Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
7 Φωτογραφίες »

Όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες, το αφρώδες υλικό της σέλας είναι ιδιαίτερα πλούσιο, ενώ είναι και αρκετά μαλακό, οπότε δεν θα κουράσει ακόμα κι αν εξαντλήσεις την αυτονομία χωρίς στάση. Η μικρή απόστασή της από το έδαφος επιτρέπει στα πόδια να πατούν με ασφάλεια, αλλά ιδανικά θα θέλαμε να ήταν λίγο ψηλότερα, ώστε να λυγίζουν λιγότερο τα γόνατα σε αναβάτες άνω του 1,80. Το Scorpion είναι από τα πρώτα scooter που έρχονται στην Ελλάδα και ενσωματώνουν την τεχνολογία NFC. Αυτή σου επιτρέπει να το απενεργοποιείς και να το ενεργοποιείς απλά ακουμπώντας την ασύρματη κάρτα στην ειδική περιοχή κάτω από τον πίνακα οργάνων. Αυτό προσφέρει μεγάλη ευκολία στις σύντομες στάσεις και πρακτικά χρησιμοποιείς το παραδοσιακό κλειδί μόνο όταν θέλεις να κλειδώσεις το τιμόνι ή να ανοίξεις τη σέλα. Ακόμα ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό που σπάνια συναντάμε σε scooter αυτής της κατηγορίας είναι ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος. Η μπαταρία βρίσκεται σε ξεχωριστό διαμέρισμα και αυτό έχει επιτρέψει να υπάρχει μπόλικος χώρος κάτω από τη σέλα που θα χωρέσει ένα jet κράνος και αρκετά μικροαντικείμενα ακόμα. Επιπλέον πράγματα μπορείς να βάλεις στο επίπεδο πάτωμα ή στο κεντρικό βαλιτσάκι, που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου.

Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες φτάνουν στον αναβάτη μέσω μιας ψηφιακής οθόνης με ταχύμετρο, ολικό χιλιομετρητή και ένδειξη στάθμης μπαταρίας, αλλά δεν μένει εκεί καθώς μέσω της εφαρμογής Funride ξεκλειδώνεις πολλές ακόμα δυνατότητες. Πιο συγκεκριμένα, μπορείς να κάνεις έλεγχο σωστής λειτουργίας όλων των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων, του κινητήρα και της μπαταρίας, όπλιση – αφόπλιση – ρύθμιση ευαισθησίας του συναγερμού, εύρεση του scooter ανάμεσα σε παρκαρισμένα μέσω ηχητικής ειδοποίησης, ενώ με την αγορά πρόσθετου αξεσουάρ μπορείς να τσεκάρεις ανά πάσα στιγμή τη θέση του μέσω GPS tracker.
 

Σελίδα 1ESF E-Ride Scorpion NFC - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Μπαταρία – Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά