EICMA 2024: KOVE 250RR και 250R

EICMA 2024: KOVE 250RR και 250R
7 Φωτογραφίες »

• Κινητήρας 250cc με 32 ίππους
• KOVE 250RR: 0-100 σε 6,5 δ. και τελική 160 χλμ/ώρα
• KOVE 250R: αστικός προσανατολισμός με όρθια θέση οδήγησης

Κινητήρας 250cc με 32 ίππους

Η KOVE παρουσίασε στην EICMA 2024 τις 250R και 250RR. Πρόκειται για δύο ελαφριές σπορ μοτοσυκλέτες, σχεδιασμένες για αναβάτες που αναζητούν αφενός οικονομικές και αφετέρου αξιόπιστες επιδόσεις στο δρόμο και στην πίστα. Αμφότερες διαθέτουν δικύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 250 κ.εκ. που προέρχεται από το αγωνιστικό 321RR και αποδίδει 32 ίππους στις 11.500 σ.α.λ. και 22 Nm ροπής. Χάρη στη χρήση ελαφριών υλικών, ο κινητήρας ζυγίζει μόνο 37 κιλά και έτσι μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες περιστροφής έως 13.000 σ.α.λ., κάτι που τον κάνει ιδανικό για χρήση σε πίστα.

KOVE 250RR: 0-100 σε 6,5 δ. και τελική 160 χλμ/ώρα

Η KOVE 250RR είναι το supersport μοντέλο και συνεπώς είναι ντυμένο με πλήρες φέρινγκ, διαθέτει κλιπόν και σκυφτή θέση οδήγησης. Έτσι μπορεί να φτάσει πιο εύκολα την τελική ταχύτητα που ανακοινώνεται στα 160 χλμ/ώρα. Η επιτάχυνσή 0-100 χλμ/ώρα αγγίζει τα 6,5 δευτερόλεπτα. Δεν διαθέτει QuickShifter, αλλά το κιβώτιό του φέρει μονόδρομο συμπλέκτη για γρήγορα κατεβάσματα χωρίς το άγχος της αναπήδησης του πίσω τροχού. Επίσης, για την ασφάλεια κατά το φρενάρισμα φροντίζει σύστημα ABS, με δυνατότητα απενεργοποίησης.

 

KOVE 250R: αστικός προσανατολισμός με όρθια θέση οδήγησης

Από την άλλη πλευρά, η KOVE 250R προορίζεται για καθημερινή χρήση, προσφέροντας πιο «ήπια» χαρακτηριστικά, με απώτερο σκοπό την άνεση και την ευκολία χρήσης στην πόλη. Η θέση οδήγησης είναι πιο όρθια και το τιμόνι κλασικό δρομίσιο, παρόλα αυτά η σέλα για το συνεπιβάτη παραμένει ...supersport. Τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά παραμένουν όμοια και τα προγράμματα οδήγησης (που ρυθμίζουν ουσιαστικά την απόκριση του γκαζιού) καθώς και η οθόνη TFT έχουν μεγαλύτερο νόημα σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα που πρέπει να προσαρμόζεται στις καιρικές συνθήκες και δεν απαιτείται να οδηγείται μόνιμα «στα κόκκινα».