Σύγχρονη χαρακτηρίζεται η σχεδίαση του S5, το οποίο δεν γίνεται φλύαρο εμφανισιακά, αλλά ενσωματώνει σωστά τα μοντέρνα στοιχεία. Οι διαστάσεις του μοντέλου είναι περιορισμένες και αυτό αποδεικνύεται ατού στην αστική χρήση, αφού προσθέτουν σε ευελιξία και δυνατότητα στάθμευσης και μετακίνησης σε περιβάλλοντα απαγορευτικά για κάτι μεγαλύτερο.
Τίποτα δεν βρίσκεται σε κοινή θέα και όλα είναι σωστά τακτοποιημένα και τοποθετημένα, κάτι που όχι απλά αναβαθμίζει την οπτική εικόνα, αλλά και την ποιοτική. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή του είναι τουλάχιστον εφάμιλλα της κατηγορίας του αλλά και του επιπέδου της τιμής του, η συναρμολόγηση και η εφαρμογή δεν μας έδωσαν την παραμικρή λαβή για παράπονα, ενώ ιδιαίτερα ποιοτική είναι και η βαφή του.
Το τιμόνι προσφέρει μια άνετη θέση για τα χέρια με πλάτος μεγαλύτερο από αυτό που ίσως περιμένει κανείς, για ένα τέτοιο scooter. Το ύψος του τιμονιού είναι επίσης σωστά υπολογισμένο, ώστε τα χέρια του αναβάτη να μην κουράζονται στην εντός πόλης οδήγηση, ακόμη και αν είναι έντονη. Το πάτωμα του μοντέλου είναι επίπεδο και μάλιστα μεγάλων διαστάσεων, κάτι που προσφέρει φυσικά αυξημένες δυνατότητες μεταφοράς αντικειμένων, ενώ επιτρέπει στον αναβάτη να τοποθετήσει τα πόδια του όπως αυτός θέλει. Ο συνεπιβάτης έχει στην διάθεση του ένα επαρκές σε διαστάσεις τμήμα σέλας, με τις ευμεγέθεις χειρολαβές του να βρίσκονται στην σχάρα, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τοποθέτηση top-box.
Εντυπωσιακό (για τα δεδομένα της τιμής του μοντέλου) είναι το σύστημα ασύρματης ενεργοποίησης, μορφής keyless. Ο αναβάτης, με διπλό πάτημα του κατάλληλου πλήκτρου στο ασύρματο χειριστήριο του S5, μπορεί να το ενεργοποιήσει χωρίς να βάλει το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη, ενώ με το ίδιο χειριστήριο ελέγχει και τον παρεχόμενο συναγερμό.
Tο S5 φέρει μοτέρ της Bosch, στα 3.000 Watt ισχύος, που μεταφράζονται σε 4,1 ίππους, ενώ η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 45 χλμ/ώρα (σε ευθεία), κάνοντας το S5 κατάλληλο για οδήγηση με δίπλωμα ΑM ή αλλιώς, για 50άρι. Η ECU του μοντέλου προσφέρει 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις ισχύος –από 1 μέχρι 3, με την τελευταία να προσφέρει την πλήρη τελική ταχύτητα και τις άλλες δύο να την περιορίζουν στα 25 και 35 χλμ/ώρα). Η αρχική ροπή εκκίνησης, ωστόσο, δεν αλλάζει σημαντικά μεταξύ των riding modes, ώστε το S5 να μην είναι «αναιμικό» στα φανάρια ή στις ανωφέρειες.
Την τροφοδοσία του μοτέρ αναλαμβάνουν αφαιρούμενες μπαταρίες, με το S5 να μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι δύο. Με δύο μπαταρίες Samsung στα 26 Ah χωρητικότητας. πετυχαίνεις έως και 70 χιλιόμετρα με τον «γρήγορο» χάρτη 3 και με την χρήση μίας μπαταρίας. Ρόλο στις μετρήσεις αυτονομίας παίζει και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, που το S5 φέρει: Κατά την πέδηση, ο κινητήρας επιβραδύνει λειτουργώντας σαν γεννήτρια και φορτίζοντας την μπαταρία.
Το καλά καμουφλαρισμένο, κάτω από το ολόσωμο πλαστικό «κοστούμι», πλαίσιο του S5 είναι μια ατσάλινη σωληνωτή κατασκευή στα δεδομένα των περισσότερων αστικών scooters. Στις αναρτήσεις οι λύσεις είναι επίσης δοκιμασμένες, με ένα πιρούνι στο εμπρός μέρος και δύο αμορτισέρ πίσω. Τα τελευταία, έχουν την δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης του ελατηρίου τους. To σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους εμπρός και πίσω, που συνεργάζονται με ισάριθμες δαγκάνες 2 εμβόλων.
Η τιμή του ESF S5 ξεκινάει από 2.748 ευρώ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Καλη ενημερωση..