμηλό κόστος συντήρησης και την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση. Το Scrambler είναι μια από αυτές τις προτάσεις και μάλιστα εξοπλίζεται με ένα αερόψυκτο, μονοκύλινδρο σύνολο με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και 2 βαλβίδες. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και αποδίδει 9,8  ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 0,87 κιλά ροπής στις 6.000 σ.α.λ., ενώ συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Μπορεί να μη βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά σε κερδίζει αμέσως με την ομαλή απόδοσή του και τον ήχο της εξάτμισης. Αυτός είναι τόσο δυνατός που σε κάνει να αναρωτιέσαι πώς στο καλό κατάφερε και πέρασε τις αυστηρές προδιαγραφές θορύβου και φυσικά δεν σου μπαίνουν ιδέες να αλλάξεις το όμορφο τελικό με κάποιο aftermarket. Ο κινητήρας στην πράξη αποδείχθηκε ιδιαίτερα οικονομικός, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής, η οποία δεν περιορίστηκε μόνο μέσα στα τείχη της πόλης, μετρήσαμε κατανάλωση 2,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων, κάνει αραιές τις επισκέψεις στο βενζινάδικο. 

    Στα περιφερειακά, οι λύσεις που έχουν επιλέξει οι άνθρωποι της Gemini συμβαδίζουν με τη φιλοσοφία, τον χαρακτήρα και την εμφάνιση του Scrambler 125. Το πλαίσιό του είναι ατσάλινο σωληνωτό μονής ραχοκοκαλιάς βαμμένο σε μαύρο χρώμα και συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Την πέδησή του αναλαμβάνουν δισκόφρενα με τριπίστονη δαγκάνα εμπρός και διπίστονη πίσω, τα οποία μάλιστα είναι συνδυασμένα χάρη στο σύστημα CBS.Αξίζει να σημειώσουμε ότι όλα τα σωληνάκια των φρένων είναι μεταλλικά κάτι που βελτιώνει την ποιότητα, την εμφάνιση και φυσικά την αποτελεσματικότητα, αφού η απόδοσή τους δεν πέφτει με τα συνεχόμενα, έντονα φρεναρίσματα. Οι τροχοί των 17 ιντσών έχουν ακτίνες και φορούν ελαστικά μεικτής χρήσης διαστάσεων 100/80-17 εμπρός και 120/70-17 πίσω. Η απουσία περιττών εξαρτημάτων κρατά χαμηλά το συνολικό βάρος, το οποίο περιορίζεται στα 126 κιλά.  

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • ΒΒΒ

      Ξεκίνησε η Triumph με τα modern classics και τα scrambler, έγιναν μόδα και τώρα ο κάθε κακομοίρης πάει και βγάζει ό,τι να ναι και το λέει scrambler. Παπί θα βγάλουν σε λίγο και θα το πούνε scrambler. εν τω μεταξύ, τι scrambler είναι με τη εξάτμιση κάτω? ντεπόζιτο πιο αντιγραφή πεθαίνεις.