Guerrilla ή HNTR θα λέγεται το νέο μοντέλο της Royal Enfield;
Επεκτείνει την γκάμα της η RE με την πλατφόρμα 450
Κατασκοπικές του καινούριου HNTR ή Guerrilla 450;
Ανταγωνιστής των νέων Triumph 400 η νέα πλατφόρμα
Ανθίζει η Α2 κατηγορία στην Ινδία
Επεκτείνει την γκάμα της η RE με την πλατφόρμα 450
Οι συνάδελφοί μας του γερμανικού Motorrad εντόπισαν ένα νέο πρωτότυπο της Royal Enfield με τον νέο υδρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 450cc του Himalayan, σε δοκιμές. Δύο μοντέλα είναι πιθανό να ετοιμάζει η εταιρεία τα οποία μπορεί να χαρακτηρίζονται από scrambler στοιχεία. Αφού η εταιρεία μας είχε προϊδεάσει για τον ερχομό ενός εντελώς διαφορετικού και καινούριου για αυτή μοντέλου, με υδρόψυξη και μοντέρνα χαρακτηριστικά, εντοπίστηκε ακόμα ένα από τον κατασκοπικό φακό τον Νοέμβριο του 2022.
Κατασκοπικές του καινούριου HNTR ή Guerrilla 450;
Το μοντέλο για το οποίο γίνεται λόγος είναι ένα νέο μικρό commuter, με κάποια scrambler χαρακτηριστικά ίσως, το οποίο μπορεί αποτελεί το νέο Hunter 450, ή HNTR για συντομία, ή το νέο Guerrilla 450. Μπορεί να είναι τελικά απλά ένα γυμνό, ενώ στην περίπτωση του Scrambler θα αποκτά και διαφορετικά εξαρτήματα, όπως πιο χωμάτινα ελαστικά και τροχούς, άλλη εξάτμιση, προστατευτικά καλύμματα και κάγκελα. Μέσα στον μήνα μάλιστα εμφανίστηκαν στο site της Royal Enfield, κάποια αυθεντικά αξεσουάρ για το νέο Guerrilla 450, χωρίς όμως κάποια φωτογραφία της μοτοσυκλέτας. Η εταιρεία έχει ήδη κατοχυρώσει το όνομα αυτό στην Ινδία από τον Αύγουστο του 2023.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ανταγωνιστής των νέων Triumph 400 η νέα πλατφόρμα
Το τρέχον Royal Enfield Hunter 350 εφοδιάζεται με τον κλασικό 350άρη, αερόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 20 ίππους. Μία νέα έκδοση με υδρόψυκτο κινητήρα και διπλάσια ιπποδύναμη, σίγουρα θα απολάμβανε μεγάλη επιτυχία. Ειδικά εφόσον υπάρχουν και τα νέα 400άρια της Triumph στο παρασκήνιο, το Speed 400 και το Speed 400 X, τα οποία έχουν επίσης υδρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 40 ίππους. Η βρετανική εταιρεία στοχεύει μάλιστα να κατασκευάσει δεκάδες χιλιάδες από αυτά κάθε χρόνο. Παράλληλα, και η Piaggio με το δικό της εργοστάσιο στην Ινδία ασκεί "πίεση" στην κατηγορία αυτή που φαίνεται να εμπλουτίζεται και να προσφέρει πολλές επιλογές, αφού ετοιμάζει πιθανότατα ένα Moto Guzzi με τον κινητήρα του Aprilia RS457 το οποίο θα πωλείται και στην Ινδία.
Ανθίζει η Α2 κατηγορία στην Ινδία
Στην Ευρώπη τα μοντέλα της κατηγορίας Α2, ή έως τα 48 άλογα όπως λέμε, αποτελούν την "εισαγωγική" κατηγορία. Στην Ινδία όμως μοντέλα αυτής της ισχύος κατατάσσονται υψηλότερα παρά τις πωλήσεις 17,5 εκ. καινούριων μοτοσυκλετών ετησίως. Η Royal Enfield έχει σημειώσει σημαντική αύξηση στην ινδική αγορά της τάξης του 17,3%, αφού πούλησε 820.000 μοντέλα το 2023 με το Hunter 350 να αποτελεί την αιχμή του δόρατος. Τα αερόψυκτα μοντέλα της εταιρείας όμως δεν έχουν πλησιάσει ακόμα τις 2 εκ. πωλήσεις της Bajaj με το διάσημο 400 Dominar και τις 3 εκ. της TVS με το ισχυρό Apache και RTR.