LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στην άσφαλτο το μικρό Kawasaki θα κινηθεί ιδιαίτερα σβέλτα, εκπλήσσοντας τόσο τον αναβάτη του, όσο και τους άλλους.

Και μικρά άλματα θα κάνετε, δίχως παρατράγουδα.

Πραγματικά αξιόλογες Off-Road δυνατότητες για το KLX 150L, που θα σας χαρίσουν αξέχαστες εμπειρίες.

Δισκόφρενο με δαγκάνα 2 εμβόλων. Προοδευτικά τα φρένα, αν και υπολείπονται σε απόλυτη δύναμη.

Επιθετικός προβολέας που προέρχεται από το KLX 250, ψηλό τιμόνι, και ταμπελάκι made in Thailand.

Mακριά και στενή η σέλα, σε όμορφη διχρωμία. Καλή για τον αναβάτη, όχι ιδιαίτερα άνετη για 2ο άτομο.

Σπαρτιάτικα τα όργανα, με αναλογικών ενδείξεων κοντέρ, δίχως δείκτη βενζίνης ή λυχνία ρεζέρβας.

Δώδεκα αλογάκια από το αερόψυκτο μοτέρ, που σε συνδυασμό με τα λίγα κιλά της μοτοσικλέτας δίνουν καλές επιδόσεις.

Δοκιμή: Kawasaki KLX 150L

Το νέο KLX 150L είναι ένα απολαυστικό On-Off στα 150 κυβικά, με πραγματικές off-road δυνατότητες, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, σπιρτόζικο κινητήρα και υπέροχη εμφάνιση μεγαλύτερης μοτοσικλέτα

 

+Κινητήρας, εμφάνιση, off-road δυνατότητες

- Σέλα συνεπιβάτη, σπαρτιάτικα όργανα

Τιμή: 3.290 ευρώ

Χρώματα: Πράσινο

Από την πρώτη κιόλας ματιά, καταλαβαίνεις πως το KLX 150L είναι ξεχωριστό. Μικρό μόνο στον κυβισμό, καθώς ακόμα και στο μάτι είναι μεγάλο, το 150L είναι πανέμορφο σε εμφάνιση, φέρνοντας αμέσως στο νου τα μεγαλύτερα KLX. Κι όταν το οδηγήσεις, παθαίνεις το δεύτερο σοκ, αφού ανακαλύπτεις πως δεν έχει μόνο την εμφάνιση, αλλά διαθέτει και αξιόλογες επιδόσεις, και fun χαρακτήρα! Για όποιον δεν θέλει scooter ή παπί σε αυτά τα κυβικά, το KLX 150L είναι μια πραγματικά καλή μοτοσικλέτα.

Αισθητική – Κουκλί!

Οι μεγάλοι, αλουμινένιοι παρακαλώ, τροχοί των 21(εμπρός) και 18 (πίσω) ιντσών, οι γενικότερες διαστάσεις μεγαλύτερης μοτοσικλέτας, το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο και το επιθετικό design στα κλασικά αγωνιστικά χρώματα της Kawasaki εντυπώνονται από νωρίς στον αμφιβληστροειδή του παρατηρητή. Το KLX 150L είναι αντικειμενικά όμορφο, ενώ αν δεν προσέξεις τα γραφικά όπου αναγράφεται ο κυβισμός του είσαι 100% σίγουρος πως πρόκειται για το 250! Επιθετικά γραφικά στα πλαϊνά πλαστικά, αγριεμένος σε εμφάνιση προβολέας, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και Off-road ελαστικά με αραιά τακούνια, σε κάνουν -δικαίως- να ανυπομονείς να το δοκιμάσεις στο χώμα. Η στενή, αλλά μακριά σέλα έρχεται σε διχρωμία lime green-μαύρου, ενώ στο πίσω μέρος της βρίσκουμε το κλασικό, πρακτικό τσαντάκι μεταφοράς εργαλείων και αναλώσιμων, που έχουν τα Off-Road μοντέλα της Kawasaki.

Τα όργανα αποτελούν μικρή παραφωνία στο κατά τα άλλα άψογο αισθητικό αποτέλεσμα, αφού αντί για κάποια ψηφιακή οθόνη, βρίσκουμε ένα στρογγυλό κοντέρ με αναλογικές ενδείξεις και τρεις μόλις λυχνίες. Η ποιότητα κατασκευής της made in Thailand μοτοσικλέτας είναι ικανοποιητικότατη, και δεν εντοπίσαμε τριγμούς, κακή συναρμογή ή άλλες παραφωνίες.

Εργονομία – Σπαρτιάτικο, πολεμικό

Σιλουέτα λεπτή και ψηλή, αθλητική και πολεμική, με ιδιαίτερα ψηλό τιμόνι. Ανεβαίνεις πάνω στη σέλα και την αισθάνεσαι αρκετά σκληρή, όπως την είχες κόψει και με το μάτι δηλαδή. Αναβάτης με ύψος 1.70 θα πατήσει κάτω δίχως πολλά-πολλά (χάρη στη λεπτή σέλα αλλά και στις αναρτήσεις που συμπιέζονται ελαφρώς), και θα αισθανθεί άνετα, παρά το ύψος σέλας των 875 χιλιοστών. Τα όργανα είναι σπαρτιάτικα, όπως προείπαμε και στην αισθητική, ενώ δεν έχουν ούτε ρολόι, ούτε μερικό χιλιομετρητή, ούτε δείκτη βενζίνης, ούτε -προσέξτε το αυτό- λυχνία ρεζέρβας! Για να μη μείνετε στα κρύα του λουτρού λοιπόν, να είστε σίγουροι πως το ρακόρ της βενζίνης είναι στη θέση On, και όχι στη Res, καθώς αν μείνετε από βενζίνη δεν θα έχετε τη ρεζέρβα για να σας σώσει. Σημειώστε πως με κατανάλωση που θυμίζει παπί (3,1lt/100χλμ.) και με ρεζερβουάρ 7 λίτρων, θα επισκέπτεστε το βενζινάδικο σας μόλις κάθε… 200-225 χιλιόμετρα! Οι καθρέπτες είναι μικροί και διακριτικοί, με ανάλογα μικρό είδωλο, ενώ μέσα βλέπετε και λίγο αγκώνες.

Το τιμόνι έρχεται σε άριστη θέση για αναβάτη του ύψους μου, ενώ αν είστε ψηλός ίσως είναι λίγο πιο κοντά στον κορμό του αναβάτη από το ιδανικό. Μάλιστα στο χώμα προσφέρει πολύ καλές λαβές σε όρθια θέση οδήγησης. Τα πόδια είναι σε άνετες γωνίες, ενώ και εδώ, αν είστε πάνω από 1.80 ίσως εκείνα διπλώσουν λίγο παραπάνω. Η άνεση είναι καλή για τον αναβάτη, που δεν θα πιαστεί εύκολα πάνω στη σέλα του KLX 150L, όμως ο συνεπιβάτης έχει μικρότερο μερίδιο σέλας, με ελάχιστο αφρώδες, και τα πόδια του διπλώνουν αρκετά. Επιπλέον, το τελικό της εξάτμισης δεν διαθέτει προέκταση προς τα κάτω, και έτσι τα καυσαέρια καταλήγουν κατευθείαν στο συνεπιβάτη. Είπαμε όμως, είναι αρκετά πολεμικό το KLX, δίχως λούσα και μεγάλες ανέσεις, και το δέχεσαι όπως είναι. Τα φώτα είναι αρκετά καλά το βράδυ, αν και η δέσμη του προβολέα στη μεγάλη σκάλα είναι στενή. Αξια λόγου είναι η πολύ μικρή ακτίνα στροφής του Kawasaki, που βρίσκεται στα 2,1 μέτρα, και κάνει το 150L ιδιαίτερα ευέλικτο, ακόμα και στις πιο δύσκολες αστικές συνθήκες. Τα ελαστικά με τα τακούνια της IRC αποδεικνύονται πολύ καλά στην άσφαλτο (δεν παράγουν θόρυβο, ενώ κρατάνε καλά ακόμα και στο βρεγμένο), όπως και στο χώμα, αφού προσφέρουν και εκεί καλή πρόσφυση. Καλοδεχούμενη η τάπα που κλειδώνει, στο ρεζερβουάρ.

Κινητήρας – Κρύβει εκπλήξεις!

Ο αερόψυκτος τετράχρονος κινητήρας των 144 κυβικών εκατοστών του KLX 150L τροφοδοτείται από καρμπιρατέρ, και παράγει 12 ίππους στις 8.000 στροφές και 1,6Kgm ροπής στις 6.500. Σε συνδυασμό με το σχετικά κοντό γρανάζωμα, το καλά κλιμακωμένο κιβώτιο των 5 σχέσεων και με το μικρό βάρος των 115 γεμάτων κιλών, το μοτεράκι δείχνει τα δόντια του, επιταχύνοντας σβέλτα τη μικρή μοτοσικλέτα. Με λίγο πατινάρισμα (μόνο από σταματημένο), το KLΧ 150L φεύγει σφαίρα στο φανάρι, δεν θα ενοχληθεί από αυτοκίνητα, ενώ «παίζει» άνετα με όλα τα υπόλοιπα δίκυκλα στον κυβισμό του -και όχι μόνο. Και στο χώμα όμως ο κινητήρας είναι απολαυστικός, με το συμπλέκτη να σηκώνει εύκολα τον μπροστινό τροχό με 1η στο κιβώτιο, βοηθώντας σας να καθαρίσετε όλα τα εμπόδια! Το καρμπιρατέρ της Keihin (που περνάει τις προδιαγραφές Euro III) κάνει άριστη δουλειά, ενώ κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουμε το τσοκ, που βρίσκεται σωστά τοποθετημένο στο τιμόνι. Μόνο τα πρωινά χρειαζόταν ζέσταμα του ενός λεπτού, με την απόδοση να είναι στρωτή και σωστή αμέσως μετά. Μάλιστα ακόμα και με δύο εύσωμα άτομα στη σέλα του KLX 150L, ο κινητήρας δεν δείχνει να ζορίζεται, με την απόδοση να παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα. Φανταστείτε πως ανεβαίναμε (με άστρωτο μοτέρ) την Εθνική Οδό, 2 αναβάτες συνολικού βάρους 160 κιλών, άνετα με 90-100χλμ/ώρα στο κοντέρ!

Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα – Σεβαστή απόδοση

Το KLX 150L είναι ένα πραγματικό On-Off, με την έννοια ότι μπορεί να κινηθεί τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα, αφού διαθέτει τα ανάλογα εφόδια σε αναρτήσεις, ελαστικά και απόδοση. Να σας πούμε μόνο πως η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 300χλστ., ιδιαίτερα αξιόλογο νούμερο, που σημαίνει πως δύσκολα θα βρει σε πέτρες και κορμούς στο χώμα. Το περιμετρικό πλαίσιο από ατσάλι είναι αρκούντως άκαμπτο, ενώ οι μεγάλες διαδρομές (175χλστ. μπροστά και 190χλστ. πίσω) των αναρτήσεων θα βοηθήσουν τον αναβάτη να διατηρήσει τον έλεγχο τόσο σε ιδιαίτερα κακή άσφαλτο, όσο και στο χώμα. Το συμβατικό πιρούνι των 33 χιλιοστών διαθέτει προστατευτικές φυσούνες στα καλάμια, ενώ πίσω βρίσκουμε ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό Uni-Track, και ρύθμιση προφόρτισης σε 5 θέσεις. Η λειτουργία των αναρτήσεων είναι πολύ καλή στην άσφαλτο, και αξιόλογη στο χώμα. Μικρή προσοχή θέλουν στις κοφτές ανωμαλίες στην εκτός δρόμου οδήγηση, αφού πχ. σε μεγάλες πέτρες δεν θα μπορέσουν να συμπιεστούν αρκετά γρήγορα, διώχνοντας στο πλάι το αντίστοιχο μέρος της μοτοσικλέτας. Αλλά για την τιμή του KLX -που δεν αποτελεί ένα καθαρόαιμο χωμάτινο πολεμικό όπλο- η απόδοση τους κρίνεται εξαιρετική, και θα βοηθήσουν με τον καλύτερο τρόπο τον αρχάριο αναβάτη να κάνει τα πρώτα απολαυστικά βήματα του στο χώμα! Τα φρένα (δισκόφρενο μπροστά, αλλά και πίσω) είναι προοδευτικά σε απόδοση, ενώ υπολείπονται ελαφρώς σε απόλυτη δύναμη στην άσφαλτο –για το χώμα πάντως είναι άριστα.

Στο δρόμο – Βρε, αυτό έχει πλάκα!

Παρόλο που παραλάβαμε άστρωτο το KLX 150L της δοκιμής μας, μείναμε έκπληκτοι από την απόδοση του, αφού από τα πρώτα κιόλας μέτρα ο κινητήρας επιτάχυνε θετικά, το κιβώτιο ήταν αθόρυβο και ακριβές, και το μικρό Kawasaki χωνόταν σαν δαιμονισμένο ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Η στάση του σώματος επιθετική, βοηθά παντού τον έλεγχο της μοτοσικλέτας, με τα πόδια να κλείνουν ιδανικά στη λεπτή σιλουέτα του 150L, γραπώνοντας το γερά. Κάποιοι κραδασμοί γίνονται αισθητοί στις ψηλές στροφές, περισσότερο σε μαρσπιέ και σέλα, και λιγότερο στο τιμόνι, που διαθέτει και ελαστικές βάσεις, ειδικά για τη μείωση αυτών των κραδασμών. Το ψηλό τιμόνι δίνει πολύ καλές λαβές, ενώ η Kawasaki αναφέρει πως πολύ εύκολα ο αναβάτης μπορεί να το αντικαταστήσει με κάποιο aftermarket της επιλογής του –μην ξεχνάτε πως το aftermarket τιμόνι είναι η πιο συχνή επέμβαση από τους ιδιοκτήτες Off-Road μοτοσικλετών. Τα γκριπ στο τιμόνι είναι τα ίδια που φοράνε όλα τα μεγάλα εκτός δρόμου Kawasaki, και προσφέρουν καλό κράτημα. Η σέλα είναι σκληρή μεν, αλλά βοηθάει τον αναβάτη να μετακινηθεί πάνω της, χαρακτηριστικό ιδιαίτερα ευπρόσδεκτο στην εκτός δρόμου οδήγηση. Στο δρόμο το KLX 150L επιταχύνει δυνατά μέχρι τα 100χλμ/ώρα, ενώ μετά ανεβάζει κι άλλο -δεν το λιώσαμε μιας και ήταν στο στρώσιμο. Είδαμε έως 115χλμ/ώρα και μετά κόψαμε, λόγω μηχανικών συμπαθειών. Μετά το στρώσιμο η τελική του μπορεί να είναι ακόμα και λίγο μεγαλύτερη από αυτό το νούμερο –θα επανέλθουμε.

Πάντως μέσα στην πόλη, αλλά και στο χώμα, το KLX 150L είναι πραγματικά απολαυστικό και θα κάνει εκπλήξεις τόσο στους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου (στην περίπτωση της πόλης), όσο και στον αναβάτη του, ειδικά στο χώμα, όπου θα σας προσφέρει αξέχαστες στιγμές! Και σε μονοπάτια θα χωθεί, και σε απότομες ανηφόρες θα ανέβει, και αλματάκια θα κάνει, αλλά και θα σηκώσει τον μπροστινό τροχό του για να υπερπηδήσει εμπόδια. Θέλετε να στρίψετε επιτόπου σε κάποιο στενό σημείο; Απλώς πλαγιάστε το, αφήστε απότομα το συμπλέκτη, και πραγματοποιήσετε ελεγχόμενη επιτόπια στροφή 180 μοιρών! Ανάλογη διασκέδαση με 150 κυβικά εκατοστά, δύσκολα θα συναντήσετε!

Συμπέρασμα – Το καλύτερο παιδί

Τι να πεις. Με κυβισμό λίγο μεγαλύτερο από παπί, το KLX 150L προσφέρει εμπειρίες σαφώς μεγαλύτερης, ολοκληρωμένης μοτοσικλέτας, εμφάνιση που ξεχωρίζει, και οδηγική απόλαυση που θα θυμάσαι για καιρό. Τα καταφέρνει άριστα τόσο σε On όσο και σε Off-road χρήση, και είναι ταυτόχρονα αρκούντως πρακτικό, όσο και ιδιαίτερα μάχιμο και δυνατό. Μειονεκτήματα του η άνεση του συνεπιβάτη, και η έλλειψη τόσο δείκτη βενζίνης όσο και λυχνία ρεζέρβας -όμως εύκολα συνηθίζεις στο σύστημα με το ρακόρ. Είναι πανέμορφο, και διατίθεται σε τιμή 3.290 ευρώ, ευρώ που αξίζει μέχρι και το τελευταίο.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας:
4T, 1Κ, Α/Ψ,2Β
Κυβισμός (κ.εκ.):
144
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ):
58 x54.4
Συμπίεση (:1):
9.5
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.):
12/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.):
1,2/6.500
Τροφοδοσία:
Καρμπιρατέρ Keihin NCV24
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα):
7
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.):
3,1
Βάρος (kg, γεμάτο):
115
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα):
115

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος:
Ατσάλινο, Περιμετρικό
Αναρτήσεις Ε:
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.):
175
Αναρτήσεις Π:
Μονό αμορτισέρ με μοχλικό, προφόρτιση 5 θέσεων
Διαδρομή (χλστ.):
190
Φρένα Ε (χλστ.):
Δ/ 240/ 2Ε
Φρένα Π (χλστ.):
Δ/ 190/ 1Ε

Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε:
IRC Trails GP 2,75-21
Ελαστικό Π:
IRC Trails GP 4,10-18

Διαστάσεις
Μήκος x Πλάτος x Υψος:
2.080x770x1.145
Μεταξόνιο:
1.340
Υψος σέλας:
875

Εξοπλισμός
Μίζα
Κοντέρ
Πλάγιο σταντ
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ