Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Η Ducati, δεν διάλεξε τυχαία την πίστα της Vallelunga για την παρουσίαση της Supersport 950s, αφού χρησιμοποιείται για το εθνικό πρωτάθλημα της Ιταλίας που αποκαλείται CIV αλλά στο παρελθόν έχει φιλοξενήσει και αγώνες τους παγκόσμιου πρωταθλήματος SBK! Φυσικά το Μότο Τρίτη δεν θα μπορούσε να λείπει από μια τέτοια παρουσίαση. Αμέσως μετά την ανακοίνωση των Group, ξεκίνησε η δράση. Στην αρχή, πριν οδηγήσουμε την μοτοσυκλέτα, δεν περιμέναμε ότι παρά την ονομασία της θα δανειζόταν στοιχεία από την Panigale! Με το που ξεκινήσαμε, από την πρώτη στροφή καταλάβαμε αμέσως ότι όλη η μέρα θα κυλήσει καταπληκτικά! Ας κάνουμε μαζί της ένα γύρο στη πίστα της Vallelunga. Ανοιχτή αριστερή στροφή με έκτη ταχύτητα και περίπου 230 χλμ./ώρα, αμέσως μετά ακολουθεί μία δεξιά όπου κατεβάζαμε στην είσοδο σε 5η ταχύτητα χωρίς φρένα, απλά με κλείσιμο του γκαζιού, και με την αλλαγή κατεύθυνσης ανοίγαμε πάλι τέρμα το γκάζι. Ακολουθούσε η τρίτη στροφή της πίστας όπου ανεβάζαμε με τέρμα γκάζι 6η ταχύτητα και κατεβαίναμε στην πρώτη κατηφόρα της πίστας για να φρενάρουμε πολύ δυνατά για την τέταρτη στροφή. Μετά ανοίγαμε το γκάζι προσπαθώντας να διατηρήσουμε όσο περισσότερη φορά γίνεται για να μπούμε στην πέμπτη στροφή, χρησιμοποιώντας όλα τα μέτρα της πίστας ώστε να στρίψουμε με τέρμα γκάζι και να βγούμε στην μεγάλη ευθεία. Έπειτα κατέβασμα σε 2α με πάρα πολύ δυνατά φρένα και στην επόμενη κλειστή δεξιά σηκώναμε νωρίς τη μοτοσυκλέτα στην έξοδο και πάλι πολύ δυνατό φρενάρισμα πριν την επόμενη στροφή, ένα σημείο όπου σημειώθηκαν και οι περισσότερες πτώσεις της ημέρας. Με 2α μικρή εναλλαγή κατεύθυνσης και δυνατά φρένα για να βγούμε με περισσότερη ασφάλεια και όσο το δυνατόν γρηγορότερα από το εσάκι. 3η στο κιβώτιο και δυνατά φρένα με ταυτόχρονο κατέβασμα σε 2α για την είσοδο της επόμενης σφιχτής στροφής στην οποία έμενες όσο πιο δεξιά γίνεται ώστε να φρενάρεις κατεβάζοντας 1η για την επόμενη και πιο σφιχτή στροφή της πίστας. Ανέβασμα στην έξοδο σε 2α και με αρκετά φόρα κατευθυνόμασταν στην επόμενη αριστερή. Καθώς ήμασταν στο κέντρο της στροφής ανεβάζαμε 3η και χωρίς να κλείσουμε το γκάζι πετάγαμε ουσιαστικά τη μοτοσικλέτα στο κέντρο τις επόμενης δεξιάς και προτελευταίας στροφής. Βγαίνοντας για την τελευταία μικρή ευθεία ανεβάζαμε σε 4η καθώς μπαίναμε στην τελευταία δεξιά στροφή. Δυνατά φρένα και κατέβασμα σε 2α, έπειτα ανέβασμα σε 3η στην τελευταία στροφή, η οποία έδινε την ευκαιρία να αρπάξουμε νωρίς το γκάζι να βγούμε στην τελική ευθεία.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Η 950s είναι πραγματικά διασκεδαστική, έχει απίστευτη ροπή και όση δύναμη χρειάζεται ένας νέος οδηγός ανεξαρτήτως φύλου για να ξεκινήσει, κάτι που αποδεικνύεται και από τις κρατήσεις που έχουν ήδη γίνει, από γυναικείο κοινό παγκοσμίως. Παράλληλα, η μοτοσυκλέτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από αγωνιζόμενους αναβάτες, όπως είμαι εγώ, διότι με το απίστευτο πλαίσιο, τα φρένα και τα ηλεκτρονικά της μπορεί να γίνει η μοτοσυκλέτα που μπορείς να κάνεις προπόνηση για να διατηρείς συνέχεια μεγάλη ταχύτητα παντού! Τα ηλεκτρονικά θυμίζουν τον μεγάλο αδερφό Panigale V4.  Το Traction control είναι ρυθμιζόμενο στις «σκάλες» που επιθυμεί ο κάθε αναβάτης αλλά στην φετινή έκδοση έχει Προστεθεί και το wheelie control το οποίο έχει κάνει την μοτοσυκλέτα 100% ασφαλή. Εντύπωση μας έκαναν τα φρένα της Brembo, αφού πραγματικά η αίσθηση και η δύναμη τους είναι μοναδική! Αεροδυναμικά η νέα Supersport 950 είναι πλήρως πετυχημένη, καθώς οι καινούργιοι αεραγωγοί που διαθέτει δουλεύουν φανταστικά, μειώνοντας την αντίσταση από τον αέρα ειδικά στα γόνατα, μια περιοχή του σώματος αρκετά εκτεθειμένη. Η εμπειρία στην πίστα ήταν μοναδική, συμπληρώσαμε πάνω από 50 γύρους, επιδιδόμενοι και σε κυνηγητό με γρήγορους Ιταλούς οδηγούς, αλλά στο τέλος οι 2 συμμετοχές από την Ελλάδα κατεβάσαμε αρκετά τον χρόνο μας πλησιάζοντας μάλιστα τον Ιταλό επίσημο δοκιμαστή της Ducati, έχοντας την ευκαιρία να οδηγήσουμε και μαζί του στο τέλος της ημέρας! Η Supersport 950 διακρίνεται για την ευκολία χρήσης ακόμα και σε επίπεδο τουρισμού και για αυτό συνοδεύεται από το ανάλογο πακέτο εξοπλισμού, ενώ επιτρέπει την είσοδο στην πίστα χάρη στη φιλικότητα που αποπνέει. Διαθέτει δύο εκδόσεις, τη βασική και την S, με μοναδική διαφορά στις αναρτήσεις και το μονόσελο (στάνταρ στην S και έξτρα στην βασική)
     

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »