Dunlop RoadSmart IV: Έως 25% καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο

Dunlop RoadSmart IV: Έως 25% καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο

- Έως 25% καλύτερη πρόσφυση σε ολισθηρό οδόστρωμα
- 5% μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος
- 24 συνολικά διαστάσεις

Η Dunlop έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία “Just Ride” που σημαίνει ότι θέλει ο αναβάτης να μπορεί να βγει έξω και να χαρεί την οδήγηση ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Έχοντας αυτό κατά νου δημιουργήθηκε το RoadSmart IV, ένα ελαστικό για sport-tourιng χρήση που μπορεί να καλύψει ένα πολύ μεγάλο φάσμα μοτοσυκλετών, καιρικών συνθηκών και χρήσης. Απευθύνεται σε όσους θέλουν υψηλή απόδοση σε στεγνό και βρεγμένο, ευκολία χειρισμών και διατήρηση της απόδοσης με το πέρασμα του χρόνου. Από τις top 20 σε πωλήσεις μοτοσυκλέτες άνω των 125 κυβικών της Ευρωπαϊκής αγοράς, το RoadSmart IV καλύπτει τις 17 και αυτό είναι από μόνο του εντυπωσιακό γιατί μιλάμε από μικρού κυβισμού γυμνές μοτοσυκλέτες μέχρι hypernaked και μεγάλες τουριστικές. Το ίδιο ελαστικό καλείται να διαχειριστεί 150 - 160 ίππους που μπορεί να αποδίδει μια σύγχρονη sport-touring, αλλά και το μεγάλο βάρος μιας τουριστικής μοτοσυκλέτας φορτωμένης με δυο άτομα και αποσκευές. Για να το καταφέρει αυτό η Dunlop ανέπτυξε δυο εκδόσεις του Roadsmart IV στις πιο δημοφιλείς διαστάσεις (120/70ZR17 μπροστινό, 180/55ZR17 και 190/55ZR17 πίσω). Η έκδοση SP απευθύνεται σε ελαφρύτερες και πιο σπορ μοτοσυκλέτες, ενώ η έκδοση GT είναι κατάλληλη για τις βαρύτερες touring μοτοσυκλέτες που έχουν αυξημένες ανάγκες όσον αφορά στη σταθερότητας και την αντοχή.

 

Στο RoadSmart IV η Dunlop αξιοποίησε την τεχνολογία και τις καινοτομίες που προήλθαν από την εξέλιξη των αγωνιστικών ελαστικών, ένας τομέας που έχει μεγάλη εμπειρία ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στη Moto2 και Moto3.

Τα μέλη της ομάδας που σχεδίασαν το RoadSmart IV ήθελαν το ελαστικό να έχει εξαιρετική απόδοση στο βρεγμένο. Για το λόγο αυτό το 14,2% του εμπρός ελαστικού είναι χαραγμένο, με τη χάραξη να έχει βελτιστοποιηθεί με στόχο τη γρηγορότερη απομάκρυνση του νερού και τη μεγαλύτερη ακαμψία. Στο πίσω, το ποσοστό χάραξης έχει αυξηθεί από το 10,3% στο 12,6% για μια βελτίωση της απόδοσης στο βρεγμένο της τάξεως του 5%. Και επειδή μας αρέσουν τα νούμερα, αξίζει να αναφέρουμε ότι το πίσω ελαστικό έχει 3 τετραγωνικά εκατοστά μεγαλύτερο σημείο επαφής με το οδόστρωμα στις 20 μοίρες κλίσης σε σχέση με το RoadSmart III. Το RoadSmart IV είναι διαθέσιμο σε 24 συνολικά διαστάσεις (8 για το εμπρός ελαστικό και 16 για το πίσω), οπότε θα βρεις αυτό που ταιριάζει στη δική σου μοτοσυκλέτα.

Για περισσότερες πληροφορίες:

www.dunlop.eu

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »