Πρώτη απόδειξη αποτελεί το ανανεωμένο Piaggio NRG Power 50 DD. Το μικρό scooter των Ιταλών είναι sport και με εξοπλισμό που δεν έχει να ζηλέψει τίποτε ακόμη κι από ανταγωνιστές μεγαλύτερου κυβισμού. Παράλληλα, είναι και οικονομικό, όχι μόνο στην απόκτηση, αλά και στην κατανάλωση.
Η δεύτερη απόδειξη είναι το Kymco Agility City 200i, ένα ευέλικτο scooter που προσφέρει όχι μόνο πρακτικότητα στον αναβάτη του, αλλά και δυνατές επιταχύνσεις. Επιπλέον, προσφέρει και οικονομία, κυρίως χάρη στη χαμηλή τιμή απόκτησής του.
Τρίτη απόδειξη αποτελεί το Honda CB 500X. To on-off της σειράς CB αποδεικνύεται ένα τέρας οικονομίας, το οποίο δεν πρόκειται να στερήσει τίποτε από τον αναβάτη του. Έχει επιδόσεις, έχει εξαιρετική οδική συμπεριφορά και οδηγείται με δίπλωμα Α2.
Τέλος, η οικονομία μπορεί να βρεθεί και στην αγορά του μεταχειρισμένου. Ειδικά αν αναζητάτε μικρές μοτοσικλέτες, στα 125-250 κ.εκ., οι προτάσεις που σας παρουσιάζουμε είναι πολλές και οι καταλληλότερες για εσάς.
Τέλος, μη χάσετε την ενότητα Moto Pages. Επειδή η αγορά του νέου δικύκλου είναι μόνο η αρχή, το Moto Pages είναι εδώ για να σας ενημερώσει για όλα τα υπόλοιπα! Εξοπλισμός, αξεσουάρ και υπηρεσίες παρουσιάζονται σε έναν υπερπλήρη οδηγό που θα σας καθοδηγήσει σε κάθε σας βήμα.
Και όπως πάντα, ΜΟΝΟ στο Moto Τρίτη, ο πληρέστερος ΟΔΗΓΟΣ για αγορά καινούργιου ή μεταχειρισμένου δικύκλου (τιμές ανά κατηγορία, τεχνικά χαρακτηριστικά, προσφορές).
Αν, λοιπόν, η ποιότητα είναι σημαντική για την ενημέρωσή σας, μη χάσετε το τεύχος του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί!
Royal Enfield Shotgun 650 by Icon Motorsports: Η πιο «απόλυτη» Enfield μέχρι σήμερα
Επαναφέρει την KLE η Kawasaki;
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Μεταλλικά τακάκια Newfren: Καθαρίζουν και λειαίνουν τους δίσκους
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Ορίστε από πού βγήκε η ονομασία «παπάκι» (+video)
Scooter2Dakar: Με SYM ADX 300 για 8.000 (αφιλόξενα) χιλιόμετρα
X-Brake Δισκόπλακες Μοτοσυκλέτας, Scooter, Παπιού, ATV
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr