Πλήρης και ποιοτικός ο πίνακας οργάνων στα πρότυπα του RC213V-S.

    Aνεση-Εργονομία Όπως μόνο η Honda ξέρει

    Superbike και άνεση είναι δυο αντικρουόμενες έννοιες, ειδικά τα τελευταία χρόνια, αφού οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας πλησιάζουν όλο και περισσότερο τις αγωνιστικές κατασκευές. Παρ΄όλα αυτά, η Honda πάντα είχε τον τρόπο να τις κάνει φιλικές προς όλους, τόσο στο θέμα της εργονομίας όσο και στην οδήγηση.  Έτσι και στο καινούργιο της 1000αρι αισθάνεσαι αμέσως οικεία, αφού όλα βρίσκονται στη σωστή θέση όπως και στα προηγούμενα μοντέλα της σειράς, χωρίς να εκθέτουν το σώμα σε υπερβολές. Αυτό που έχει αλλάξει, είναι η αίσθηση που λαμβάνεις όταν κάθεσαι στη σέλα, αφού λόγο του μειωμένου βάρους και των στενών φέρινκ θυμίζει μοτοσυκλέτα μικρότερης κατηγορίας. Η σέλα επιτρέπει στα περισσότερα αναστήματα να πατήσουν εύκολα κάτω, ενώ δεν θα κουράσει ακόμα και στην πόλη (πάντα με γνώμονα τα στάνταρ της κατηγορίας). Ευχάριστη έκπληξη η σέλα του συνοδηγού, ενάντια στη μόδα των superbike που τείνει να την εξαφανίσει. Ο πίνακας οργάνων δεν θα μπορούσε να μείνει ίδιος και έτσι τη θέση της LCD οθόνης πήρε μια εντυπωσιακή έγχρωμη TFT ίδια με αυτή της εξωτικής RC213V-S, η οποία παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες  που μπορεί να χρειαστεί ο αναβάτης στο δρόμο ή στην πίστα.