LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με τον αντίχειρα της αριστερής παλάμης μπορείς να περιηγηθείς στα.. άδυτα του menu, ρυθμίζοντας σχεδόν τα πάντα, καθώς και να θέσει το cruise control στην ταχύτητα που επιθυμείς. Απλά και εύκολα.

Πολύ πλατύ το ρεζερβουάρ (30 λίτρα είναι αυτά!), φοβίζει με τον όγκο του αλλά η αλήθεια είναι ότι προσφέρι επίσης άριστη κάλυψη στο...υπογάστριο και τα πόδια του οδηγού.

Σχεδίαση – ποιότητα κατασκευής

Η εικόνα -κυρίως στην περιοχή της μάσκας- βασίζεται στην Multistrada 1200, από εκεί και έπειτα όμως, το “Enduro” ακολουθεί τον δικό του δρόμο με τον τεράστιο, (αναλογικά, σε σχέση με την υπόλοιπη μοτοσικλέτα) όγκο στην περιοχή του ρεζερβουάρ, να δεσπόζει και να επισκιάζει οτιδήποτε άλλο. Συνολικά το αποτέλεσμα είναι... περιπετειώδες, όπως αρμόζει στα πρότυπα της κατηγορίας αλλά όχι υπερυψηλής αισθητικής, όπως επίσης, συνηθίζεται στην κατηγορία. Οι Ιταλοί έχουν προσπαθήσει πολύ να προσθέσουν όμορφες πινελιές στην μοτοσικλέτα και σε ένα βαθμό έχουν καταφέρει κατά τόπους εξωραϊσμούς αλλά το function over form πρότυπο, δεν είναι εύκολο να ξεπεραστεί.

Ο όγκος και η επιβλητική παρουσία είναι τα “must” σε αυτή την κατηγορία και η Ducati ακολούθησε αυτή την συνταγή. Προς τιμήν της βέβαια, δεν παρουσίασε άλλο ένα αντίγραφό – κόπια των γνωστών best seller αλλά μια δική της προσέγγιση στο θέμα. Η ποιότητα κατασκευής είναι αντάξια ενός luxury Mega On-Off, όπως είναι το Multistrada Enduro. Άριστα υλικά, καλή συναρμογή, βαφή και φινιρίσματα ποιότητος. Ίσως να ξενίσει κάποιους η “χαλαρή” έδραση ορισμένων στοιχείων όπως οι βάσεις των διακοπτών και η TFT οθόνη αλλά αυτό είναι αντίμετρο για τους κραδασμούς. 
 

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ