Θέτοντας τον πήχη επιδόσεων και αυτονομίας σε επίπεδα βενζινοκίνητων μοντέλων, το Tiger είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο GT Scooter της αγοράς, υποσχόμενο περισσότερους ρόλους και κρατώντας χαμηλά το κόστος χρήσης.
Ο ηλεκτρικός «πυρήνας» του Tiger αποτελεί το δυνατότερο σημείο του, προσφέροντας δυνατότητες και χαρακτήρα που ξεφεύγουν από το δίκυκλο πόλης και φλερτάρουν με δυνατότητες βενζινοκίνητων οχημάτων. Ο ηλεκτροκινητήρας των 7.000W βρίσκεται στον πίσω τροχό και έχει ισχύ 9,5 ίππων και μέγιστη ροπή 6,4 kg-m. Η λειτουργία του ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα, με την ρύθμιση 1 να περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 48 χλμ/ώρα, για περισσότερα χιλιόμετρα αυτονομίας. Στις 2 και 3 το μοντέλο αποδίδει την πλήρη ισχύ του η οποία του εξασφαλίζει τελική της τάξης των 105 χλμ/ώρα.
Φορτίζει πλήρως σε 4 ώρες και έχει αυτονομία 300 χιλιόμετρα
Η μπαταρία λειτουργεί στα 72V και έχει χωρητικότητα 117 Ah. Λόγω του μεγέθους της δεν είναι αφαιρούμενη, αλλά καταλαμβάνει τον χώρο του κεντρικού τούνελ. Για την φόρτιση, υπάρχει υποδοχή κάτω από την σέλα, για τον ειδικό φορτιστή που συνδέεται σε απλή οικιακή πρίζα. Η «θυσία» στην πρακτικότητα της αφαιρούμενης μπαταρίας, ωστόσο, φέρνει αυξημένη αυτονομία που φτάνει έως και τα 300 χιλιόμετρα. Η μπαταρία έρχεται με εγγύηση 5 ετών ή 80.000 χιλιομέτρων, ενώ μια επαναφόρτιση της θα διαρκέσει περίπου 4 ώρες.
Με στάνταρ top box και χώρο κάτω από τη σέλα
Η σέλα προσφέρει καλή στήριξη χάρη στο «μαξιλαράκι» μέσης που σχηματίζεται στον διαχωρισμό των επιπέδων αναβάτη-συνεπιβάτη. Ο δε συνεπιβάτης, θα ακολουθήσει χωρίς προβλήματα καθώς το πίσω τμήμα της σέλας είναι παρόμοια άνετο. Απαραίτητη για τα σημερινά δεδομένα πρακτικότητας είναι τουλάχιστον μία θήκη αντικειμένων στην ποδιά και το Tiger φέρει μια βαθιά «τσέπη», με θύρα παροχής ρεύματος USB, για ένα κινητό τηλέφωνο ή άλλα μικροαντικείμενα. Κάτω από την σέλα υπάρχει ο βασικός χώρος αποθήκευσης: Ο όγκος του δεν είναι αρκετός για κράνος (λόγω της μεγάλης μπαταρίας), όμως το Tiger έχει στον βασικό εξοπλισμό του, αφαιρούμενο Top Box που φιλοξενεί εύκολα ένα κράνος κλειστού τύπου και όχι μόνο. Την απεικόνιση των ενδείξεων αναλαμβάνει μια έγχρωμη οθόνη, με αυτόματη ρύθμιση χρωμάτων και φωτεινότητας, ανάλογα με τον περιβάλλοντα φωτισμό.
Με σύστημα ανάκτησης ενέργειας και συνδυασμένη πέδηση CBS
Το Tiger χτίζεται σε ένα ατσάλινο πλαίσιο, το οποίο συνεργάζεται με ανάρτηση τηλεσκοπικού πιρουνιού εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, που συνδέονται με ψαλίδι. Τα ελατήρια των πίσω αμορτισέρ είναι προοδευτικά, για καλύτερη ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Τα φρένα εξοπλίζονται με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, με την αριστερή μανέτα να ενεργοποιεί το ένα από τα 3 έμβολα της εμπρόσθιας δαγκάνας, μαζί με το πίσω φρένο. Παράλληλα, τα φρένα ενεργοποιούν και την ανάκτηση ενέργειας, που φορτίζει ελαφρώς την μπαταρία σε κάθε φρενάρισμα.
Το ESF EFUN Tiger κοστίζει 5.391 ευρώ και η τιμή του μπορεί να μειωθεί με τη χρήση του προγράμματος Κινούμαι ηλεκτρικά
Το πρώτο ηλεκτροκίνητο GT scooter
Με στάνταρ top box και χώρο κάτω από τη σέλα
Κινητήρας 7.000W με τελική 105 χλμ/ώρα
Φορτίζει πλήρως σε 4 ώρες και έχει αυτονομία 300 χιλιόμετρα
Με σύστημα ανάκτησης ενέργειας και συνδυασμένη πέδηση CBS