Ducati Monster S2R 1000: Όνειρο αναλογικής νυκτός, «πειραγμένη» παντού πλην του κινητήρα
Αεροδυναμικές βελτιώσεις και τροποποίηση πλαισίου και υποπλαισίου
Νέες αναρτήσεις και τροχοί για βελτίωση οδηγικής εμπειρίας και επιδόσεων
Διατήρηση του κινητήρα 992 κ.εκ. με μόνες προσθήκες το φίλτρο αέρα και την εξάτμιση
Motogadget, Rizoma και Magura τα «ονόματα» του εξοπλισμού
Αεροδυναμικές βελτιώσεις και τροποποίηση πλαισίου και υποπλαισίου
Η Analog Motorcycles προχώρησε σε στοχευμένες αεροδυναμικές επεμβάσεις στη Ducati Monster S2R 1000, με βασικό στόχο τη βελτίωση της ψύξης του πίσω κυλίνδρου και τη μείωση του συνολικού βάρους. Ο Tony Prust σχεδίασε και κατασκεύασε ειδικά φέρινγκ για το ντεπόζιτο, που όχι μόνο ενισχύουν την αισθητική της μοτοσυκλέτας, αλλά κατευθύνουν αποτελεσματικά τη ροή αέρα προς τον πίσω κύλινδρο, ενισχύοντας την ψύξη του κινητήρα. Παράλληλα, το υποπλαίσιο υπέστη τροποποιήσεις, με την εμβληματική trellis δομή να «καθαρίζεται» από περιττά εξαρτήματα, διατηρώντας την κλασική εμφάνιση, αλλά με πιο λιτή και επιθετική γραμμή. Οι αλλαγές αυτές όχι μόνο μείωσαν το βάρος της μοτοσυκλέτας, αλλά συνέβαλαν στη βελτίωση της ισορροπίας και της οδικής συμπεριφοράς της, προσφέροντας μια πιο σπορ και ευέλικτη αίσθηση στον αναβάτη.
Νέες αναρτήσεις και τροχοί για βελτίωση οδηγικής εμπειρίας και επιδόσεων
Η βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας στη Monster S2R 1000 επιτεύχθηκε με την αναβάθμιση του συστήματος ανάρτησης και την τοποθέτηση νέων τροχών υψηλής ποιότητας. Η Analog Motorcycles εξόπλισε τη μοτοσυκλέτα με φυσίγγια πιρουνιού και ένα νέο πίσω αμορτισέρ από την Matris Dampers, στοχεύοντας σε καλύτερο έλεγχο και απόκριση στις στροφές. Οι νέοι τροχοί παραγγέλθηκαν από την ιταλική Jonich Wheels, συνδυάζοντας ακτινωτή σχεδίαση με φινίρισμα σε μαύρο και μπρονζέ, προσδίδοντας τόσο στιλιστική αναβάθμιση όσο και λειτουργική βελτίωση. Οι ελαφρύτεροι τροχοί ενίσχυσαν την ευελιξία της μοτοσυκλέτας, βελτιώνοντας την αίσθηση στις αλλαγές κατεύθυνσης και την πρόσφυση, ειδικά σε γρήγορους ρυθμούς. Οι νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις και η αναβάθμιση των τροχών προσέφεραν μεγαλύτερη σταθερότητα και αυξημένη εμπιστοσύνη στον αναβάτη, ενισχύοντας τις σπορ δυνατότητες της Monster.
Διατήρηση του κινητήρα 992 κ.εκ. με μόνες προσθήκες το φίλτρο αέρα και την εξάτμιση
Η Analog Motorcycles επέλεξε να διατηρήσει τον δικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 992 κ.εκ. της Ducati Monster S2R 1000, αξιοποιώντας την ισχύ των 95 ίππων χωρίς να προχωρήσει σε εσωτερικές επεμβάσεις. Στόχος ήταν να διατηρηθεί ο αυθεντικός χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας, ενισχύοντας παράλληλα την απόδοση μέσω στοχευμένων βελτιώσεων. Το φίλτρο αέρα τροποποιήθηκε και προστέθηκε φίλτρο αέρα της K&N για καλύτερη ροή, ενώ κατασκευάστηκε νέο σύστημα εξάτμισης με τελικά από την Cone Engineering. Οι ασύμμετρες εξατμίσεις, κεραμικά επικαλυμμένες σε μαύρο από τη Loko Performance, όχι μόνο μείωσαν το βάρος αλλά προσέφεραν και έναν βαθύ, δυναμικό ήχο. Οι αλλαγές αυτές διατήρησαν τη χαρακτηριστική ροπή του κινητήρα, ενισχύοντας την απόκριση στο γκάζι και προσφέροντας πιο άμεση και έντονη οδηγική εμπειρία, χωρίς να αλλοιώνουν την κλασική του αίσθηση.
Motogadget, Rizoma και Magura τα «ονόματα» του εξοπλισμού
Ο εξοπλισμός της αναβαθμισμένης Ducati Monster S2R 1000 συνδυάζει κορυφαία εξαρτήματα από γνωστούς κατασκευαστές, προσφέροντας λειτουργικότητα και σύγχρονη αισθητική. Η Analog Motorcycles επέλεξε τιμόνι από την Rizoma, χειριστήρια της Magura και διακόπτες της Motogadget, εξασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα και αίσθηση ακρίβειας στις κινήσεις του αναβάτη. Το cockpit ενισχύθηκε με ένα compact ταχύμετρο της Motogadget, τοποθετημένο διακριτικά στον άνω σφιγκτήρα του τιμονιού, συνοδευόμενο από ενδεικτικές λυχνίες LED. Στον φωτισμό, τοποθετήθηκε LED προβολέας της Speed Moto Co. με προσαρμοσμένες βάσεις, ενώ τα μπροστινά φλας προήλθαν από τη σειρά Analog Motor Goods και τα πίσω από την Highsider. Ένα LED πίσω φως της Denali ενσωματώθηκε αρμονικά στο πίσω μέρος, ολοκληρώνοντας τη μοντέρνα αλλά διακριτική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, προσφέροντας καλύτερη ορατότητα και διατηρώντας τη μινιμαλιστική αισθητική της.