Στο μικρών διαστάσεων R8 οι καμπύλες κυριαρχούν και συνθέτουν ένα μοντέρνο και όμορφο scooter σύγχρονης αισθητικής. Τα LED φωτιστικά σώματα ταιριάζουν απόλυτα με τη φιλοσοφία του μοντέλου, ενώ ταυτόχρονα δεν επιβαρύνουν την κατανάλωση ρεύματος. Το περίγραμμα του οβάλ εμπρός προβολέα λειτουργεί ως φως ημέρας με μπλε απόχρωση, ενώ στο κέντρο του υπάρχει μια συστοιχία από πέντε LED. Όλα ελέγχονται από διακόπτη στο τιμόνι και μπορεί ο αναβάτης να τα σβήσει τελείως. Ίδιας τεχνολογίας είναι και τα φλας με τα πίσω να είναι ενσωματωμένα στο φωτιστικό σώμα, ενώ τα εμπρός είναι διακριτικά τοποθετημένα κάτω από το τιμόνι. Όμορφη λεπτομέρεια είναι το μικρό μασκάκι στο εμπρός μέρος.
Ο εξοπλισμός του είναι πλούσιος, καθώς διαθέτει ασύρματο κλειδί, συναγερμό, θύρα USB και γαντζάκι στην ποδιά, ενώ στάνταρ είναι και το top box με το καπάκι στο χρώμα του scooter που έξτρα αρκετό αποθηκευτικό χώρο. Αρκετά πράγματα ακόμα θα χωρέσουν και κάτω από τη σέλα με τη μπαταρία να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του χώρου εκεί. Η οθόνη του είναι πλήρως ψηφιακή και έγχρωμη, ενώ διαθέτει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις όπως ταχύμετρο, οδόμετρο και ένδειξη φόρτισης της μπαταρίας.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 250W είναι απευθείας τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού. Τη διάταξη αυτή τη συναντάμε συχνά σε ηλεκτρικά scooter καθώς καταργεί την ανάγκη χρήσης αλυσίδας, μειώνοντας ακόμα περισσότερο το κόστος συντήρησης και τον θόρυβο κύλισης.
Η μπαταρία που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα είναι λιθίου 48V χωρητικότητας 20Αh. Είναι αποσπώμενη, οπότε αφαιρείται πανεύκολα και μπορείς να τη φορτίσεις σπίτι, με μια πλήρη φόρτιση να χρειάζεται 6 με 8 ώρες. Ο χώρος που φιλοξενεί τη μπαταρία κλειδώνει με ανεξάρτητο κλειδί, οπότε οι δυο διαφορετικές κλειδαριές που χρειάζεται να ανοίξουν για να έχεις πρόσβαση στη μπαταρία, προσφέρουν αυξημένη ασφάλεια απέναντι στην κλοπή. Φυσικά, αν το γκαράζ σου διαθέτει πρίζα δεν είναι απαραίτητη η αφαίρεση της μπαταρίας, αφού υπάρχει φύσα φόρτισης στην ποδιά. Με μια φόρτιση μπορείς να διανύσεις 50 με 55 χιλιόμετρα αναλόγως της κλίσης του δρόμου και το βάρος του αναβάτη.
Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες κυκλικής διατομής, όπως και το ψαλίδι το οποίο καλύπτεται από πλαστικά που του δίνουν σχήμα «μπανάνα». Στο εμπρός μέρος έχουμε τηλεσκοπικό πιρούνι ενώ δυο αμορτισέρ αναλαμβάνουν την ανάρτηση του πίσω τροχού. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι έχουν επιλεγεί δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, αφού συνήθως σε ηλεκτρικά scooter βλέπουμε να χρησιμοποιείται ταμπούρο πίσω. Οι ζάντες του είναι αλουμινίου 10 ιντσών και φορούν ελαστικά διάστασης 2,75 – 10 της Kenda εμπρός και πίσω. Το βάρος του είναι 75 κιλά.
Το ESF R8 κοστίζει 1.390 ευρώ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Καλη ενημερωση..