Κινητήρας |
4T, V-2 90º, Y/Ψ,4Β, 2EEK |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
645 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
81x62.6 |
Συμπίεση
(:1) |
11.2 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
68/8.800 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,1/6.400 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
20/Δ.Α. |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
5,3 |
Βάρος (kg,
γεμάτο) |
214 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
200 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Δυο δοκών,
αλουμινίου |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό
τηλεσκοπικό πιρούνι 43χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό
Αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε
(χλστ.) |
2Δ, 4Ε
/310, ABS |
Φρένα Π
(χλστ.) |
Δ /260, 1E, ΑBS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/80-19 |
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.290 |
Πλάτος (χλστ.) |
835 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.560 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
835 (χαμηλή
815, ψηλή 855) |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Υ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
Υ |
Κεντρικό
σταντ |
_ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
Υ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Υ |
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
Γυμνές μοτοσυκλέτες που κοστίζουν κάτω από 5.000 ευρώ
Γιατί αργούν να νομιμοποιήσουν την διήθηση;
Τι το θες το Mega On-Off αν δεν το πας παντού;
Σώος αναβάτης ύστερα από εντυπωσιακά τρομακτική πτώση (+Βίντεο)
Yamaha NMAX 155: Μικρό scooter με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Νομιμοποιείται στην Ισπανία η κίνηση μοτοσυκλετών στην ΛΕΑ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr