H KTM παρουσίασε με κάθε επισημότητα το 890 SMT, φέρνοντας στη ζωή μετά από σχεδόν 10 χρόνια το μοντέλο και το έκανε με τον καλύτερο τρόπο που θα μπορούσε! (σφραγίζοντας έτσι την κυριαρχία της στα supermotard)
Πολύ καμένο λάστιχό, σούζες που έκοβαν την ανάσα και γόνατα που έξυναν την άσφαλτο! Όχι δεν πρόκειται για κάποιο show, αλλά για την επίσημη παρουσία της KTM 890 SMT. H εταιρεία θέλοντας να δείξει την «άγρια» φύση του μοντέλου επιστράτευσε τον Chris Fillmore, πρώην οδηγό των AMA Superbike και AMA Flat Track, και έκανε την παρουσίαση να μοιάζει με αγώνα.
H νέα ΚΤΜ 890 SMT είναι σχεδιασμένη για να ισορροπεί μεταξύ της άνεσης σε μεγάλες αποστάσεις και του παιχνιδιού ενός supermotard και πρόκειται να πάρει θέση ανάμεσα στα 890 Duke και 890 Adventures.
105 ίπποι, anti - hopping σύστημα και 4,6 λτ./100χλμ κατανάλωση
H μοτοσυκλέτα αναπτύχτηκε πάνω στη βάση του 890 Adventure και εφοδιάζεται με τον γνωστό δικύλινδρο κινητήρα της εταιρείας LC8c 889 κ.εκ, όπου στο SMT αποδίδει 105 ίππους στις 8.000 σ.α.λ και 10,2 κιλά ροπή στις 6.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με την εταιρεία, το μοτέρ το κιβώτιο 6 σχέσεων που είναι υπεύθυνο για τη μετάδοση της ισχύς έχει εφοδιαστεί με συμπλέκτη εξοπλισμένο με σύστημα anti-hopping ώστε να μειωθούν οι επιπτώσεις του φρεναρίσματος του κινητήρα, αποτρέποντας την αναπήδηση ή την αστάθεια του πίσω μέρους και βελτιώνοντας έτσι την είσοδο σε στροφές. Υπεύθυνο για την τροφοδοσία του κινητήρα είναι ένα ρεζερβουάρ 15,8 λίτρων που συμπληρώνεται από ένα εφεδρικό ρεζερβουάρ 3 λίτρων, ενώ η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την KTM δεν θα ξεπερνάει τα 4,6 λτ./100χλμ. Αν και σίγουρα πρόκειται για μία θεωρητική τιμή, τα συνολικά 18,8 λίτρα θα επιτρέπουν στη μοτοσυκλέτα να ξεπεράσει τα 300 χλμ αυτονομίας, δικαιολογώντας έως ένα βαθμό το «touring» στοιχείο του ονόματος της 890 SMT. Μάλιστα το ρεζερβουάρ έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να «αναγκάζει» τον αναβάτη να κάθεται πιο μπροστά για να ρίχνει περισσότερο φορτίο στο εμπρός μέρος.
17αρηδες τροχοί και WP APEX αναρτήσεις
Όσο για το κομμάτι «supermoto», αυτό αρχικά καλύπτεται από τους τροχούς 17 ιντσών μπροστά και πίσω και στη συνέχεια από τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP APEX, που αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χιλιοστών και 180 χιλιοστών διαδρομή εμπρός και πίσω μονό αμορτισέρ (ρυθμιζόμενο με προφόρτιση και επαναφορά) επίσης ίδιας διαδρομής. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε διπλούς δίσκους 320 χιλιοστών μπροστά με 4πίστονες δαγκάνες και ένα δίσκο 260 χιλιοστών με δίπιστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το σύστημα ΑBS διαθέτει λειτουργία στροφών και supermoto. Την δυναμική εικόνα κλείνουν η εξάτμιση Akrapovic και τα ελαστικά Michelin PowerGP πρώτης τοποθέτησης.
Rider modes, ρυθμιζόμενο τιμόνι και TFT οθόνη
Υπάρχουν επίσης τέσσερις λειτουργίες οδήγησης με τις 3 ( Rain, Street και Sport) να τις βρίσκουμε στο βασικό εξοπλισμό και την τέταρτη να είναι η προαιρετική Track που επιτρέπει στο αναβάτη να ρυθμίζει την απόκριση του γκαζιού και το traction control σε 10 επίπεδα. Επίσης στο προαιρετικό εξοπλισμό συναντάμε θερμαινόμενα grip, ρύθμιση ολίσθησης κινητήρα (MSR), Quickshifter+ και το cruise control .
Στο κομμάτι της εργονομίας, η KTM έχει τοποθετήσει στο 890 SMT ρυθμιζόμενο τιμόνι που μπορεί να «κάτσει» σε 6 διαφορετικές θέσεις σε μια διαδρομή 30 χιλιοστών, ενώ το πλαίσιο ο χωροδικτύωμα είναι κατασκευασμένο από χρώμιο, μολυβδαίνιο, χάλυβα και έχει βαφτεί με ειδικό πούδρα. Τέλος ο οδηγός λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες από μια έγχρωμη οθόνη TFT πέντε ιντσών που είναι ανθεκτική στο έντονο φως και τις γρατσουνιές και μπορεί να προσαρμοστεί πλήρως.
Οι προ-παραγγελίες του KTM 890 SMT αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στον Απρίλιο.
Επιστρέφει να πάρει ξανά τα σκήπτρα!
LC8c 105 ίπποι και anti - hopping σύστημα
17αρηδες τροχοί και WP APEX αναρτήσεις
Rider modes, ρυθμιζόμενο τιμόνι και TFT οθόνη
Έχει μείνει κατηγορία που να έχει αφήσει η ΚΤΜ χωρίς δυνατό πρωταγωνιστή;;