LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων-φρένων λειτουργεί υποδειγματικά καλά.

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα: Απαράμιλλη αρμονία

Στο CRF 250L αυτό που θα βρείτε είναι μια απαράμιλλη αρμονία μεταξύ πλαισίου, αναρτήσεων και φρένων, που μεταφράζεται σε οδηγική απόλαυση, άνεση ακόμα και στο χειρότερο οδόστρωμα, και άριστο έλεγχο της μοτοσικλέτας. Το πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο, σχεδιασμένο ειδικά για τις ανάγκες του CRF 250L. Ατσάλινο, ημίδιπλο σωληνωτό, κλειστό, με μεταξόνιο 1.445 χιλιοστών, γωνία κάστερ 26 μοιρών, και ίχνος 113 χιλιοστών. Το πιρούνι δεν ρυθμίζεται, είναι όμως άκαμπτο, και παρέχει καλή πληροφόρηση για τις κινήσεις του μπροστινού τροχού. 

Και το πίσω μονό αμορτισέρ είναι μαλακό -ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτιση- χωρίς όμως να χάνει το μπούσουλα στις συνεχόμενες ανωμαλίες. Τέλος, τα δύο δισκόφρενα παρέχουν πολύ καλή αίσθηση, με το πίσω να μπλοκάρει σχετικά εύκολα αν δεν το προσέξετε. Το μπροστινό έχει όση δύναμη χρειάζεται, ενώ πολύ δύσκολα θα καταφέρετε να χάσετε τον τροχό.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ