Ετοιμάζει η KTM το νέο 1390 Super Duke GT με 190 ίππους;
Με τον νέο LC8 1350cc των 190 ίππων
Υιοθετεί το νέο look του "ανοιχτού" προβολέα
Θα εξοπλιστεί με Adaptive Cruise Control;
Θα έρθουν 2 εκδόσεις χωρίς και με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις;
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Με τον νέο LC8 1350cc των 190 ίππων
Το νέο KTM 1390 Super Duke R διαδέχεται και μία νέα έκδοση του Super Duke GT εξοπλισμένο με τον ίδιο V2 κινητήρα 1.350cc, όπως επίσης και ένα ολοκαίνουριο 1390 SMT όπως είδαμε λίγες εβδομάδες νωρίτερα. Στον κατασκοπικό φακό του γερμανικού Motorrad έπεσε το νέο μοντέλο ενώ είχε βγει στον δρόμο για δοκιμές. Ο νέος V2 75° της ΚΤΜ, με το σύστημα Cam-Shift με το διπλό προφίλ εκκεντροφόρων εισαγωγής παράγει μέγιστη ισχύ 190 αλόγων και 145 Nm ροπής, ενώ ο προηγούμενος LC8 των 1.301cc που εξόπλιζε το 1290 απέδιδε 180 ίππους και 140 Nm ροπής.
Υιοθετεί το νέο look του "ανοιχτού" προβολέα
Το μοντέλο αποκτά νέο προβολέα εμπρός με το ανοιχτό Design τύπου "Predator" που η ΚΤΜ εισήγαγε με στο 990 Duke και θα τοποθετεί όπως φαίνεται στα περισσότερα μοντέλα της. Αποτελείται από δύο LED προβολείς τοποθετημένους τον έναν πάνω στον άλλον κεντρικά σε ένα ανοιχτό πλαστικό πλαίσιο. Παράλληλα τα φώτα ημέρας (DRLs) είναι τοποθετημένα εκατέρωθεν στο εξωτερικό της μάσκας ενώ δεν γνωρίζουμε ακόμα αν θα διαθέτει το νέο μοντέλο cornering lights.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Θα εξοπλιστεί με Adaptive Cruise Control;
Το πρωτότυπο μοντέλο δεν φαίνεται να είναι εξοπλισμένο με Adaptive Cruise Control όπως το 1290 Super Adventure. Το εμπρόσθιο ραντάρ βέβαια θα μπορούσε απλά να είναι κρυμμένο πίσω από τον ανεμοθώρακα του νέου 1390 Super Duke GT και η τοποθέτησή του θα ήταν ένα πολύ λογικό βήμα εφόσον αποτελεί Sport Touring μοντέλο. Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν το GT θα διατηρήσει τα 23 λίτρα χωρητικότητας του ρεζερβουάρ όπως του προηγούμενου 1290. Στην ουρά της μοτοσυκλέτας παρατηρούνται αρκετές διαφορές σε σχέση με το πολεμικό γυμνό Super Duke R αφού προσφέρει μεγαλύτερη άνεση για τον συνεπιβάτη. Το υποπλαίσιο χυτού αλουμινίου είναι το ίδιο αλλά υπάρχουν νέες χειρολαβές συνεπιβάτη, πιο αναπαυτική σέλα και τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα σε πιο βολική θέση.
Θα έρθουν 2 εκδόσεις χωρίς και με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις;
Το Super Duke GT απέκτησε τους ελαφρύτερους τροχούς αλουμινίου 17 ιντσών του Super Duke R του 2022 ενώ νέες είναι επίσης οι ακτινικά τοποθετημένες μονομπλοκ, τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo προερχόμενες επίσης από το Super Duke R. Παραμένει άγνωστο αν θα υπάρξουν 2 εκδόσεις του μοντέλου με το ένα από τα δύο να εξοπλίζεται με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις. Το 1390 Super Duke R θα κυκλοφορήσει στην αγορά αυτή την άνοιξη ενώ το νέο 1390 Super Duke GT πιθανό είναι να βγει στην αγορά το 2025 και πιθανότατα να κοστίζει λίγο περισσότερο από το 1290 Super Duke GT που πωλείται αυτή τη στιγμή στα 24.200 ευρώ. Σημαντική αναφορά αποτελεί το γεγονός ότι η ΚΤΜ έχει καταθέσει από τον προηγούμενο χρόνο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οπότε είναι πολύ πιθανό το 1390 Super Duke GT να είναι το πρώτο μοντέλο που το αποκτά μάλλον σαν έξτρα στα στοιχεία του εξοπλισμού.