LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο πρόσωπο αλλά και πολλές βελτιώσεις σε ηλεκτρονικά και μηχανικά μέρη για το ανανεωμένο F 800 R.

Περισσότερη δύναμη και πιο κοντές σχέσεις κιβωτίου (1η και 2η) για το BMW F 800 R.

Οι δαγκάνες εμπρός έχουν πλέον ακτινική τοποθέτηση και το πιρούνι είναι νέο και ανεστραμμένο.

Ο πίνακας οργάνων δεν ξεφεύγει από τα εργονομικά πρότυπα της γερμανικής εταιρίας.

Αδύνατο να μπερδέψει κάποιος το ανανεωμένο F 800 R με το υπάρχον μοντέλο.

Τα πλαϊνά πλαστικά έχουν ανασχεδιαστεί.

Τεράστια η γκάμα των έξτρα αξεσουάρ του BMW F 800 R.

EICMA 2014: Ανανεωμένο BMW F 800 R

Εκτεταμένη ανανέωση δέχτηκε το F 800 R. Έγινε ισχυρότερο από το υπάρχον με τις βελτιώσεις να συνεχίζονται στη σχεδίαση, την εργονομία, τα ηλεκτρονικά αλλά και στα μηχανικά μέρη της μεσαίας δικύλινδρης naked.

 
Φρέσκο πρόσωπο
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση της μοτοσικλέτας, η σημαντικότερη αλλαγή αφορά την αντικατάσταση του χαρακτηριστικού προβολέα του υπάρχοντος μοντέλου με ένα ολοκαίνουριο φωτιστικό σώμα. Αισθητικά δεν έχει καμία σχέση με το προηγούμενο και κάνει το F 800 R να δείχνει, αν όχι πιο μοντέρνο, τουλάχιστον διαφορετικό από και πιο κομψό. Ανασχεδιασμένα είναι και τα πλαϊνά πλαστικά, τα καλύμματα του ψυγείου, το φτερό του εμπρός τροχού αλλά και οι ζάντες με την σχεδίαση του F 800 R να έχει φρεσκαριστεί συνολικά.

Βελτιωμένη εργονομία
Στην εργονομία έχουμε επίσης σημαντικές αλλαγές που κάνουν την μοτοσικλέτα της γερμανικής εταιρίας πιο άνετη για περισσότερους σωματότυπους. Το ύψος της στάνταρ σέλας (υπάρχουν άλλες δύο έξτρα) έχει μειωθεί από τα 800 στα 790 χλστ., ενώ τα νέα μαρσπιέ έχουν τοποθετηθεί 10 χλστ. πιο μπροστά και 10 χλστ. πιο χαμηλά και το αλουμινένιο τιμόνι είναι νέας σχεδίασης. Σύμφωνα με την BMW τα επίπεδα της άνεσης είναι πλέον ψηλότερα χωρίς όμως να έχει χαθεί κάτι όσον αφορά τον έλεγχο.

Ισχυρότερο μοτέρ
Μικρές βελτιώσεις έχουμε και στον πολύ καλό δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Η ισχύς του ανέβηκε από τους 85,8 στους 88,5 ίππους στις ίδιες ακριβώς στροφές-8.000- με την ροπή να παραμείνει στα 8,77 Kgm στις 5.800 σ.α.λ. Παράλληλα, η BMW κόντυνε τις δύο πρώτες σχέσεις του κιβωτίου για ταχύτερες εκκινήσεις με τις υπόλοιπες να παραμένουν ίδιες.

Πλαίσιο/Αναρτήσεις/Φρένα
Το αλουμινένιο πλαίσιο του F 800 R, που χρησιμοποιεί το μοτέρ ως φέρον τμήμα του, δεν έχει δεχτεί αλλαγές σε σχέση με το υπάρχουν μοντέλο, ούτε κα ιτο αλουμινένιο ψαλίδι. Αυτό, όμως δεν ισχύει για το συμβατικό πιρούνι που έχει αντικατασταθεί από ένα ανεστραμμένο. Αλλαγές δεν έχουμε στο αμορτισέρ, εκτός από τη ρύθμιση για την προφορτίση του ελατηρίου που γίνεται πλέον ευκολότερα. Η διαδρομή και για τις δύο αναρτήσεις ανέρχεται στα 125 χλστ. Αλλαγές έχουμε και στα φρένα με τους εμπρός δίσκους των 320 χλστ. να συνεργάζονται πλέον με ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες-δαγκάνα μονού εμβόλου και δίσκος 265 χλστ πίσω. Νέα είναι και η δικάναλη μονάδα ABS, ελαφρύτερη και ταχύτερη στη λειτουργία της από την προηγούμενη. Επίσης στα έξτρα του F 800 R διατίθεται για πρώτη φορά και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση (ESA-Electronic Suspension Adjustment) που μεταβάλλει την απόσβεση συμπίεσης του αμορτισέρ με κουμπί από το τιμόνι. 

Στα ηλεκτρονικά της μοτοσικλέτας μπορεί να συμπεριληφθεί και Traction Control το οποίο η BMW ονομάζει ASC (Automatic Stability Control). Θα είναι διαθέσιμο σε λευκό-μαύρο και λευκό-μπλε συνδυασμό.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.): 798
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 88,5/8.000
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 8,77/5.800
Βάρος: 202 κιλά, γεμάτο

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ