LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολλά απο τα cafe racer που κυκλοφορούν είναι φτιαγμένα απο ιδιώτες

Φτιάξτε το δικό σας cafe racer με 8 βήματα

Είναι ελαφριά, λιτά και γρήγορα. Οι μεγάλες εταιρίες έχουν πλέον στην γκάμα τους café racer μοτοσυκλέτες, αλλά τι γίνεται με όσους δεν μπορούν να αγοράσουν καινούργια και έχουν δημιουργικές ανησυχίες; Ας δούμε τα 8 βήματα που χρειάζονται ώστε να μπορέσετε να ξεκινήσετε την κατασκευή του δικού σας πρότζεκτ.

 

1. Επιλέξτε μοτοσυκλέτα

Κάντε έρευνα για μοτοσυκλέτες, που έχουν ¨ξεχαστεί¨ στο χρόνο, και είναι προσιτές. Συνήθως, οι πιο διαδεδομένες λύσεις είναι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες όπως οι HONDA CB, YAMAHA SR, KAWASAKI Z και SUZUKI GS.

2. Ενημερωθείτε για τα προβλήματα

Αφού βρείτε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει, βρείτε όσες πληροφορίες μπορείτε για τυχόντα προβλήματα που παρουσίαζε. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μοντέλα 30-40 ετών, οπότε σιγουρευτείτε ότι υπάρχουν ανταλλακτικά αλλά και προϊόντα βελτίωσης, αφού σίγουρα θα τα χρειαστείτε αργότερα.

3. Βελτίωση - εξατομίκευση

Αγοράσατε μοτοσυκλέτα, μετά από αρκετές ώρες μαστορεμάτων στο γκαράζ λειτουργεί κανονικά και είστε έτοιμοι για την πρώτη βόλτα. Δυστυχώς, πολύ γρήγορα θα διαπιστώσετε ότι απέχει πολύ από το café racer που ονειρευόσασταν και από τα σημερινά δεδομένα, μιας και οι μοτοσυκλέτες έχουν εξελιχθεί σε όλους τους τομείς τα τελευταία χρόνια. Η λύση σε αυτό είναι η βελτίωση.

4. Πλάνο της βελτίωσης

Σκεφτείτε τα χρήματα που είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε και βρείτε πληροφορίες, ώστε να έχετε μια εικόνα του τελικού ποσού που θα χρειαστείτε, πριν ξεκινήσετε. Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν πολλοί τομείς που θα χρειαστούν βελτίωση και θα τους δούμε παρακάτω.

5. Ανάρτηση

Μια βελτίωση που αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ, ειδικά στις παλαιότερες μοτοσυκλέτες είναι η ανάρτηση. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν αγοράσετε ένα πανάκριβο ανεστραμμένο πιρούνι η μοτοσυκλέτα θα γίνει superbike. Αν το εργοστασιακό είναι σε καλή κατάσταση μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα καλό σετ ελατηρίων ή να τοποθετήσετε ένα πιρούνι από πιο σύγχρονο μοντέλο της εταιρίας. Ομοίως και για το αμορτισέρ, οπού δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το ελατήριο του θα πρέπει να ταιριάζει με το βάρος σας.

6. Ζάντες

Οι περισσότερες μοτοσυκλέτες εκείνης της εποχής, εξοπλίζονταν με μπροστινή ζάντα 19 ιντσών που εκτός από το περιττό βάρος έκανε και τη μοτοσυκλέτα πολύ πιο απρόθυμη στις εισόδους των στροφών και στις αλλαγές κατεύθυνσης. Μια αλλαγή σε μικρότερης διαμέτρου ζάντες με σύγχρονα ελαστικά, θα δώσει λύση σε αυτό το πρόβλημα.

7. Φρένα

Ακόμα ένας τομέας που σίγουρα χρήζει βελτίωσης. Οι λύσεις εδώ είναι αρκετές και γνωστές. Μπορείτε να ξεκινήσετε αλλάζοντας τακάκια και σωληνάκια φρένων με άλλα υψηλής πίεσης, αλλά για να δείτε μεγάλη διαφορά, καλό είναι να προχωρήσετε σε αλλαγή τρόμπας, δαγκάνας και μεγαλύτερων δίσκων.

8. Κινητήρας

Καταρχήν, βεβαιωθείτε ότι έχει σωστή συμπίεση σε όλους τους κυλίνδρους, λειτουργούν όλα σωστά και δεν έχει διαρροές ή άλλα προβλήματα. Μπορείτε αρχικά να τον ¨φρεσκάρετε¨ εξωτερικά με ένα βάψιμο και να περιοριστείτε στην περιφερειακή βελτίωση με καρμπυρατέρ, εξάτμιση κλπ. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να ανακατασκευαστεί εκ των έσω. Έτσι όμως έχετε την δυνατότητα να αυξήσετε τον κυβισμό και σε συνδυασμό με ¨άγριους¨ εκκεντροφόρους και τις υπόλοιπες βελτιώσεις να κάνετε τη μοτοσυκλέτα σας ένα πραγματικό café racer. Θα το τολμήσετε;

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ