Honda CBX 1000 WiMoto: Εξακύλινδρο μονόμπρατσο!

Μία από τις εντυπωσιακότερες μοτοσυκλέτες της ιστορίας της Honda πέφτει στα χέρια… αδίστακτων customizers, με το αποτέλεσμα να είναι κάτι πραγματικά μοναδικό. Δείτε τι δημιουργήθηκε εδώ…

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Η Honda CBX 1000 υπήρξε μια από τις εντυπωσιακότερες μοτοσυκλέτες της εταιρείας, με τον εξακύλινδρο κινητήρα της  να είναι το δυνατότερο της σημείο, ειδικά για την εποχή που παρουσιάστηκε (το 1978 για πρώτη φορά).  Ακόμα και σήμερα, η ύπαρξη ενός εξακύλινδρου σε μοτοσυκλέτα είναι η «πεμπτουσία» του γοήτρου και ο οίκος customizing από την Ολλανδία, με όνομα WiMoto, αποφάσισε να ενστερνιστεί αυτό το πνεύμα στην τελευταία δημιουργία του.
 
Ο ιδιοκτήτης της μοτοσυκλέτας ήρθε σε επαφή με τον επικεφαλής του οίκου, Wido Veldkamp, ζητώντας για την CBX να μετατραπεί με… μονόμπρατσα άκρα εμπρός και πίσω, αλλά ταυτόχρονα να είναι απόλυτα οδηγήσιμο. Ο Veldkamp ξεκίνησε αυτή την δύσκολη δουλειά με ώρες πίσω από τον υπολογιστή, σχεδιάζοντας και υπολογίζοντας με CAD. Η ανάρτηση, δημιουργήθηκε με την συνεργασία ενός γκουρού στο χώρο, του Tony Foale, πριν ξεκινήσει η κατασκευή των μερών της. Το εμπρός σύστημα είναι τύπου Girder και το ψαλίδι πίσω είναι εντελώς νέο, με τμήματα χειροποίητα από chromoly ατσάλι, ενώ τα «ψαλίδια» της εμπρός ανάρτησης είναι από CNC αλουμίνιο.
 
Τα αμορτισέρ προέρχονται από την YSS και είναι custom φτιαγμένα για τον σκοπό τους, ενώ οι τροχοί των 18 ιντσών με ακτίνες πλέχθηκαν πάνω σε κέντρα από τροχούς BMW R1200GS. Ο εμπρός τροχός, μάλιστα, στηρίζεται στον βραχίονα της ανάρτησης με ένα ρουλεμάν από VW Golf, ενώ πίσω έχουν χρησιμοποιηθεί τμήματα από μία Honda VFR 750. Εντυπωσιάζει το περιμετρικά τοποθετημένο, εμπρός δισκόφρενο που έχει την απίστευτη διάμετρο των 440 χιλιοστών και συνεργάζεται με δαγκάνες που έχουν τοποθετηθεί στο εσωτερικό του.
 
Το ρεζερβουάρ προέρχεται απευθείας από το αρχικό μοντέλο, με την ουρά να προσφέρεται από μία Bol d Or. Η σέλα είναι ντυμένη σε δέρμα και οι αλλαγές σε εργονομικό επίπεδο είναι σημαντικές, με νέο τιμόνι, νέα γκαζιέρα και γκριπ και νέα καβαλέτα τιμονιού. LED φωτιστικά σώματα αντικατέστησαν όλα τα εργοστασιακά, ενώ το τελικό της εξάτμισης είναι τροποποιημένο ώστε να πάρει αυτή την θέση. Στα χρώματα, αποχρώσεις του σκούρου μπλε και του μαύρου, μαζί με χρυσό στις ζάντες και γυαλιστερό μεταλλικό στην εξάτμιση και τα καπάκια του κινητήρα, τονίζουν ακόμα περισσότερο μια μοναδική δημιουργία.