Ducati Multistrada V4: Με σημαντική έκπτωση στα 2.500 ευρώ
Κινητήρας V4 με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων
Πρωτοποριακό σύστημα ραντάρ εμπρός και πίσω
Εξοπλισμός και Περιφερειακά Υψηλών Προδιαγραφών
Ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 χλμ και έκπτωση 2.500 Ευρώ
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
Κινητήρας V4 με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων
Η Ducati Multistrada με σχεδόν 20 χρόνια παρουσίας στην κατηγορία Grand Tourer έχει ξεχωρίσει για τις επιδόσεις και την προηγμένη τεχνολογία της. Η τελευταία της γενιά, εξοπλίζεται με τον κινητήρα V4 Granturismo στα 1.158 κυβικά εκατοστά, με ισχύ στους 170 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 12,75 kg-m. στις 8.750 σ.α.λ. Διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα απενεργοποίησης των δύο πίσω κυλίνδρων στο ρελαντί, μειώνοντας τη συσσώρευση θερμότητας όταν η μοτοσυκλέτα δεν βρίσκεται σε κίνηση. Επιπλέον, έχουν τοποθετηθεί μικρά φτερά και στις δύο πλευρές του κινητήρα, τα οποία κατευθύνουν τη θερμότητα μακριά από τα πόδια του αναβάτη, προσφέροντας καλύτερη θερμική διαχείριση και βελτιωμένη άνεση στις καθημερινές διαδρομές και τα μακρινά ταξίδια.
Πρωτοποριακό σύστημα ραντάρ εμπρός και πίσω
Η Multistrada V4 αποτελεί την πρώτη μοτοσυκλέτα που διαθέτει σύστημα ραντάρ εμπρός και πίσω, ενσωματώνοντας δύο σημαντικές λειτουργίες ασφαλείας: το Adaptive Cruise Control (ACC) και το Blind Spot Detection (BSD). Σε συνεργασία με την Bosch, το ACC διατηρεί την ταχύτητα σε ένα εύρος από 30 έως 160 χλμ./ώρα, προσαρμόζοντας την επιτάχυνση ή επιβράδυνση βάσει των δεδομένων από το εμπρόσθιο ραντάρ. Το BSD, μέσω του οπίσθιου ραντάρ, ανιχνεύει οχήματα που πλησιάζουν με ειδοποίηση τυφλού σημείου μέσω LED λυχνίας στους καθρέφτες συμβάλλοντας σημαντικά στην ενεργητική ασφάλεια.
Εξοπλισμός και Περιφερειακά Υψηλών Προδιαγραφών
Το πιρούνι της Ducati Multistrada V4, με διάμετρο 50 χιλιοστών, είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, προσφέροντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να προσαρμόσει την ανάρτηση σύμφωνα με τις απαιτήσεις της οδήγησης και του οδοστρώματος. Στις εκδόσεις S και S Sport, το πιρούνι εξοπλίζεται με το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου DSS (Ducati Skyhook Suspension), το οποίο επιτρέπει την αυτόματη ρύθμιση της ανάρτησης σε πραγματικό χρόνο, για καλύτερη σταθερότητα και άνεση. Το αμορτισέρ, που προέρχεται από την Marzocchi, είναι επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο στην απλή έκδοση της μοτοσυκλέτας, με υδραυλική προφόρτιση εξ αποστάσεως. Στις εκδόσεις S και S Sport, το DSS ελέγχει ηλεκτρονικά την ανάρτηση, προσαρμόζοντας τις ρυθμίσεις ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και την ταχύτητα. Στο σύστημα πέδησης η απλή έκδοση διαθέτει εμπρόσθια φρένα με δύο δίσκους διαμέτρου 320 χιλιοστών και δαγκάνες Brembo M4.32, ενώ οι εκδόσεις S και S Sport διαθέτουν δίσκους 330 χιλιοστών με τις δαγκάνες Brembo Stylema. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, με επιλογές μεταξύ ακτινωτών και χυτών ζαντών στις εκδόσεις S και S Sport, τόσο για δρόμους όσο και για πιο απαιτητικά εδάφη.
Ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 χλμ και έκπτωση 2.500 Ευρώ
Η Ducati πρωτοπορεί και στον τομέα συντήρησης της μοτοσυκλέτας αφού ο αναβάτης θα χρειαστεί να κάνει την περιοδική ρύθμιση βαλβίδων στα 60.000 χιλιόμετρα, νούμερο ρεκόρ για μοτοσυκλέτα παραγωγής. Αξιοσημείωτο είναι επίσης και τα αραιά διαστήματα του περιοδικού σέρβις τα οποία γίνονται κάθε 15.000 χιλιόμετρα. Αυτή τη στιγμή η Multistrada V4 και V4S προσφέρεται με έκπτωση 2.500 ευρώ στα 19.300 και 23.700 ευρώ αντίστοιχα. Παράλληλα, η μοτοσυκλέτα καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 4 ετών και δωρεάν οδική βοήθεια για απεριόριστο αριθμό χιλιομέτρων.