Η Suzuki θα συμμετάσχει στον 8ωρο της Suzuka με βιολογικά καύσιμα
Συμμετοχή με GSX-R1000R με βιώσιμα καύσιμα
Στην «πειραματική» κατηγορία θα ανήκει η ομάδα
Τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον μέρη της μοτοσυκλέτας
Ο Shinichi Sahara επικεφαλής του project με εμπειρία από το MotoGP
SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX
Συμμετοχή με GSX-R1000R με βιώσιμα καύσιμα
Η Suzuki ανακοίνωσε επίσημα την συμμετοχή της σε έναν από τους πιο διάσημους και σημαντικούς αγώνες αντοχής μοτοσυκλέτας: στον 45ο 8ωρο αγώνα αντοχής της Suzuka, που αποτελεί τον τρίτο αγώνα του 2024 FIM EWC World Endurance Championship και έχει προγραμματιστεί για το τριήμερο 19 με 21 Ιουλίου. Η εταιρεία από το Χαμαμάτσου θα συμμετάσχει με μία επίσημη ομάδα, που θα χρησιμοποιεί μία GSX-R1000R τροφοδοτούμενη από βιώσιμα καύσιμα και θα χρησιμοποιεί τεχνικά μέρη επίσης κατασκευασμένα με βιώσιμες τεχνολογίες και υλικά.
Στην «πειραματική» κατηγορία θα ανήκει η ομάδα
Η πρόκληση αυτή, τόσο στον αγωνιστικό τομέα όσο και σε αυτόν της καινοτομίας, σε έναν από τους πιο εμβληματικούς αγώνες αντοχής μοτοσυκλετών, σκοπεύει να επιταχύνει, εντός ενός ανταγωνιστικού και αντίξοου πλαισίου (ενός αγώνα δηλαδή), την ανάπτυξη τεχνολογιών πιο φιλικών προς το περιβάλλον αλλά χρησιμοποιείται και ως μέσο συλλογής πολύτιμων πληροφοριών που θα μπορέσει η εταιρεία να εκμεταλλευτεί για την ανάπτυξη μελλοντικών μοντέλων παραγωγής Suzuki. Στην διαδικασία αυτή θέτονται επίσης νέοι στόχοι, καθώς νέες προκλήσεις έρχονται στην επιφάνεια όταν καινοτόμες τεχνολογίες δοκιμάζονται. Το καύσιμο που θα χρησιμοποιηθεί θα αποτελείται από 40% βιολογικής προέλευσης καύσιμο, το οποίο θα έχει εγκριθεί από την FIM (Fédération Internationale de Motocyclisme) και θα επιτρέψει στην GSX-R1000R να συμμετέχει στην Πειραματική κατηγορία, στην οποία επιτρέπεται και η χρήση καυσίμων διαφορετικών από των προκαθορισμένων της EWC.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον μέρη της μοτοσυκλέτας
Στην πρόκληση αυτή συνδράμουν και συνεργάτες της Suzuki, που είναι μέρος της εκπλήρωσης αυτού του project με την GSX-R1000R να αποκτά μία εξάτμιση, ελαστικά, λιπαντικά, fairings και φρένα που έχουν κατασκευαστεί με βιώσιμες τεχνολογίες. Πιο συγκεκριμένα θα χρησιμοποιεί:
- Καύσιμο: Elf, Moto R40 FIM 40% βιολογικής προέλευσης
- Εξάτμιση: Yoshimura Japan, σιγαστήρας και καταλύτης
- Ελαστικά: Bridgestone, με αυξημένο ποσοστό ανακυκλωμένων και ανακυκλώσιμων υλικών
- Λιπαντικό κινητήρα: MOTUL, ανεπτυγμένο με βιολογική βάση
- Fairing: JHI, από ανακυκλωμένα ανθρακονήματα
- Λασπωτήρας: Tras, Bcomp (ίνα φυσικής προέλευσης)
- Μπροστινό σύστημα πέδησης: Sunstar Engineering, ατσάλινοι δίσκοι με υλικά τριβής, μικρής εκπομπής σκόνης (από την φθορά)
- Μπαταρίες: ELIIY Power, για την μοτοσυκλέτα
Ο Shinichi Sahara επικεφαλής του project με εμπειρία από το MotoGP
Η ομάδα που θα πάρει μέρος στον 8ωρο αγώνα της Suzuka ονομάζεται "Team SUZUKI CN CHALLENGE" και αποτελείται κυρίως από μηχανικούς της Suzuki, αλλά και συνεργάτες της Yoshimura Japan. Ο Shinichi Sahara θα είναι ο επικεφαλής του project, ένας ρόλος που ήδη κατείχε στο MotoGP, ενώ τα ονόματα της τριπλέτας αναβατών που θα εναλλάσσουν το GSX-R1000R με τα βιώσιμα καύσιμα, δεν έχουν οριστεί ακόμα.