Η Kawasaki αποκαλύπτει μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα υδρογόνου
Η Kawasaki αποκαλύπτει μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα υδρογόνου
Η Kawasaki αποκαλύπτει μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα υδρογόνου
Η Kawasaki αποκαλύπτει μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα υδρογόνου
  • Η Kawasaki αποκαλύπτει μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα υδρογόνου
  • Η Kawasaki αποκαλύπτει μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα υδρογόνου
  • Η Kawasaki αποκαλύπτει μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα υδρογόνου
  • Η Kawasaki αποκαλύπτει μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα υδρογόνου

Η Kawasaki αποκαλύπτει μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα υδρογόνου

Μοτοσυκλέτα υδρογόνου βασισμένη στο H2SX
Σκοπός αύξησης εσόδων της Kawasaki στα 6,37 δις το 2030
Στόχος της Kawasaki η εξάλειψη εκπομπών άνθρακα των οχημάτων της
Συμμετοχή στο Dakar με Buggy υδρογόνου το 2024

Μοτοσυκλέτα υδρογόνου βασισμένη στο H2SX

Στις 12 Δεκεμβρίου, η Kawasaki Heavy Industries (ΚΗΙ) συγκάλεσε το "Group Vision 2030" σε συνάντηση αναφοράς προόδου. Ανάμεσα στα μέλη του γκρουπ η Kawasaki Motors, που είναι ο κατασκευαστής μοτοσυκλετών της KHI, αποκάλυψε την πρώτη μοτοσυκλέτα με κινητήρα υδρογόνου στον κόσμο, η οποία βασίζεται στο Ninja H2SX. Στο πίσω μέρος της, εκεί όπου συνήθως τοποθετούνται οι βαλίτσες, βρίσκονται δύο μεγάλα δοχεία υδρογόνου ενώ πιστεύουμε πως το σχήμα του εμπρός φαναριού είναι επιτηδευμένα σχεδιασμένο έτσι, ώστε να θυμίζει το σύμβολο H του στοιχείου του υδρογόνου.
 

Σκοπός αύξησης εσόδων της Kawasaki στα 6,37 δις το 2030

Στην συνάντηση, η Kawasaki Motors ανακοίνωσε ότι στόχος εσόδων της, είναι τα 6,37 δις ευρώ για το 2030 ενώ έχει θέσει και έναν προσωρινό στόχο των 4,45 δις ευρώ ετησίως μέχρι τότε. Η εταιρεία παραμένει ένας υποστηρικτικός πυλώνας για ολόκληρο το KHI Group συνεισφέροντας σημαντικά στα συνολικά έσοδά του.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στόχος της Kawasaki η εξάλειψη εκπομπών άνθρακα των οχημάτων της

Η εταιρεία αναφέρει πως σκοπεύει να αυξήσει τον όγκο παραγωγής της, βάζοντας σε πλήρη λειτουργία ένα νέο εργοστάσιο στο Μεξικό το 2024 και επιταχύνοντας την ανάπτυξη ηλεκτρικών και υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών συμβαδίζοντας με την τάση εξάλειψη εκπομπών άνθρακα των σύγχρονων οχημάτων. Ανάμεσα σε αυτές τις μοτοσυκλέτες είναι και η πρώτη στον κόσμο που χρησιμοποιεί κινητήρα υδρογόνου για την οποία ο Πρόεδρος της Kawasaki Motors, Hiroshi Ito είπε: "Αυτή η μοτοσυκλέτα είναι βασισμένη στην Ninja H2SX και θα ξεκινήσουμε τις δοκιμές της οδηγώντας την στις αρχές του χρόνου και διεξάγοντας έρευνα σχετικά με την τεχνολογία της". Βίντεο της μοτοσυκλέτας είχαν δημοσιευθεί και από την EICMA του 2022 και ο κινητήρας της είχε παρουσιαστεί στο παρελθόν, αλλά τώρα για πρώτη φορά παρουσιάστηκε αυτούσια η μοτοσυκλέτα. Ήδη από το φθινόπωρο του 2022 η Kawasaki έχει δηλώσει πως σκοπεύει να εμπορευματοποιήσει τις μοτοσυκλέτες υδρογόνου μέχρι το 2030 και με την παρουσίαση αυτή φανερώνεται πρόοδος στην επικράτηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
 

Συμμετοχή στο Dakar με Buggy υδρογόνου το 2024

Το Hydrogen Small mobility & Engine technology (HySE), ένα γκρουπ που αποτελείται από 4 ιαπωνικούς κατασκευαστές και την Toyota, θα αγωνισθεί στο Dakar Rally του 2024 με ένα όχημα υδρογόνου ονόματι HySE-X1. Θα εφοδιάζεται με τον 998cc τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα υδρογόνου που είναι βασισμένος σε αυτόν του Ninja H2SX.