Το πλαίσιο δεν αλλάζει σε σχέση με τα «μεγάλα» Scrambler, πρόκειται λοιπόν για ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, κατασκευασμένο από σωλήνες κυκλικής διατομής. Τα ψαλίδι είναι όμως διαφορετικό, με το ατσάλι να έχει αντικαταστήσει το αλουμίνιο που συναντάμε στα 800άρια. Λόγοι κόστους είναι φυσικά η αιτία αλλά το καλό της υπόθεση είναι τα μπράτσα εξακολουθούν να είναι όμορφα σχεδιαστικά, κάτι που –για την συγκεκριμένη μοτοσικλέτα- έχει μεγαλύτερη σημασία από το υλικό κατασκευής.
Μπροστά, έχει τοποθετηθεί μια –χωρίς ρυθμίσεις- συμβατική μονάδα πιρουνιού της Showa, διαμέτρου 41 χλστ. και διαδρομής 150 χλστ, ενώ πίσω, συναντάμε ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου μονό αμορτισέρ της Kayaba, διαδρομής 150 χλστ. Στα φρένα, δίσκος διαμέτρου 320 χλστ., συνεργαζόμενος με διπίστονη δαγκάνα ,αποτελούν το σύστημα πέδησης μπροστά και πίσω, η εικόνα ολοκληρώνεται με μονό δίσκο διαμέτρου 245 χλστ. και μονοπίστονη δαγκάνα, με το ABS να είναι standard στην μοτοσικλέτα.
Μου άρεσε το μηχανάκι αλλά όταν είδα την τιμή .... πήρα δρόμο......ή λογική με έκανε να πάρω το Suzuki sv650...με 6390.....που δεν συγκρίνετε με τίποτα με το ψωφιο αλλά όμορφο DUCATI!!!
Μου άρεσε το μηχανάκι αλλά όταν είδα την τιμή .... πήρα δρόμο......ή λογική με έκανε να πάρω το Suzuki sv650...με 6390.....που δεν συγκρίνετε με τίποτα με το ψωφιο αλλά όμορφο DUCATI!!!
Παρακαλω ενα συγκριτικο τεστ με το ktm 390 duke των.. 4800 ευρω για να γελασει ο καθε πικραμενος.