Δύο εντυπωσιακά concept Ducati Scrambler παρουσιάστηκαν
Στο London Shed Moto Show αποκαλύφθηκαν
Με 17 ιντσών τροχούς και clip-ons το CR24I
Με 18άρι εμπρός και χωμάτινες διαθέσεις το RR24I
Ο ίδιος L-Twin κινητήρας 803cc απόδοσης 73 ίππων
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
Στο London Shed Moto Show αποκαλύφθηκαν
Τα δύο νέα μοντέλα Concept της Ducati παρουσιάστηκαν από την ιταλική εταιρεία στο Bike Shed Moto Show του Λονδίνου, όπου βρίσκονταν από τις 24 μέχρι τις 26 Μαΐου. Κάθε ένα από τα δύο μοντέλα έχει την δική του ιδιαιτερότητα με το CR24I να αποκτά ένα πιο σπορ DNA και cafe racer επιρροές και το RR24I να επικεντρώνεται και στην χωμάτινη οδήγηση, και πιο συγκεκριμένα έχει μία flat-track προσέγγιση.
Με 17 ιντσών τροχούς και clip-ons το CR24I
Το CR24I ολοκληρώνεται με τροχούς 17 ιντσών εμπρός και πίσω στους οποίους τοποθετούνται ελαστικά δρόμου, ενώ στο τιμόνι συναντάμε clip-ons με καθρέπτες στις απολήξεις του. Το fairing που τοποθετείται στο ρεζερβουάρ και το «αγκαλιάζει», "παραπέμπει σε θρυλικές, ιστορικές Ducati όπως την Pantah και την 750 SS" όπως αναφέρει η Ducati. Παράλληλα η σέλα μπορεί να μετατραπεί σε μονόσελο με την τοποθέτηση του καλύμματος στο κομμάτι της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη και η εταιρεία αναφέρει πως τα χρώματά της "είναι εμπνευσμένα από την εικόνα των Βρετανών ακολούθων της Rock μουσικής και lifestyle της δεκαετίας του 1960".
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με 18άρι εμπρός και χωμάτινες διαθέσεις το RR24I
Σε αντίθεση με τις απαλές γραμμές του CR η "σκληροτράχηλη" εικόνα του RR "είναι εμπνευσμένη από το look που απεικονίζουν οι τηλεοπτικές σειρές αποκάλυψης ζόμπι" όπως λέει η Ducati. Το Design της είναι minimal με στοιχεία που δίνουν έμφαση σε αυτό της το χαρακτηριστικό. Τα τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας είναι "γυμνά" και ακάλυπτα, ενώ τα αλουμινένια μέρη της τονίζονται. Τα καλύμματα του ρεζερβουάρ έχουν αφαιρεθεί και αντικατασταθεί με μία βάση στην οποία μπορεί να τοποθετηθεί ένα Tank Bag και το ίδιο μπορεί να γίνει και με το κομμάτι της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη, ώστε να έχει ο αναβάτης πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο αν επιθυμεί. Υπάρχει και μία πλαϊνή βαλίτσα στην αριστερή μεριά με την δεξιά να μην έχει αρκετό χώρο λόγω του τελικού εξάτμισης της Termignoni. Τα ελαστικά του είναι τα Scorpion Rally της Pirelli και τοποθετούνται σε ακτινωτούς τροχούς (σε αντίθεση με τους χυτούς αλουμινίου του CR) 18 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω.
Ο ίδιος L-Twin κινητήρας 803cc απόδοσης 73 ίππων
Τα δύο μοντέλα δεν έχουν διαφορές στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, από τα Scrambler Next Generation μοντέλα της Ducati, κάτι που σημαίνει ότι εφοδιάζονται με τον γνωστό L-Twin 803cc απόδοσης 73 ίππων και ροπής 65,2 Nm, με αναρτήσεις της KYB εμπρός και πίσω και το ίδιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο. Η αποκάλυψη των CR24I & RR24I έγινε μία εβδομάδα μετά την αποκάλυψη του ειδικού, τιμητικού για τον αείμνηστο 3 φορές πρωταθλητή της Formula 1 Ayrton Senna, Monster Senna special Edition στην πίστα της Imola στην Ιταλία.