Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€.
περισσότερα »
Η όλη σχεδίαση υιοθετεί vintage στοιχεία και η μοτοσυκλέτα προσφέρεται για «customization» δίνοντας τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να τη βελτιώσει και να τη διαμορφώσει στα μέτρα του, τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά.
Ο σχεδιασμός του προβολέα LED συνδυάζει στρογγυλά και τετράγωνα σχήματα, διαθέτοντας φώτα ημέρας (DRL) σε σχήμα V, ενώ το πίσω μέρος είναι ιδιαίτερα κομψό, αφού η βάση της πινακίδας και το φουτουριστικό φωτιστικό σώμα στηρίζονται πλέον στο ψαλίδι και όχι στο υποπλαίσιο.
Το 500AC είναι εξοπλισμένο με μία υψηλής ευκρίνειας έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας, η οποία παρέχει πλήρη πληροφόρηση, μέχρι και για την πίεση των ελαστικών. Διαθέτει επίσης συνδεσιμότητα bluetooth, κάτι που επιτρέπει στον αναβάτη να βλέπει όλες τις ειδοποιήσεις του τηλεφώνου του. Το 500AC φέρει επίσης θύρα USB, ρυθμιζόμενες μανέτες, χειρολαβές συνεπιβάτη και προστατευτική ποδιά κινητήρα.
Ο δικύλινδρος υγρόψυκτος εν σειρά κινητήρας φέρει αντικραδασμικό άξονα, τετραβάλβιδες κεφαλές και 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους. Αποδίδει 47 ίππους και μπορεί να οδηγηθεί και από αναβάτες με δίπλωμα A2. Τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch και περνάει τη δύναμή του στο δρόμο μέσα από μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και έναν τελείως νέο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης (anti-hopping). Το δοχείο καυσίμου έχει χωρητικότητα 19 λίτρα και αυτό μεταφράζεται σε αυτονομία που ξεπερνά τα 400Km.
Η ανάρτηση προέρχεται από την Kayaba (KYB), με το ανεστραμμένο πιρούνι να διαθέτει καλάμια διαμέτρου 41mm και το μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ να συνεργάζεται με μοχλικό σύστημα που εδράζεται πάνω σε ένα περίτεχνο αλουμινένιο ασύμμετρο ψαλίδι. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από διπλούς δίσκους 298mm μπροστά και μονό 240mm πίσω, διπίστονες δαγκάνες Nissin και δικάναλο Bosch ABS. Οι τροχοί ελαφρού κράματος των 17 ιντσών είναι εξοπλισμένοι με ελαστικά Pirelli Angel GT.