Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
  • Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
  • Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
  • Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
  • Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
  • Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
  • Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
  • Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
  • Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση
  • Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση

Ducati Diavel V4: Power Cruiser με 170 άλογα και «Κiller» εμφάνιση

Επιβλητική εμφάνιση που θα τραβήξει όλα τα βλέμματα
Ο Granturismo V4 1.158cc αποδίδει 168 άλογα
Τελική >270χλμ/ω και δίσκοι 330 χλστ με δαγκάνες Brembo εμπρός
Έλεγχος βαλβίδων και λάδια ανά 60 & 15k χλμ και ξεχνάς το συνεργείο

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Επιβλητική εμφάνιση που θα τραβήξει όλα τα βλέμματα

Η Ducati είναι κοινώς αποδεκτά μία από τις εταιρείες με τα πιο φινετσάτα design στον χώρο της μοτοσυκλέτας, έχοντας μάλιστα διακριθεί πρόσφατα για τον σχεδιασμό της Diavel V4, με το βραβείο: "Red Dot: Best of the Best". Η μοτοσυκλέτα αυτή με την εισαγωγή της, έφερε μία νέα κατηγορία την οποία και δημιούργησε, καθώς διασταυρώνει στοιχεία naked και cruiser μοτοσυκλέτας. Η εμφάνισή της είναι χαρακτηριστική και θα τραβήξει τα βλέμματα κάθε περαστικού είτε είναι μοτοσυκλετιστής ή όχι. Η σημασία που δίνει η Ducati στην λεπτομέρεια, φαίνεται και από το γεγονός ότι τα μαρσπιέ και οι χειρολαβές του συνεπιβάτη, είναι πτυσσόμενα και κρύβονται πολύ καλά στην σιλουέτα της, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει και ένα κάλυμμα για την σέλα του συνεπιβάτη (μονόσελο), τονίζοντας το οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, όπως αρμόζει σε ένα αυθεντικό cruiser. Ο σχεδιασμός της είναι εμπνευσμένος από τα αμερικάνικα Muscle Cars, με τους μεγάλους αεραγωγούς εκατέρωθεν του κεντρικού προβολέα, να μην θυμίζουν μόνο ένα αγριεμένο Mustang Shelby, αλλά να τροφοδοτούν τις εισαγωγές της μοτοσυκλέτας με μεγάλες ποσότητες αέρα (λόγω της κίνησης της μοτοσυκλέτας). Το τελικό εξάτμισης εντυπωσιακό και με απολήξεις που επιδεικνύουν τον αριθμό των κυλίνδρων της μοτοσυκλέτας (4), που για τόσα χρόνια εξοπλιζόταν με V2 διάταξης κινητήρα, παράγει μία εθιστική νότα που κάνει σχεδόν αδύνατη την διατήρηση της κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα. Ο σχεδιασμός του προβολέα αποκτά μοντέρνα στοιχεία, διατηρώντας επιρροές από το παρελθόν όντας καμπυλόμορφος (αλλά όχι στρογγυλός), και διαθέτει δύο φώτα ημέρας στις άκρες του, που σχηματίζουν δύο γράμματα "C". Όλα τα φωτιστικά σώματα της μοτοσυκλέτας, είναι φυσικά τεχνολογίας LED.

Ο Granturismo V4 1.158cc αποδίδει 168 άλογα

Στην καρδιά της πολυπόθητης αλλά και exclusive μοτοσυκλέτας, χτυπά ο16βάλβιδος  V4, 90° Granturismo 1.158cc, που έχει δεχθεί μετατροπές σε σχέση με αυτόν που εξοπλίζει το Multistrada, ώστε να αποδίδει λίγο περισσότερη ροπή και αρκετά χαμηλότερα στις στροφές του κινητήρα. Έχει μέγιστη ισχύ 168 ίππων στις 10.750 σαλ και ροπή 126 Nm στις 7.500 σαλ, ενώ είναι εξαιρετικά ελαφρύς και μικρός σε διαστάσεις για τα κυβικά του. Η σειρά ανάφλεξης Twin Pulse, βελτιώνει την χροιά του ήχου, ενώ το σύστημα απενεργοποίησης των δύο πίσω κυλίνδρων είναι μία έξυπνη τεχνολογία που χαρίζει ποικίλα πλεονεκτήματα. Αρχικά κρατά την κατανάλωση σε χαμηλότερα επίπεδα και αυξάνει την άνεση του αναβάτη, αφού μειώνεται η θερμότητα που φτάνει στα πόδια του και την σέλα, ενώ ενεργοποιείται όχι μόνο όταν η μοτοσυκλέτα είναι στο ρελαντί σε στάση, αλλά και όταν κινείται με χαμηλές στροφές, με την αλλαγή λειτουργίας από τους 4 κυλίνδρους στους 2 να είναι ανεπαίσθητη και να χαρακτηρίζεται μόνο από ένα πιο μπάσο άκουσμα με χαμηλότερες συχνότητες στον ήχο. Το χαμηλό κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας (790χλστ ύψος σέλας) και το μακρύ μεταξόνιο στα 1.593 χλστ, σε συνδυασμό με το "χορταστικό" πίσω λάστιχο με 240 χλστ πλάτος και τον εκρηκτικό V4 Granturismo, εκτόξευσαν την Diavel V4 από στάση στα 100χλμ/ω, σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Εντυπωσιακές είναι επίσης οι ρεπρίζ της, πετυχαίνοντας το 60-120χλμ/ω (με 4η) σε 2,9 δευτερόλεπτα και το 100-200χλμ/ω σε 5,7. Η κατανάλωση που γράψαμε στο δοκιμαστικό μας, με "ενθουσιώδη" οδήγηση κυμάνθηκε στα 7,2λ/100χλμ, μία τιμή λογική για την χωρητικότητα και τις επιδόσεις του τετρακύλινδρου κινητήρα, ενώ με το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων, η αυτονομία της μπορεί άνετα να ξεπεράσει τα 260 χιλιόμετρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τελική >270χλμ/ω και δίσκοι 330 χλστ με δαγκάνες Brembo εμπρός

Η ταχύτητα είναι γλυκιά και ακόμα περισσότερο η επιτάχυνση και η Diavel V4 είναι μία μοτοσυκλέτα με την οποία μπορείς να βρεθείς σε ταχύτητες που ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια του Κ.Ο.Κ. σε δευτερόλεπτα. Αντιστοίχως εντυπωσιακά βέβαια είναι και τα φρένα της, που αποτελούνται από δύο πλευστούς δίσκους διαμέτρου 330 χλστ εμπρός με ακτινικά τοποθετημένες monoblock δαγκάνες Stylema, 4 εμβόλων της Brembo, σε συνδυασμό με μία τρόμπα φρένου PR16/19 και έναν δίσκο διαμέτρου 265 χλστ πίσω και δαγκάνα 2 εμβόλων επίσης της Brembo. Η μονάδα ABS, τροφοδοτούμενη από την αδρανειακή μονάδα IMU 6αξόνων αποκτά λειτουργία Cornering, κάνοντας ασφαλέστερο το φρενάρισμα ακόμα και όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε κλίση κατά την διάρκεια των στροφών. Οι αναρτήσεις της, είναι πλήρως ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω (επαναφορά, συμπίεση, προφόρτιση) και είναι της Sachs, με διαδρομές 120 χλστ για το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 50 χλστ εμπρός και 145 χλστ για το monoshock αμορτισέρ πίσω. Το αλουμινένιο Monocoque πλαίσιο "αγκαλιάζει" τον κινητήρα, χαρίζοντας αυξημένη ακαμψία στην μοτοσυκλέτα, η οποία βελτιώνει με τη  σειρά της την απόκριση και την συμπεριφορά της, κατά την σπορ οδήγηση. Το μοντέλο άλλωστε είπαμε πως παρόλο που αποκτά γραμμές cruiser στην εμφάνιση, έχει διάχυτα στοιχεία μίας naked μοτοσυκλέτας, κάτι που φαίνεται και στην οδήγησή της. Το βάρος της πλήρης υγρών, ανέρχεται στα 236 κιλά και αυτά εξαφανίζονται με το που κάτσεις πάνω στην μοτοσυκλέτα, η οποία σηκώνεται πολύ εύκολα από το σταντ και είναι ευκολοδήγητη ακόμα και με χαμηλές ταχύτητες. Οι τροχοί του είναι 17 ιντσών και αποκτούν ελαστικά διαστάσεων 120/70 εμπρός και 240/45 πίσω.

Έλεγχος βαλβίδων και λάδια ανά 60 & 15k χλμ και ξεχνάς το συνεργείο

Η σουίτα ηλεκτρονικών της είναι υπερπλήρης, όπως άλλωστε αρμόζει σε μία τόσο premium μοτοσυκλέτα και περιλαμβάνει Traction Control Evo 2, που επενεργεί βάσει πληροφοριών που δέχεται από την IMU, φροντίζει ώστε να μην ολισθαίνει ο πίσω τροχός ακόμα και κατά την διάρκεια στροφών, χαρίζοντας ιδανικές εξόδους και βέλτιστες επιταχύνσεις ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Μπορεί να ρυθμιστεί σε 4 διαφορετικά επίπεδα (3 για στεγνό και 1 για βρεγμένο οδόστρωμα) και επιδρά όχι μόνο στο άνοιγμα των πεταλούδων αλλά και στον σπινθήρα της ανάφλεξης. Μπορεί φυσικά να απενεργοποιηθεί πλήρως, ενώ το ABS ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα, με το 1 να είναι ιδανικό για πιο σπορ οδήγηση, απενεργοποιώντας την λειτουργία του στον πίσω τροχό, την λειτουργία ελέγχου ανύψωσης τροχού και την cornering ιδιότητα του συστήματος και το 3 να προσφέρει τα μεγαλύτερα επίπεδα ασφαλείας βελτιστοποιώντας την διαδικασία πέδησης. Το Ducati Wheelie Control ρυθμίζεται σε 4 επίπεδα και φροντίζει ώστε να εξαλείφονται ανεπιθύμητες ανυψώσεις του εμπρός τροχού σε απότομες επιταχύνσεις, το Ducati Power Launch προσφέρει σταθερά αστραπιαίες εκκινήσεις, ενώ το Quickshifter EVO 2, είναι αμφίδρομο και έχει εξελιχθεί για την ναυαρχίδα της εταιρείας στα supersport, το Ducati Panigale V4. Το ηλεκτρόγκαζο (Ride by Wire) επιτρέπει επίσης στην μοτοσυκλέτα να έχει Cruise Control, κάνοντας την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο και το ταξίδι πιο άνετη. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 διαφορετικά Riding Modes (Sport, Touring, Urban και Wet) με το πρώτο να είναι ιδανικό για σπορ οδήγηση, δίνοντάς σου ολόκληρα τα 168 άλογα και έχοντας την πιο επιθετική απόκριση στο γκάζι και το τελευταίο να περιορίζει την ισχύ στα 115 άλογα, εξασφαλίζοντας καλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα. Η έγχρωμη TFT οθόνη, παρέχει όλες τις απαραίτητες για την μοτοσυκλέτα πληροφορίες και έχει ένα εύκολο στον χειρισμό μενού που διαθέτει μέχρι και εικονίδια της μοτοσυκλέτας και είναι ευχάριστο στην χρήση. Ο αναβάτης βέβαια θα πρέπει να "παίξει" αρκετά με τις ρυθμίσεις ώσπου να εξοικειωθεί. Εντυπωσιακό στοιχείο του V4 Granturismo, είναι η αξιοπιστία του και η εμπιστοσύνη που δείχνει η Ducati στην ομαλή και εύρυθμη λειτουργία του, αναδεικνύεται από τα προτεινόμενα διαστήματα ελέγχου των διάκενων βαλβίδων στα 60.000 χιλιόμετρα (ανά 5 χρόνια περίπου δηλαδή) και τις αλλαγές λαδιών ανά 15.000 χιλιόμετρα. η Ducati Diavel V4 έρχεται σε δύο χρωματισμούς: Thrilling Black και Ducati Red και κοστίζει από 31.700 ευρώ.