Πριν από 30 με 40 χρόνια, η πεμπτουσία της μοτοσυκλέτας ήταν η υπερβολική δύναμη. Σε μια εποχή που δεν είχαν πλήρως αξιοποιηθεί, οι δυνατότητες των πλαισίων και των αναρτήσεων, η «καλύτερη» μοτοσυκλέτα ήταν αυτή με τον μεγαλύτερο και ισχυρότερο κινητήρα. Για την εποχή του τέλους της δεκαετίας του 1970 και τις αρχές του 1980, η Honda CBX1000 ήταν μια από τις πιο εντυπωσιακές μοτοσυκλέτες που μπορούσε να έχει κανείς. Με εξακύλινδρο κινητήρα στα 1050 κυβικά και 105 ίππους, το CBX ήταν μια υπερταχεία πολυτελείας.
Αυτό όμως από μόνο του δεν ήταν αρκετό για τους customizers του οίκου RNO και του Arno Overwheel, ο οποίος χρησιμοποίησε μια CBX1000 για να φτιάξει ένα ακόμη πιο τρελό δημιούργημα. Ο Arno έλαβε την μοτοσυκλέτα από τον ιδιοκτήτη της, σε μέτρια κατάσταση καθώς είχε μείνει πολύ καιρό σε ακινησία. Η μοτοσυκλέτα διέθετε ήδη ένα turbo από την American Turbo Pack, ως έναρξη μιας προσπάθειας tuning που έμεινε στην μέση. Φυσικά, ο Arno άφησε απείραχτη την τουρμπίνα, η οποία χρησιμοποιεί ένα μονό καρμπυρατέρ της Bendix για την τροφοδοσία με καύσιμο, ενώ τοποθέτησε ψυγείο λαδιού της Setrab,νέο σύστημα ανάφλεξης και νέα γεννήτρια, από ένα Kawasaki ZX-7R.
Στην πίσω ανάρτηση, τοποθετήθηκε ένα ψαλίδι από Honda Fireblade, το οποίο είναι μακρύτερο από το στοκ ψαλίδι της CBX1000, και το συνδύασε με αμορτισέρ της Showa. Εμπρός, ο Arno έβαλε ένα κορυφαίο πιρούνι της Ohlins, το οποίο δανείστηκε από μια Aprilia RSV Mille Factory, η οποία επίσης έγινε δότης των ζαντών στην μοτοσυκλέτα, ενώ οι τιμονόπλακες προέρχονται από μια Tuono.
Ένα τιμόνι της Motacc τοποθετήθηκε σε καβαλέτα της Rizoma, ενώ έντονες είναι και οι αισθητικές επεμβάσεις. Το εμπρός μούτρο θυμίζει μοτοσυκλέτες AMA Superbike και η μοτοσυκλέτα έχει βαφτεί στο χέρι, από τον Ben Oud. Η σέλα είναι νέα και χειροποίητη, νώ στο ρεζερβουάρ –το οποίο παρέμεινε εργοστασιακό- ο Arno…κόλλησε μια τάπα ανεφοδιασμού από την Rizoma! Δεν είναι εκπληκτικό;