Εντοπίστηκε γυμνό μοντέλο της CFMOTO με τον τρικύλινδρο 675cc
Εντοπίστηκε γυμνό μοντέλο της CFMOTO με τον τρικύλινδρο 675cc
Εντοπίστηκε γυμνό μοντέλο της CFMOTO με τον τρικύλινδρο 675cc
Εντοπίστηκε γυμνό μοντέλο της CFMOTO με τον τρικύλινδρο 675cc
Εντοπίστηκε γυμνό μοντέλο της CFMOTO με τον τρικύλινδρο 675cc
  • Εντοπίστηκε γυμνό μοντέλο της CFMOTO με τον τρικύλινδρο 675cc
  • Εντοπίστηκε γυμνό μοντέλο της CFMOTO με τον τρικύλινδρο 675cc
  • Εντοπίστηκε γυμνό μοντέλο της CFMOTO με τον τρικύλινδρο 675cc
  • Εντοπίστηκε γυμνό μοντέλο της CFMOTO με τον τρικύλινδρο 675cc
  • Εντοπίστηκε γυμνό μοντέλο της CFMOTO με τον τρικύλινδρο 675cc

Εντοπίστηκε γυμνό μοντέλο της CFMOTO με τον τρικύλινδρο 675cc

Πιθανότατα να το δούμε στην αγορά το 2025
Στα 95 άλογα περίπου η ιπποδύναμη του
675 NK θα λέγεται σύμφωνα με την ονοματολογία της CFMOTO
Κοντά στα 190 κιλά θα είναι περίπου το βάρος της

Παρόλο που τελειώνει το καλοκαίρι και δεν γνωρίζουμε ακόμα με σιγουριά πότε θα κυκλοφορήσει το πρώτο τρικύλινδρο supersport της CFMOTO, το 675 SR-R, και πόσο θα κοστίζει, φαίνεται από κατασκοπικές φωτογραφίες πως η εταιρεία θα αξιοποιήσει αυτή την νέα πλατφόρμα και για την παραγωγή μίας naked μοτοσυκλέτας. Εφόσον ένα γυμνό 675 NK βγει στην παραγωγή χωρίς ιδιαίτερες διαφορές με το 675 SR-R, θα μπορούσε να κυκλοφορήσει επίσης μέσα στο 2025 χωρίς καθυστερήσεις. Μάλιστα το πιο πιθανό είναι να έρθει και στην Ευρώπη στο πλάι του δικύλινδρου 800NK που αποδίδει 95 άλογα και έχει γεννηθεί μέσα από την συνεργασία της εταιρείας με την ΚΤΜ. Ο τρικύλινδρος κινητήρας της CFMOTO πιθανολογείται να έχει επίσης μέγιστη απόδοση 95 ίππων (όπως ο δικύλινδρος 799cc δηλαδή), δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην ροπή με την ρύθμιση του κινητήρα, αφού θα μπορούσε δυνητικά να αποδίδει υψηλότερη ισχύ.
 
Ο κινητήρας είχε ήδη δώσει το παρόν στην Διεθνή Έκθεση της EICMA το 2023 και αποκτά κλασικά διαστήματα ανάφλεξης στις 120°, δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC) και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Σύμφωνα με την εταιρεία ζυγίζει μόλις 54 κιλά και αποτελεί έναν από τους ελαφρύτερους στην κατηγορία του. Για τον ηλεκτρονικό ψεκασμό φροντίζει η Bosch, ενώ το πλαίσιό του είναι το ίδιο με αυτό του 675 SR-R: Χυτό αλουμινένιο τύπου «γέφυρα», αλουμινένιο ψαλίδι και ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός. Σχεδιαστικά, το NK έχει την ίδια φιλοσοφία με το SR-R εκτός του fairing, με το ρεζερβουάρ και την ουρά να είναι ίδια. Το τιμόνι είναι επίσης διαφορετικό, καθώς τα clip-ons αντικαθιστά ένα μονοκόμματο μεταβλητής διατομής τιμόνι.
 
Γεμάτο και έτοιμο να οδηγηθεί το 675 SR-R ζυγίζει 195 κιλά σύμφωνα με την CFMOTO. Με το βάρος που αφαιρείται από την απουσία των fairing είναι πιθανό το γυμνό 675 NK να ζυγίζει κοντά στα 190 κιλά, ίσως και λιγότερο. Όσον αφορά τον εξοπλισμό, θα περιλαμβάνει: Full LED φωτισμό, ABS, Traction Control, Quickshifter και έγχρωμη TFT οθόνη με συνδεσιμότητα. Η τιμή της θα είναι πιθανότατα λίγο χαμηλότερη από αυτή του supersport αδελφού της και αναμένεται να αρπάξει ένα μερίδιο της αγοράς των μεσαίων γυμνών.