Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

    Το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο διατηρεί τα έξι σημεία επαφής με τον κινητήρα, ώστε να προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία, αλλά έχει λεπτύνει σε αρκετά μέρη με στόχο τον καλύτερο έλεγχο του μπροστινού στις  στροφές και στο φρενάρισμα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Το νέο αποσπώμενο αλουμινένιο υποπλαίσιο σε συνδυασμό με το νέο μονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι, επέφεραν μείωση βάρους βελτιώνοντας παράλληλα τη συμπεριφορά του Africa. Η ανάρτηση διαθέτει ημι-ενεργητική λειτουργία, με το εμπρός πιρούνι των 45 χιλιοστών και το πίσω μονό αμορτισέρ να χρησιμοποιούν απευθείας αισθητήρες κίνησης, αντί για αισθητήρες πίεσης που χρειάζονται περισσότερο υπολογισμό, οι οποίοι τροφοδοτούν την μονάδα ελέγχου SCU (Suspension Control Unit).

    Στη συνέχεια η μονάδα αυτή αντλεί δεδομένα από έναν πίνακα (όχι από έναν αλγόριθμο) και στους υπολογισμούς της λαμβάνει υπόψη τα δεδομένα από την IMU καθώς και τα δυναμικά δεδομένα του οχήματος από την ECU. Οι υπολογισμοί είναι εξαιρετικά γρήγοροι και η ρύθμιση απόσβεσης πραγματοποιείται μέσα σε μόλις 0,015 δευτερόλεπτα.

    Για την επιβράδυνση του νέου μοντέλου έχουν επιστρατευτεί δίσκοι 310 χιλιοστών  με τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά και ένας δίσκος 256 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Το Cornering ABS αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό για off-road χρήση. Το Africa παραμένει πιστό στις χωμάτινες καταβολές του διατηρώντας τους μεγάλους τροχούς των 21 και 18 ιντσών, ενώ οι ακτινωτοί τροχοί φέρουν tubeless ελαστικά.

    Σελίδα 1Honda CRF1100 Africa Twin Adventure SP - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Εργονομία - Ανεση
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά