Δοκιμάζεται και οδεύει προς παρουσίαση η Triumph Street Scrambler 400

Δοκιμάζεται και οδεύει προς παρουσίαση η Triumph Street Scrambler 400
5 Φωτογραφίες »

Πιο προσανατολισμένη στο δρόμο από τη Scrambler 400X με πλαίσιο από Speed 400
Νέο ανεστραμμένο πιρούνι με μικρότερη διαδρομή και χυτές ζάντες
Ρεζερβουάρ 13 λίτρων, αναλογικά όργανα με οθόνη LCD και τιμόνι αυτούσια από Scrambler
Πιθανότατα με το γνωστό κινητήρα 398 κ.εκ. με 40 ίππους και 37,5 Nm ροπής

Πιο προσανατολισμένη στο δρόμο από τη Scrambler 400X με πλαίσιο από Speed 400

Η νέα Street Scrambler 400 της Triumph αναμένεται να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στη χρήση δρόμου σε σχέση με τα προηγούμενα Scrambler μοντέλα της εταιρείας. Βασίζεται στο πλαίσιο της Speed 400 και συνδυάζει κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία με πιο σπορ προσανατολισμό. Παρότι διατηρεί την εικόνα Scrambler, διαφέρει σημαντικά από την Scrambler 400 X, καθώς χρησιμοποιεί ρυθμίσεις που δίνουν προτεραιότητα στην άσφαλτο. Το νέο μοντέλο δεν στοχεύει σε σοβαρή εκτός δρόμου χρήση, όπως τα μεγαλύτερα Scrambler 400 X και XE, αλλά προορίζεται για ήπιες χωμάτινες διαδρομές και κατά κύριο λόγο για αστική και επαρχιακή οδήγηση. Στην εμφάνιση, η μοτοσυκλέτα αντλεί επιρροές από το στυλ των Thruxton, με λεπτομέρειες που ενισχύουν την εικόνα ενός ρετρό Café Racer με πιο καθημερινό και προσιτό χαρακτήρα.

Νέο ανεστραμμένο πιρούνι με μικρότερη διαδρομή και χυτές ζάντες

Η Street Scrambler 400 υιοθετεί νέο ανεστραμμένο πιρούνι που προέρχεται από την Café Racer έκδοση της σειράς 400 της Triumph. Η διαδρομή του πιρουνιού είναι μικρότερη σε σχέση με εκείνη της Scrambler 400 X, κάτι που επιβεβαιώνει τον πιο ασφάλτινο προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Επιπλέον, η χρήση χυτών ζαντών αντί για ακτινωτές αποσκοπεί στη βελτίωση της ακαμψίας και στη μείωση του βάρους. Τα φρένα προέρχονται επίσης από την Café Racer έκδοση. Η επιλογή ελαστικών Metzeler Karoo Street παραμένει, ενισχύοντας την ευχρηστία στο δρόμο χωρίς να αποκλείεται η κίνηση σε βατούς χωματόδρομους. Οι αναβαθμίσεις αυτές προσδίδουν στη νέα Street Scrambler μια πιο σφιχτή και άμεση αίσθηση στην οδήγηση, κατάλληλη για σπορ χρήση στην άσφαλτο.

Ρεζερβουάρ 13 λίτρων, αναλογικά όργανα με οθόνη LCD και τιμόνι αυτούσια από Scrambler

Το ρεζερβουάρ της Street Scrambler 400 έχει χωρητικότητα 13 λίτρων και ακολουθεί το γνώριμο σχεδιασμό της σειράς 400 της Triumph. Τα όργανα είναι αναλογικά με μία ενσωματωμένη οθόνη LCD, προσφέροντας έναν συνδυασμό κλασικής αισθητικής και σύγχρονης λειτουργικότητας. Το τιμόνι προέρχεται απευθείας από τα υπάρχοντα Scrambler μοντέλα της σειράς, ενισχύοντας την αίσθηση άνεσης και ελέγχου. Στοιχεία όπως ο LED προβολέας και ο μικρός ανεμοθώρακας ολοκληρώνουν τη συνολική εικόνα της μοτοσυκλέτας, συνδυάζοντας στυλ και πρακτικότητα. Το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας δανείζεται αισθητική Café Racer, ενώ μικρές λεπτομέρειες στο πλαίσιο παραπέμπουν στις Scrambler 400 X και XE.

Πιθανότατα με το γνωστό κινητήρα 398 κ.εκ. με 40 ίππους και 37,5 Nm ροπής

Η νέα Street Scrambler 400 αναμένεται να εξοπλίζεται με τον ήδη γνωστό κινητήρα της σειράς 400 της Triumph. Πρόκειται για τον μονοκύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 398 κ.εκ., με απόδοση 40 ίππων και 37,5 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητά του σε μοντέλα όπως η Speed 400 και η Scrambler 400 X, προσφέροντας δυνατή απόδοση για καθημερινή χρήση, χαμηλό βάρος και ευχάριστη λειτουργία. Η παραγωγή του συνεχίζεται στο εργοστάσιο της Bajaj στην Ινδία, όπως και για τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς. Με δεδομένη τη φιλοσοφία της Triumph να διατηρήσει χαμηλό κόστος παραγωγής και υψηλή ποιότητα, η επιλογή αυτού του κινητήρα θεωρείται σχεδόν βέβαιη. Η νέα Street Scrambler 400 αναμένεται να κυκλοφορήσει επίσημα το 2026, εδραιώνοντας την παρουσία της Triumph στη μεσαία κατηγορία μοτοσυκλετών δρόμου.

VITALIOTIS
KTM