Εντυπωσιακό πλαίσιο και ψαλίδι

Η αρχή των «υβριδικών»

Στα μέσα της δεκαετίας του `90 η Benelli είχε παρουσιάσει ένα διαφορετικό scooter με πλαίσιο μοτοσυκλέτας και τελική μετάδοση με αλυσίδα.

BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες

Το υβριδικό κατασκεύασμα της Benelli ξέφευγε από τα στενά όρια των κατηγοριών αφού ήταν λίγο scooter και λίγο μοτοσυκλέτα. Το 666 ήταν ένα πρωτότυπο που έμοιαζε με ένα συμβατικό scooter αλλά χρησιμοποιούσε τεχνολογία δανεισμένη από τις μοτοσυκλέτες.

Το πλαίσιο και το ψαλίδι έμοιαζε με αυτά που χρησιμοποιούσαν οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της εποχής και η τελική μετάδοση γινόταν με αλυσίδα. Μπορεί παρόμοιες λύσεις να συναντάμε συχνά σήμερα, αλλά τη δεκαετία του `90 δεν ήταν συνηθισμένες.     

Το 666 παρουσιάστηκε στην EICMA το 1997 και χρησιμοποιούσε δίχρονο κινητήρα 50 κυβικών με φυγοκεντρικό συμπλέκτη. Μπορεί σήμερα τα «υβριδικά» μοντέλα της Honda, Integra και X-ADV, να χρησιμοποιούν τετράχρονους κινητήρες και αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, αλλά ευνοούνται και από 20 χρόνια τεχνολογικής εξέλιξης. Η Benelli, όμως, έκανε την αρχή, έστω κι αν το 666 δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή.