Στο δρόμο

Στο δρόμο

Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα γίνεται άμεσα αντιληπτή από το πρώτο κιόλας άνοιγμα του γκαζιού με το Scorpion να επιταχύνει αθόρυβα και αβίαστα μέχρι την τελική του. Ταυτόχρονα, μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς με δεύτερο άτομο στη σέλα, ενώ μόνο σε ανηφόρες με πολύ μεγάλη κλίση (άνω των 15 μοιρών) η ταχύτητά του θα μειωθεί ελαφρώς. Το επόμενο στοιχείο που μας εντυπωσίασε ήταν η ευελιξία και η ευκολία χειρισμών. Σε αυτό συμβάλει τα μέγιστα η τοποθέτηση της μπαταρίας χαμηλά και στο κέντρο, για καλύτερη κατανομή βάρους και φυσικά οι τροχοί των 12 ιντσών. Το scooter αλλάζει κατεύθυνση πανεύκολα με ελάχιστη πίεση στο τιμόνι, το πλάτος του οποίου σου επιτρέπει να ξεμπλοκάρεσαι ακόμα και από τα πιο μποτιλιαρισμένα σημεία.

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα κάνει το Scorpion να ξεχωρίζει στο κομμάτι της πρακτικότητας σε σχέση με άλλα ηλεκτρικά scooter που οι μπαταρίες δεν αφήνουν πολλά περιθώρια. Εδώ μπορείς να αποθηκεύσεις το jet κράνος σου ή μια μεγάλη τσάντα με ψώνια και πραγματικά σου λύνει τα χέρια.
Η αυτονομία επαρκεί για τις καθημερινές μετακινήσεις και ιδανικά θα θέλαμε μεγαλύτερη ακρίβεια από την ένδειξη ποσοστού φόρτισης, καθώς έχει έντονες διακυμάνσεις όταν ανοίγεις και κλείνεις το γκάζι. Η ρύθμιση των αναρτήσεων προς το σκληρό προσφέρει πιο στιβαρή αίσθηση και καλή ποιότητα κύλισης, ενώ ακόμα και στις έντονες ανωμαλίες, το εξαιρετικό αφρώδες της σέλας συμβάλει στην απορρόφησή τους. Τα φρένα έχουν έντονο αρχικό δάγκωμα που θέλει λίγο συνήθεια, αλλά είναι προοδευτικά και για να μπλοκάρει κάποιος τροχός πρέπει ο αναβάτης να το επιδιώξει.
 

Σελίδα 1ESF E-Ride Scorpion NFC - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Μπαταρία – Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά