To Scrambler Urban Enduro είναι μια διασκεδαστική μοτοσικλέτα, κάτι που είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι κατά τη δοκιμή της έκδοσης Icon. Το Scrambler είναι παράλληλα μια μοτοσικλέτα με κύριο πεδίο δράσης το αστικό και περιαστικό τοπίο. Συνδυάζοντας αυτά τα δύο χαρακτηριστικά με απόλυτη επιτυχία το μοντέλο της ιταλικής εταιρίας καταφέρνει να δώσει ένα ξεχωριστό χρώμα στις καθημερινές σας μετακινήσεις και να σας κάνει και εσάς να νιώσετε ξεχωριστοί πάνω στη σέλα του, χάρη φυσικά και στην ρετρό του σχεδίαση, ειδικά με τις λεπτομέρειες της συγκεκριμένης έκδοσης. Οι αναρτήσεις με το ασφάλτινο set up και τις σχετικά μεγάλες διαδρομές δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα στις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων και θα απορροφήσουν τις περισσότερες από αυτές με χαρακτηριστική άνεση. Το φαρδύ τιμόνι έχει μεγάλο κόψιμο και θα χρειαστεί λίγη περισσότερη προσοχή μόνο σε βαρβάτο μποτιλιάρισμα για να μην έχετε επαφή τρίτου τύπου με τους καθρέπτες των αυτοκινήτων. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος που δεν κάνει αισθητή την παρουσία του το Scrumbler θα σας επιτρέψει να κινηθείτε ταχύτατα και να βάλετε τα γυαλιά ακόμη και σε μικρά scooters και παπιά! Σε αυτό συνεισφέρει και ο κινητήρας με την ροπάτη και γραμμική απόδοσή του που δεν θα τρομάξει κανένα, ενώ τα πράγματα θα ήταν τέλεια σε αυτόν τον τομέα αν η απόκριση του ψεκασμού στις χαμηλές ταχύτητες ήταν λίγο πιο ήπια και η μανέτα του μονόδρομου συμπλέκτη είχε λίγο πιο σαφή αίσθηση. Το κερασάκι στην τούρτα του Scrambler είναι τα ελαστικά της Pirelli, MT-60RS. Τα εν λόγω ελαστικά αναδεικνύουν τα χαρίσματα της μοτοσικλέτας και ταιριάζουν απίστευτα με τους ελληνικούς δρόμους προσφέροντας πρόσφυση εκεί που λογικά δεν υπάρχει! Αυτό θα το εκτιμήσει ο αναβάτης ακόμη περισσότερο σε κάποιον επαρχιακό δρόμο με σφιχτό στροφιλίκι όπου το Scrambler δείχνει με το παραπάνω ότι είναι και Ducati και ας θέλει η ιταλική εταιρία να βάζει πρώτο το όνομα του μοντέλου της και μετά το δικό της. Σε αυτές τις συνθήκες θα πάρει πανεύκολα μεγάλες κλίσεις ενώ με την ίδια ευκολία θα αλλάξει κατεύθυνση λόγω του μοχλού που προσφέρει η καρατιμόνα. Στην έξοδο της στροφής ο αναβάτης μπορεί να εκμεταλλευτεί την πρόσφυση και να εκσφενδονιστεί μέχρι την επόμενη ή να ανοίξει το γκάζι απότομα και να απολαύσει γλυκά ελεγχόμενα drift. Όπως και να έχει το πλαίσιο του Scrambler δεν συγκινείται από κάτι τέτοια, αντίθετα δείχνει να το απολαμβάνει. Σε περίπτωση που το παρακάνετε τα φρένα βρίσκονται εκεί για να βάλουν τα πάντα σε τάξη προσφέροντας δύναμη και αίσθηση, ενώ το απενεργοποιούμενο ABS της Bosch κάνει πολύ καλά τη δουλειά του κάτω από όλες τις συνθήκες.
Στο χώμα το Scrambler συνεχίζει να προσφέρει διασκέδαση. Η μικρή αίσθηση του βάρους συνεχίζει να αποτελεί μεγάλο ατού και σε αυτό το τερέν και σε πατημένο χωματόδρομο η μοτοσικλέτα της ιταλικής εταιρίας συνεχίζει να προσφέρει διασκέδαση στον αναβάτη. Θα κινηθεί σχετικά γρήγορα με τις ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις να αποτελούν και εδώ μέρος του μενού. Εύκολα θα περάσει και από πιο κακοτράχαλα σημεία αρκεί να έχετε υπόψη σας ότι το καζανάκι της εξάτμισης βρίσκεται κοντά στο έδαφος και απαιτεί την ανάλογη προσοχή.
Για το τέλος αφήσαμε τα ταξιδάκια στη σέλα του Scrambler. Απλά να πούμε ότι οι solo βόλτες εκτός πόλης με ακτίνα δράσης περίπου 200 χλμ. είναι απόλυτα εφικτές ακόμη και αν επιλέξετε τον αυτοκινητόδρομο. Για να φτάσετε βέβαια ξεκούραστοι θα πρέπει να διατηρήσετε τις ταχύτητες κοντά στα 130 χλμ./ώρα αφού η θέση οδήγησης του γυμνού Scrambler δεν επιτρέπει υψηλότερες μουαγιέν παρά το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα μπορεί να κινείται συνεχώς με περισσότερα από 200 χλμ./ώρα χάρη στη σταθερότητα που προσφέρει το πλαίσιό της. Καλύτερη επιλογή για διασκέδαση και ξεφάντωμα ο επαρχιακός.