LIVE: κίνηση στους δρόμους

To ανανεωμένο Integra έρχεται με σημαντικές αλλαγές τόσο στον κινητήρα του όσο και στους τομείς της εργονομίας και της άνεσης.

Η τριχρωμία με βάση το λευκό είναι μια από τις δύο ειδικές χρωματικές εκδόσεις του Integra.

Μεγαλύτερη ελευθερία για τα κάτω άκρα του αναβάτη υπόσχεται το ανανεωμένο Integra.

Μικρής έκτασης είναι η αισθητική ανανέωση που δέχτηκε το μοντέλο της Honda.

Η έτερη ειδική χρωματική έκδοση του Integra με βάση το μαύρο. Κοινό σημείο και των δύο η χρυσή βαφή των τροχών.

Ρυθμιζόμενες μανέτες και για τα δύο φρένα είναι μια αλλαγή που βελτιώνει την εργονομία.

Η ανανεωμένη ψηφιακή οθόνη φέρει πλέον ένδειξη για τη μέση αλλά και τη στιγμιαία κατανάλωση.

Το νέο αλουμινένιο ψαλίδι αφαιρεί δύο κιλά από το βάρος του Integra και βελτιώνει την κατανομή του βάρους μεταξύ των δύο αξόνων.

EICMA: Ανανεωμένο Honda Integra

Με μεγαλύτερο μοτέρ και αλλαγές σε κιβώτιο και περιφερειακά παρουσιάστηκε το Integra στο Μιλάνο, δεχόμενο έτσι την πρώτη του ανανέωση μετά από δύο χρόνια παρουσίας στην αγορά.

 
Σε αυτά τα δύο χρόνια η ιαπωνική εταιρία άκουσε προσεκτικά τις απόψεις των κατόχων του πρώτου μοντέλου, παρατήρησε προσεκτικά τον ανταγωνισμό και φρεσκάρισε το Integra σε πάρα πολλούς τομείς ολοκληρώνοντας, θεωρητικά, ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα του. Μπορεί το μεγαλύτερο μοτέρ να είναι αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις αρχικά, όπως όμως θα παρατηρήσετε και εσείς οι υπόλοιπες αλλαγές έχουν ακόμη μεγαλύτερη σημασία καθώς βελτιώνουν σημαντικά τα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας στην καθημερινή μετακίνηση.

Οι αλλαγές με μια ματιά

-Αισθητικές επεμβάσεις
-Βελτιωμένη εργονομία
-Περισσότερος χώρος για τα πόδια
- Μεγαλύτρος χώρος κάτω από τη σέλα
-Μεγαλύτερη χωρητικότητα κινητήρα
-Περισσότερη ισχύς/ροπή
-Νέο λογισμικό στο κιβώτιο
-Μακρύτερες σχέσεις μετάδοσης
-Καλύτερες επιταχύνσεις
-Υψηλότερη τελική
-Αλουμινένιο ψαλίδι
-Νέα εξάτμιση 

Αναβαθμισμένη εργονομία, περισσότεροι χώροι
Η θέση οδήγησης του Integra αναθεωρήθηκε από τους ανθρώπους της Honda, ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και ευρυχωρία χωρίς να χάσει κάτι από την προσφερόμενη φιλικότητα. Ο χώρος για τα γόνατα έχει αυξηθεί κατά 80 χλστ. ενώ μεγαλύτερο είναι και το «δάπεδο» προσφέροντας περισσότερη ελευθερία κίνησης στα πόδια του αναβάτη. Η σέλα έχει ανασχεδιαστεί και είναι 40 χλστ. λεπτότερη στο μέσαίο τμήμα της με το ύψος να παραμένει στα 790 χλστ. Άλλες εργονομικές βελτιώσεις που παρατηρούνται έχουν να κάνουν με τις μανέτες των φρένων που είναι πλέον ρυθμιζόμενες, μια απαίτηση πολλών κατόχων του πρώτου Integra. Τέλος αναβαθμισμένος παρουσιάζεται και ο πίνακας οργάνων στον οποίο έχουν προστεθεί ενδείξεις για τη μέση αλλά και τη στιγμιαία κατανάλωση.

Κινητήρας: Μεγαλύτερος και ισχυρότερος
Τα επιπλέον 75 κ.εκ. του υδρόψυκτου, δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα της Integra με τον 1ΕΕΚ και τις 4 βαλβίδες σε κάθε θάλαμο καύσης επιτεύχθηκαν με την αύξηση της διαμέτρου του κυλίνδρου κατά 4 χλστ. στα 77 χλστ. Η διαδρομή του εμβόλου παραμένει στα 80 χλστ. καθώς και η σχέση συμπίεσης στο 10,7:1. Η μέγιστη ισχύς αυξήθηκε κατά τρεις σχεδόν ίππους και η ροπή κατά 0,61 kgm και οι μέγιστες τιμές ανέρχονται πλέον στους 54 ίππους και τα 6,94 kgm στις 6.250 και 4.750 σ.α.λ. αντίστοιχα με την απόδοση να έχει βελτιωθεί σε όλο το φάσμα λειτουργίας.

Επιπλέον, οι μηχανικοί της Honda τοποθέτησαν και δεύτερο αντικραδασμικό άξονα για ακόμη ομαλότερη λειτουργία, ωστόσο, ο χαρακτηριστικός παλμός που χαρίζει ο χρονισμός ανάφλεξης 270° διατηρήθηκε. Ανασχεδιασμένη παρουσιάζεται και η εξάτμιση λόγω της μεγαλύτερης χωρητικότητας του μοτέρ. Κατά τα άλλα ο κινητήρας, όπως και στην προηγούμενη έκδοσή του, τροφοδοτείται από μονό σώμα ψεκασμού 36 χλστ., ενώ κάποια από τα μέρη του συνεχίζουν να έχουν διπλό ρόλο. Όπως ο εκκεντροφόρος άξονας που δίνει κίνηση στην αντλία νερού ο ένας πλέον από τους δύο αντικραδασμικούς που κινεί και την αντλία λαδιού. Η ιαπωνική εταιρία κάνει λόγο για 3,46 λίτρα ανά 100 χλμ. με την αυτονομία από το ρεζερβουάρ των 14,1 λίτρων να αγγίζει τα 400 χλμ.

Αλλαγές και στο κιβώτιο
Αλλαγές είχαμε και στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που «προσαρμόστηκε» στην απόδοση του ισχυρότερου μοτέρ με το λογισμικό του να δέχεται και το ανάλογο update. Πλέον, σύμφωνα με τη Honda, το ημιαυτόματο κιβώτιο με τα τρία προγράμματα λειτουργίας (Χειροκίνητο, Αυτόματο και Σπορ) συγχρονίζει καλύτερα τις αλλαγές του τόσο στα κατεβάσματα όσο και στα ανεβάσματα κάτι που κάνει που κάνει τη οδήγηση ακόμη πιο ομαλή, ενώ βελτιώνει και τις επιδόσεις στο φρενάρισμα (αξιοποιεί καλύτερα τη συμπίεση του κινητήρα), καθιστώντας πιο φυσική την είσοδο στις στροφή. Επίσης, πιο ομαλό είναι το kick down (το αυτόματο κατέβασμα με άνοιγμα του γκαζιού), χάρη στις ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων.

Με αλουμινένιο ψαλίδι
Στα του πλαισίου η μεγάλη αλλαγή εντοπίζεται στο νέο αλουμινένιο ψαλίδι που αντικατέστησε το ατσάλινο του προηγούμενου μοντέλου και αφαιρεί δύο ολόκληρα κιλά από μια πολύ κρίσιμη, για τη συμπεριφορά του Integra, περιοχή. Η γωνία κάστερ είναι στις 27°, το ίχνος στα 110 χλστ., το μεταξόνιο στα 1.525 χλστ., ενώ η κατανομή βάρους είναι 50/50 εμπρός/πίσω. Το βάρος (πλήρες υγρών) είναι 237 κιλά.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι με τα καλάμια των 41 χλστ. παραμένει, ενώ το ίδιο ισχύει και για το μονό και κεντιρκά τοποθετημένο αμορτισέρ με το μοχλικό τύπο Pro-Link. Οι διαδρομή και για τα δύο ανέρχεται στα 120 χλστ.

Αλλαγές στα φρένα δεν υπάρχουν. Ο μπροστινός κυματιστός δίσκος των 320 χλστ. με τη διπίστονη δαγκάνα εξακολουθεί να συνδυάζεται με έναν επίσης κυματιστό δίσκο 240 χλστ. που φέρει δαγκάνα μονού εμβόλου, ενώ το δικάναλο ABS ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του Integra. Απαράλλαχτοι είναι και οι τροχοί των 17 ιντσών που φορούν ελαστικά 120/70 και 160/60 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. 

Το Integra θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερις βασικούς χρωματισμούς και σε δύο ειδικές εκδόσεις σχεδίων: Λευκό ματ, Μαύρο, Ασημί ματ, Κόκκινο, Τριχρωμία Λευκού και Μαύρο μεταλλικό Ματ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β, 745 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 54/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,94/4.750
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 14,1
Βάρος (κιλά): 237, πλήρες
Ύψος σέλας (χλστ.): 790

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ