Ποιός είναι ο άμεσος ανταγωνιστής της σε αυτή την "μάχη με το χρόνο;"
Ασία και Superbikes
Σε πολλές Ασιατικές χώρες, οι τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, ακόμα και στις πιο "μικρές" κατηγορίες, όπως τα Kawasaki Ninja 250 και 400 ή το κινεζικό Kove 450 RR. Και ενώ κάποιοι κατασκευαστές από την Κίνα έχουν πειραματιστεί με μεγαλύτερους κινητήρες, αυτό που λείπει είναι μια εξολοκλήρου κατασκευασμένη στην Κίνα μοτοσυκλέτα των 1000cc, άνω των 200 ίππων.
Αυτό ακριβώς φαίνεται ότι κάνει η CFMOTO, η οποία μέχρι τώρα είχε ασχοληθεί μόνο με μονοκύλινδρα ή δικύλινδρα μοντέλα. Όμως μια αίτηση για δίπλωμα ευρισιτεχνίας δείχνει ότι η εταιρεία δουλεύει πάνω σε ένα νέο σπορ μοντέλο - και έναν νέο κινητήρα.
Όπως φαίνεται από τα σχέδια, μιλάμε για έναν σύγχρονο V4 κινητήρα που, από τον τρόπο που είναι σχεδιασμένος και από τις διαστάσεις του (διάμετρο και διαδρομή), στοχεύει στο να πετύχει υψηλές επιδόσεις. Όσον αφορά αυτές, ο στόχος είναι το σημερινό επίπεδο των Superbikes, άρα 150 Kw (204 ίπποι).
Σε κάποιες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που βγήκαν από το εργοστάσιο δοκιμών της CFMOTO, η ποιότητα είναι δυστυχώς πολύ κακή για να μας βοηθήσει να καταλάβουμε περαιτέρω πράγματα για αυτό το νέο μοντέλο.
Σε κάθε περίπτωση, η "υποτιθέμενη" CFMOTO 1000 RR θα είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα 1000cc που θα κατασκευαστεί από την CFMOTO. Δεν μπορούμε φυσικά να αγνοήσουμε (και να μην αναφέρουμε) τα οφέλη και την τεχνογνωσία που έχει εισπράξει η CFMOTO από την συνεργασία της με την ΚΤΜ.
Ο ρόλος της ΚΤΜ
Οι Αυστριακοί μπορεί να μην έχουν μια RC 16 με V4 κινητήρα που να μπορεί να βγάλει έγκριση τύπου και να κυκλοφορήσει στο δρόμο, όμως εδώ και πολλά χρόνια συμμετέχουν στα MotoGP με V4 κινητήρα - και τα τελευταία χρόνια με όλο και καλύτερα αποτελέσματα. Όλη αυτή η μηχανολογική γνώση και εξειδίκευση ρέει προς τη CFMOTO.
Ο...ανταγωνιστής
Όμως η CFMOTO δεν είναι ο μόνος παίκτης σε αυτό το γήπεδο. Υπάρχουν αναφορές ότι και η QJMOTOR αναπτύσσει μια δική της μοτοσυκλέτα 1000cc, την SRK 1000 RR, η οποία επίσης στηρίζεται από και σε έναν Ευρωπαίο κατασκευαστή, την MV Agusta (και πάλι με επιδόσεις πάνω από 200 ίππους).
Σε έναν τραβηγμένο παραλληλισμό με τον αγώνα για την "κατάκτηση" του διαστήματος στον ψυχρό πόλεμο, οι 2 εταιρείες αγωνίζονται για το ποιά θα παραδώσει την πρώτη χιλιάρα από την Κίνα στην αγορά. Ποιός θα τα καταφέρει;
Έρχεται μια χιλιάρα V4 από τη CFMOTO;
Ποιός άλλος παίκτης μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι;
Θα πετύχουν τον στόχο των 200 ίππων;