Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€.
περισσότερα »
Ξεκινάμε από την προφανέστερη των αλλαγών, την εμφάνιση καθώς τοZX-10Rκαι το ZX-10RR ακολουθούν έναν εντελώς νέο δρόμο. Τελείως διαφορετικό είναι το μούτρο με την χαρακτηριστική εισαγωγή αέρα, τους προβολείς LED και την αεροδυναμική διαμόρφωση, ενώ νέα είναι και η σχεδίαση της ουράς. Τα νέα LED εμπρός φωτιστικά σώματα προέρχονται από την Mitsubishi και είναι ελαφρύτερα κατά περίπου 450 γραμμάρια, σε σχέση με τα φώτα αλογόνου του προηγούμενου μοντέλου. Το σύνολο του fairing της μοτοσυκλέτας επιδρά αεροδυναμικά επάνω της, με την Kawasaki να δηλώνει ότι η κάθετη δύναμη προς τα κάτω που το νέο μοντέλο παρουσιάζει είναι κατά 17% μεγαλύτερη, σε σχέση με το απερχόμενο έχοντας παράλληλαμειωμένη αντίσταση του αέρα κατά 7%. Ακόμα, η σχεδίαση του fairing έχει σκοπό την καλύτερη απαγωγή θερμότητας μακριά από τον αναβάτη.
Το fairing έχει τοποθετηθεί κατά 40 χιλιοστά ψηλότερα, ενώ τα κλιπ-ον είναι πιο «ανοικτά» και τα μαρσπιέ έχουν τοποθετηθεί 5 χιλιοστά ψηλότερα από το προηγούμενο μοντέλο. Στο πλαίσιο, υπάρχουν μικροαλλαγές: Χαμηλότερα κατά 1 χιλιοστό βρίσκεται η έδραση του ψαλιδιού (ρυθμιζόμενη στην ZX-10RR), μεγαλύτερο offset πιρουνιού κατά 8 χιλιοστά και μεγαλύτερο ενεργό μήκος ψαλιδιού κατά 8 χιλιοστά. Ως αποτέλεσμα, το μοντέλο φέρει αυξημένο μεταξόνιο κατά 10 χιλιοστά, για μεγαλύτερη σταθερότητα. Ελαφρώς διαφοροποιημένες είναι οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων (ΠιρούνιShowa BFF εμπρός και αμορτισέρ BFRC πίσω), με λίγο σκληρότερο αμορτισέρ και μαλακότερο πιρούνι. Στα φρένα, η Brembo παρέχει τις εμπρός δαγκάνες (M50), που συνεργάζονται με ακτινική τρόμπα και δίσκους 330 χιλιοστών, ενώ στην περίπτωση του ZX-10RRυπάρχουν και ατσάλινα σωληνάκια υψηλής πίεσης.
Ο κινητήρας έχει εναρμονιστεί με τις Euro 5 προδιαγραφέςκαι η απόδοση του φτάνει τους 203 ίππους (213 με χρήση Ram Air) στις 13.200 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 11,7 kg-m στις 11.400 σ.α.λ. στην περίπτωση του R, ενώ τα αντίστοιχα νούμερα για το RR είναι 204 ίπποι (213 με χρήση Ram Air) στις 14.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 11.4 kg-m στις 11.700 σ.α.λ. Νέα είναι η σχεδίαση της εισαγωγής και του ψυγείου λαδιού του μοτέρ (το οποίο έχει αναπτυχθεί από την KRT), ενώ οι 3 πρώτες σχέσεις είναι πλέον κοντύτερες. Μεγαλύτερο είναι και το πίσω γρανάζι (41 δόντια αντί 39) οδηγώντας σε μια λίγο κοντύτερη τελική μετάδοση. Για την έκδοση ZX-10RR, ο κινητήρας φέρει πιστόνια χαμηλής τριβής, μπιέλες και πείρους της Pankl, που ανεβάζουν το όριο περιστροφής κατά 400 σ.α.λ. Ακόμα, η έκδοση ZX-10RR θα εξοπλίζεται μεζάντες Marchesini ειδικά σχεδιασμένες για το μοντέλο, διαφορετικές βασικές ρυθμίσεις ανάρτησης και ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SP. Η ZX-10RR θα γίνει διαθέσιμη σε 500 μόνο κομμάτια, για αποκλειστική χρήση πίστας.
Το μοντέλο αποκτά επίσης οθόνη TFT που αντικαθιστά το όργανο LCD και δυνατότητα συνδεσιμότητας με Bluetooth, με το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη. Επιπλέον, το μοντέλο θα έχει συνολικά 7 riding modes (Sport, Road, Rain και 4 παραμετροποιήσιμες από τον χρήστη), ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό θα προσφέρονται θερμαινόμενα γκριπ και cruise control. Στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, το μοντέλο φέρει μονάδα IMU 6 αξόνων και: Traction control, Launch Control, έλεγχο φέρνου κινητήρα και Cornering ABS.