Η Bosch στοχεύει να εξοπλίσει όλες τις μοτοσυκλέτες με traction control
Η Bosch στοχεύει να εξοπλίσει όλες τις μοτοσυκλέτες με traction control
Η Bosch στοχεύει να εξοπλίσει όλες τις μοτοσυκλέτες με traction control
  • Η Bosch στοχεύει να εξοπλίσει όλες τις μοτοσυκλέτες με traction control
  • Η Bosch στοχεύει να εξοπλίσει όλες τις μοτοσυκλέτες με traction control
  • Η Bosch στοχεύει να εξοπλίσει όλες τις μοτοσυκλέτες με traction control

Η Bosch στοχεύει να εξοπλίσει όλες τις μοτοσυκλέτες με traction control

Στόχος μείωσης μοτοσυκλετιστικών ατυχημάτων κατά 30%
Η πρόκληση μείωσης του κόστους
Από την ευρεία χρήση του ABS στο Traction Control

Στόχος μείωσης μοτοσυκλετιστικών ατυχημάτων κατά 30%

Ο επικεφαλής του τομέα των δικύκλων και του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Bosch, Geoff Liersch, δηλώνει αφοσιωμένος να προμηθεύσει ηλεκτρονικά βοηθήματα (συμπεριλαμβανομένου του traction control) σε όλες τις μοτοσυκλέτες παγκοσμίως, ώστε να μειωθούν τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα. "Είναι απλό κατ` εμέ, θα ήθελα να δω 100% MSC (Motorcycle Stability Systems) σε όλες τις μοτοσυκλέτες του κόσμου. Γιατί; Διότι μπορούμε να αποτρέψουμε το 30% των ατυχημάτων" είπε ο Geoff στο MCN κατά την διάρκεια της EICMA στο Μιλάνο.
 
 

Η πρόκληση μείωσης του κόστους

"Η μεγαλύτερη πρόκληση για εμάς είναι να ελαχιστοποιήσουμε το κόστος, ώστε αυτή η τεχνολογία να είναι προσιτή σε κάθε γωνιά του κόσμου". Η γερμανική εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει να δουλεύει πάνω σε αυτή την υπόσχεση αναπτύσσοντας μία μονάδα traction control για την ινδική, γυμνή TVS Apache RTR 310 η οποία επίσης διαθέτει ένα σύστημα IMU και ABS της Bosch. Η κίνηση αυτή έρχεται δέκα χρόνια από την πρώτη χρήση MSC της εταιρείας, που εξόπλιζε την πολύ πιο ισχυρή ΚΤΜ 1190 Adventure. Ο Liersch συνεχίζει: "Μερικές φορές αυτό σημαίνει ότι η απόδοση του συστήματος δεν είναι τόσο ανεπτυγμένη όσο στις ακριβές μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού. Θα επικεντρωθούμε στο να μετατρέψουμε το MSC πιο πολύ σε σύστημα ασφαλείας και όχι τόσο υψηλών επιδόσεων σε αυτές τις αγορές (ασιατικές)."
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Από την ευρεία χρήση του ABS στο Traction Control


Παρά την πρόοδο που σημειώνεται υπάρχει ακόμα αρκετό έδαφος να καλυφθεί ώσπου να επιτευχθεί ο στόχος. "Νομίζω η Bosch δημιούργησε το ABS για μοτοσυκλέτα πρώτη φορά το 1990 κάτι (1988 για την ακρίβεια) και χρειάστηκαν 30 χρόνια για να φτάσουμε εδώ που είμαστε σήμερα. Αντίστοιχα, πιστεύω ότι θα χρειαστούμε άλλα 15 με 20 χρόνια. Και αυτό εξαρτάται από το πόσο γρήγορα θα μπορέσουμε να μειώσουμε το κόστος της τεχνολογίας αυτής σε ένα βιώσιμο για το εγχείρημα επίπεδο" είπε κλείνοντας ο επικεφαλής.