Ducati Scrambler: Full throttle κάνοντας 0-100 σε 4,2δλ
- Δικύλινδρες ρεπρίζ σε 5,34 δευτερόλεπτα.
- Με Cornering ABS της Bosch & Daytime Running Light.
- Γονατίζοντας οι Brembo δαγκάνες σε 43,46 μέτρα.
- Full Throttle με σπέσιαλ χρώμα Rosso GP19.
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
Δικύλινδρες ρεπρίζ σε 5,34 δευτερόλεπτα
Η Ducati Scrambler Full Throttle Rosso GP19, μας προσφέρει μονίμως ένα ανοιχτό μεγάλο χαμόγελο μέσα από το κράνος προκαλώντας το δικύλινδρο σύνολο του 2-βάλβιδου, αερόψυκτου, δεσμοδρομικού κινητήρα, με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής των 803κ.εκ αποδίδοντας 73 ίππους στις 8.250σ.α.λ και ροπή 65,2Nm στις 7.000 στροφές ανά λεπτό. Ομαλή και πάντα προβλέψιμη είναι η διαχείριση του γκριπόγκαζου, μιας και ο έλεγχος της πεταλούδας του, γίνεται ηλεκτρονικά. Η καμπύλη ισχύος είναι σταθερά ανοδική και χωρίς τρύπες, επιτυγχάνοντας ήδη το 80% της μέγιστης ροπής, να είναι διαθέσιμη από τις 3.500 στροφές ανά λεπτό. Η δύναμη που μεταφέρει στις παλάμες των χεριών ταράζει το «σύστημα επικοινωνίας» με τον γύρω κόσμο, περιμένοντας να έχει αυξημένη κατανάλωση, αλλά κατάφερε να κυμανθεί σε μεικτό κύκλο στα 5,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και να αγγίξει την αυτονομία των 220 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα στο 13,5 λίτρων ρεζερβουάρ. Σε μέτρηση που πραγματοποιήσαμε τα 0-50 τα έκανε σε 1,8 δευτερόλεπτα, τα 0-100 τα έφερε σε 4,2 δευτερόλεπτα και ρεπρίζαρε από τα 60 έως τα 120χλμ (με 4η σχέση ταχύτητας) σε 5,34 δευτερόλεπτα.
Με Cornering ABS της Bosch & Daytime Running Light
Η Ducati πάντα είχε γνώμονα να εξελίσσει 3 πράγματα, εμφάνιση, επιδόσεις και ηλεκτρονικά βοηθήματα. Πλέον στα νέα μοντέλα τα συναντάμε όλα, έτσι και στο νέο Monster χάνουμε το μέτρημα από τον πλούσιο κατάλογο ηλεκτρονικών που το περιβάλλει. Το συστήματα που συναντάμε είναι η λειτουργία αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, όπου είναι εξοπλισμένο με Cornering ABS 9.1 MP της Bosch, το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού Ducati Traction Control DTC και το έντονο αναβόσβημα των πίσω φωτιστικών σωμάτων Daytime Running Light . Η ανάγκη για γρήγορες αλλαγές ανεβάζοντας ή κατεβάζοντας σχέσεις στο 6-άρι κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς τη χρήση του μονόδρομου συμπλέκτη, καθιστούν παιχνίδι το κυνήγημα των χρονομέτρων στα επαρχιακά βουνίσια κομμάτια με το Ducati Quick Shift DQC. Ο αισθητήρας IMU 6 αξόνων της Bosch, ανιχνεύει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται. Η έγχρωμη TFT οθόνη των 4,3 ιντσών, είναι έτοιμη να δεχτεί το σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System (DMS), το οποίο λειτουργεί μέσω Bluetooth με το Smartphone μας. Τα προγράμματα οδήγησης που φέρει για να την προσαρμόσουμε στα μέτρα μας, είναι δύο, η Sport επιλογή και το Road. Η καρατιμόνα που σε κάνει να ισορροπείς ανάμεσα σε δύο κόσμους οδήγησης, αυτών των Naked και Scrambler, θα δώσει μια πιο ανάλαφρη αίσθηση όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν και τα εργονομικά χειριστήρια που βρίσκονται πάνω σε αυτό θα προσφέρουν άνετη πλοήγηση μέσα στο μενού ρυθμίσεων και στον χειρισμό του υπολογιστή ταξιδίου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Γονατίζοντας οι Brembo δαγκάνες σε 43,46 μέτρα
Με νέες επεμβάσεις έχει δημιουργηθεί το ατσάλινο χωροδικτυωμένο πλαίσιο στρόγγυλης διατομής, φέροντας ξεχωριστό υποπλαίσιο προσφέροντας μικρό βάρος, αντοχή και ακαμψία στο σύνολο της. Πιστή παραμένει στον συνδυασμό φρένων της Brembo και ελαστικών της Pirelli, καθώς οι αποδόσεις που φέρουν, έχουν ταιριάξει γάντι με τη φιλοσοφία των μοντέλων της Ducati, εδώ και αρκετά χρόνια. Μπροστά συναντάμε 1 δισκόπλακα των 330 χιλιοστών με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα Brembo και πίσω μία δισκόπλακα των 245 χιλιοστών με μια μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo, βάζοντας άγκυρες σε φρένα πανικού από τα 100 χιλιόμετρα στα 0, σε 43,46 μέτρα. Συνώνυμο της Ducati στον τομέα των ελαστικών εδώ και χρόνια είναι η Pirelli, εξοπλίζοντας το Scrambler με τα MT 60 RS. Οι ελαφριές πολυάκτινες ζάντες των 18 ιντσών μπροστά από χυτό αλουμίνιο, με διαστάσεις 110/80 μπροστά και πίσω των 17 ιντσών με 180/55 θα συμβάλλουν στο συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας να ανέλθει στα 170 κιλά άνευ υγρών και στα 185 πλήρες υγρών. Τον καμβά της πέδησης ολοκληρώνουν οι αναρτήσεις της Kayaba, με ένα ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών με διαδρομή 150 χιλιοστά και πίσω μία ανάρτηση με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και διαδρομής 150 χιλιοστών, με σημείο έδρασης, ένα μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι. Το μικρό ύψος που χωρίζει τη σέλα με το έδαφος είναι στα 795 χιλιοστά και με μεταξόνιο στα 1.449χλστ και με μια γωνία κάστερ στις 24 μοίρες.
Full Throttle με σπέσιαλ χρώμα Rosso GP19
Η Ducati έχει πάντα τον τρόπο της να τραβάει τα βλέμματα με τις καλαίσθητες, καλλίγραμμες σιλουέτες της, με παραλλαγές εκδόσεων που ταράζουνε τα εγκεφαλικά μας κύτταρα, όπου εδώ το κάνει με τις χρωματικές επιλογές και επεμβάσεις της Rosso GP19. Η «γυμνή» πανδαισία των μεταλλικών και πλαστικών επιφανειών που διακρίνονται στο στενό ρεζερβουάρ, σχηματίζοντας μια σταγόνα έτοιμη να ξεχειλίσει από το ποτήρι, θα οδηγήσουν προς την έγχρωμη οθόνη συνθέτοντας σε εμφάνιση και λειτουργικότητα το ρετρό-σπορ στοιχείο της. Τα ανήσυχα γονίδια της θα δώσουν οδηγική ευχαρίστηση και η ενιαία σέλα δύο θα τοποθετήσει σε άνετες-κοντινές σχέσεις με τον συνεπιβάτη. Ξεχωρίζοντας τα γραφικά του αριθμού 62 που φέρει στα πλαϊνά πλαστικά, η ενισχυμένη πλαστική βάση πινακίδας που βγαίνει από την αριστερή μεριά του αλουμινένιου ψαλιδιού και η μονή εξάτμιση της Termignoni, φτιάχνουν έναν μελωδικό πίνακα ζωγραφικής. Με έναν LED προβολέα σε classic στρόγγυλο σχήμα είναι το σχήμα του εμπρός φαναριού, δημιουργώντας X-treme κοιτάγματα στους ελληνικούς δρόμους, όπως υποδηλώνει το γράμμα Χ που το συμπληρώνει.
Η τιμή της είναι στα 13.600 ευρώ.