O δικύλινδρος σε σειρά υγρόψυκτος 8-βάλβιδος κινητήρας με χωρητικότητα 1084 κυβικών αποδίδει 102 ίππους στις 7500σαλ. με τη μέγιστη ροπή να ανέρχεται στα 10,7 kg-m στις 6.250σαλ. και ταυτόχρονη αύξηση της απόδοσης σε όλο το φάσμα στροφών (6% σε πολλά σημεία) σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο.
Σίγουρα ο κινητήρας δεν είναι ο δυνατότερος της κατηγορίας αλλά πετυχαίνει απόλυτα το σκοπό του για ομοιόμορφη και μεστή απόδοση παντού και πάντα. Είναι παράλληλα από τους οικονομικότερους, αφού ακόμα και με το γκάζι συνεχώς ανοιχτό, η κατανάλωση δεν ξεπέρασε ποτέ τα 5,7λ./100χλμ. με την αυτονομία από το ρεζερβουάρ των 24,8 λίτρων να ξεπερνάει σε κάθε περίπτωση τα 400 χιλιόμετρα.
Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα)
1,8
0 - 100 (δευτερόλεπτα)
3,6
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα)
5
100 - 0 (μέτρα)
41,2
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
5,7
Η μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων παρέχει ακρίβεια στη διαχείριση της απόκριση του γκαζιού, του cornering ABS, του αναβαθμισμένου (7 επιπέδων) traction control, του φρένου του κινητήρα, του (3 επιπέδων) wheelie control και την αποτροπή ανύψωσης του πίσω τροχού, βασιζόμενο σε παράγοντες όπως η κλίση της μοτοσικλέτας η επιτάχυνση και η επιβράδυνση της.
Μια OFF ROAD ρύθμιση προστέθηκε στα προεπιλεγμένα προγράμματα URBAN, TOUR και GRAVEL, ενώ το σύστημα ABS διαθέτει offroad ρυθμίσεις με διακόπτη απενεργοποίησης στον πίσω τροχό.