Έτοιμη για παραγωγή η QJMOTOR SRK 650 R με 117 ίππους και τελική 230 χλμ/ώρα
Τετρακύλινδρος Ι4 κινητήρας 649 κ.εκ. με 117 ίππους σε άνω των 12.000 σ.α.λ.
Πλαίσιο από την SRK 800 RR, ανεστραμμένο Marzocchi και ακτινικές Brembo
Χωρίς αεροδυναμικά πτερύγια και με 205 γεμάτα κιλά φτάνει τα 230 χλμ/ώρα
Με στάνταρ QuickShifter και κινητήρα από αγώνες, ο ανταγωνισμός ανησυχεί
Τετρακύλινδρος Ι4 κινητήρας 649 κ.εκ. με 117 ίππους σε άνω των 12.000 σ.α.λ.
Η νέα μοτοσυκλέτα της QJMOTOR που κατατέθηκε για έγκριση διαθέτει έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 649 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 117 ίππους σε στροφές που ξεπερνούν τις 12.000 σ.α.λ. Η απόδοση αυτή τοποθετεί το μοντέλο στην ανώτερη κατηγορία της μεσαίας κλάσης, προσφέροντας επιδόσεις που ανταγωνίζονται μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες. Ο κινητήρας χαρακτηρίζεται από την υψηλή του απόκριση και τη δυνατότητα διατήρησης υψηλών στροφών λειτουργίας, στοιχείο που υποδηλώνει σαφή προσανατολισμό σε δυναμική και σπορ οδήγηση. Επιπλέον, η τεχνολογία που ενσωματώνει προέρχεται από τον χώρο των αγώνων, γεγονός που αποσκοπεί στην παροχή κορυφαίας απόδοσης τόσο σε πίστα όσο και σε απαιτητική χρήση στον δρόμο. Ο σχεδιασμός και η απόδοση του κινητήρα αποδεικνύουν την πρόθεση του κατασκευαστή να τοποθετήσει το νέο μοντέλο σε ηγετική θέση έναντι του ανταγωνισμού στην κατηγορία του.
Πλαίσιο από την SRK 800 RR, ανεστραμμένο Marzocchi και ακτινικές Brembo
Η νέα μοτοσυκλέτα βασίζεται σε πλαίσιο διπλής δοκού, προερχόμενο από την SRK 800 RR, το οποίο εξασφαλίζει υψηλή στρεπτική ακαμψία και χαμηλό βάρος. Στην ανάρτηση εμπρός χρησιμοποιείται ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi, γνωστό για την ακριβή απόσβεση και την αίσθηση στην οδήγηση υψηλών απαιτήσεων. Τα φρένα προέρχονται από τη Brembo, με ακτινικές δαγκάνες που εγγυώνται κορυφαία ισχύ επιβράδυνσης και αίσθηση στο χειριστήριο. Ο συνδυασμός των παραπάνω στοιχείων ενισχύει τις δυναμικές ικανότητες της μοτοσυκλέτας, διασφαλίζοντας ακριβή συμπεριφορά τόσο σε πίστα όσο και σε δρόμο. Η επιλογή αναγνωρισμένων ευρωπαϊκών προμηθευτών σε καίρια εξαρτήματα αποδεικνύει τη στόχευση του κατασκευαστή σε ένα προϊόν υψηλής ποιότητας και αποδοτικότητας, έτοιμο να ανταγωνιστεί μοντέλα καταξιωμένων εταιρειών του χώρου.
Χωρίς αεροδυναμικά πτερύγια και με 205 γεμάτα κιλά φτάνει τα 230 χλμ/ώρα
Σε αντίθεση με τη σύγχρονη τάση χρήσης αεροδυναμικών πτερυγίων σε σπορ μοτοσυκλέτες, το νέο μοντέλο εμφανίζεται καθαρό από τέτοιες εφαρμογές, διατηρώντας μια πιο παραδοσιακή και λιτή σχεδίαση. Παρά τα 205 κιλά πλήρους βάρους, η τελική ταχύτητα φθάνει τα 230 χλμ/ώρα, επίδοση που το καθιστά άκρως ανταγωνιστικό στην κατηγορία του. Η απουσία αεροδυναμικών βοηθημάτων ενδεχομένως να στοχεύει σε ένα πιο αυθεντικό οδηγικό αίσθημα, προσφέροντας στον αναβάτη άμεση και φυσική αλληλεπίδραση με τη μοτοσυκλέτα. Η επίτευξη αυτών των επιδόσεων, σε συνδυασμό με το βάρος, υποδηλώνει μια ισορροπία μεταξύ σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και ευχρηστίας σε καθημερινές συνθήκες, χωρίς να θυσιάζεται η ευκολία ελέγχου ή η αίσθηση ασφάλειας στον αναβάτη.
Με στάνταρ QuickShifter και κινητήρα από αγώνες, ο ανταγωνισμός ανησυχεί
Το νέο μοντέλο έρχεται εξοπλισμένο στάνταρ με σύστημα QuickShifter, ενισχύοντας την αγωνιστική του ταυτότητα και βελτιώνοντας την οδηγική εμπειρία μέσω ταχύτερων και ομαλότερων αλλαγών ταχυτήτων. Ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί με τεχνολογία προερχόμενη από τον χώρο των αγώνων, στοιχείο που ενισχύει τις συνολικές επιδόσεις και την αξιοπιστία του σε συνθήκες έντονης καταπόνησης. Ο συνδυασμός των παραπάνω χαρακτηριστικών δημιουργεί ένα σύνολο που προκαλεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον στον ανταγωνισμό, καθώς προβάλλει έναν ισχυρό υποψήφιο στην κατηγορία των μεσαίων sport μοτοσυκλετών. Η στρατηγική αυτή επιλογή του κατασκευαστή καθιστά το μοντέλο ελκυστικό σε ένα ευρύ φάσμα αναβατών που αναζητούν σπορ απόδοση, σύγχρονη τεχνολογία και αγωνιστική αίσθηση, ιδανικά με μικρούς συμβιβασμούς στην καθημερινή χρηστικότητα.