Honda GB750 και CL750: Έρχονται ρετρό και scrambler με τον κινητήρα της Hornet;

Honda GB750 και CL750: Έρχονται ρετρό και scrambler με τον κινητήρα της Hornet;
3 Φωτογραφίες »

Ρετρό γυμνή GB 750 S με εξάτμιση 2-σε-1 και διπλά αμορτισέρ πίσω
Η scrambler CL 750 με ψηλή εξάτμιση και προστατευτικά στην ποδιά
Ο δικύλινδρος 755 κ.εκ. με λιγότερους ίππους και περισσότερη ροπή
Με κατοχύρωση της ονομασίας «GB 750» η είσοδος στη γυμνή μεσαία κατηγορία

HONDA: Transalp Urban Pack με όφελος ως 1.240ε!

Ρετρό γυμνή GB 750 S με εξάτμιση 2-σε-1 και διπλά αμορτισέρ πίσω

Η αυξανόμενη ζήτηση για ρετρό μοτοσυκλέτες έχει οδηγήσει τη Honda να εξετάζει την επέκταση της γκάμας της με νέα μοντέλα, όπως είναι η GB 750 S ή η CB 750 RS. Bασιζόμενες στον επιτυχημένο σχεδιασμό της GB 350 S που ήδη κλέβει τις εντυπώσεις παγκοσμίως, ένα αντίστοιχο μοντέλο με μεγαλύτερο κινητήρα θα διαθέτει στρογγυλό μεταλλικό ρεζερβουάρ, σέλα με ραφές, ατσάλινο πλαίσιο, διπλά πίσω αμορτισέρ και προστατευτικά τύπου «ακορντεόν» στα καλάμια του πιρουνιού. Φυσικά θα διαθέτει σίγουρα στρογγυλό LED προβολέα σε χρωμιωμένο περίβλημα και πιθανότατα εξάτμιση 2-σε-1 από ανοξείδωτο ατσάλι. Ο κινητήρας των 755 κ.εκ. πιθανότατα θα διατηρθεί αυτούσιος μηχανικά, ενδεχομένως με μικροαλλαγές στα ηλεκτρονικά ώστε να αποδίδει χαμηλότερη ισχύ αλλά αυξημένη ροπή, για μια πιο ισορροπημένη οδηγική εμπειρία. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας αναμένεται να είναι κάτω από 200 κιλά.
 

Η scrambler CL 750 με ψηλή εξάτμιση και προστατευτικά στην ποδιά

Παράλληλα, η Honda φημολογείται ότι εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη της CL 750, ενός μοντέλου Scrambler που θα βασίζεται στην υπάρχουσα CL 500. Ο σχεδιασμός τής CL 750 αναμένεται να διατηρεί την ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση με το διάτρητο προστατευτικό, ενισχύοντας τον off-road χαρακτήρα της. Παρόλο που παραμένει ασαφές αν το πλαίσιο και το ρεζερβουάρ θα διατηρήσουν τον «Modern Classic» χαρακτήρα της CL 500 ή θα υιοθετήσουν πιο ρετρό στοιχεία, εντούτοις, κρίνοντας από τις επιλογές της Honda μέχρι τώρα στον τομέα αυτό, δεν αναμένεται να σχεδιαστούν εκ νέου, με σκοπό η τιμή της μοτοσυκλέτας να κρατηθεί σε λογικά επίπεδα. Αν η Honda επιλέξει να τοποθετήσει προστατευτική ποδιά, ακτινωτές ζάντες και ψηλότερα φτερά, με εκτιμώμενο βάρος κάτω από 200 κιλά, η πιθανή CL 750 αναμένεται να προσφέρει μια ελκυστική επιλογή για αναβάτες που θα αναζητούν μια μοτοσυκλέτα ικανή για αστική και περιστασιακή εκτός δρόμου χρήση.
 

Ο δικύλινδρος 755 κ.εκ. με λιγότερους ίππους και περισσότερη ροπή

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 755 κ.εκ. της Honda, που ήδη χρησιμοποιείται στα μοντέλα CB 750 Hornet και XL 750 Transalp, αποτελεί τη βάση για τα επερχόμενα ρετρό μοντέλα. Με χαρακτηριστικά όπως γωνία ανάφλεξης 270 μοιρών, έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής (OHC) και οκτώ βαλβίδες, ο κινητήρας αυτός αποδίδει μέγιστη ισχύ 92 ίππων στις 9.500 σ.α.λ. και ροπή 75 Nm στις 7.250 σ.α.λ. Για τα νέα ρετρό μοντέλα, η Honda ενδέχεται να ρυθμίσει την απόδοση του κινητήρα, μειώνοντας την ισχύ σε περίπου 75-80 ίππους, με στόχο την αύξηση της ροπής στις χαμηλότερες στροφές και την παροχή μιας πιο άνετης και ευχάριστης οδηγικής εμπειρίας, ενώ το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων θα συνεχίσει να εξασφαλίζει ομαλή και αποδοτική μετάδοση της ισχύος.
 

Με κατοχύρωση της ονομασίας «GB 750» η είσοδος στη γυμνή μεσαία κατηγορία

Παρόλο που δεν υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις από τη Honda σχετικά με την κυκλοφορία των νέων ρετρό μοντέλων, όπως η GB 750 S, η CB 750 RS ή η CL 750, η καταχώρηση ενός μοντέλου με την ονομασία «GB 750» υποδηλώνει την πρόθεση της εταιρείας να επεκτείνει τη σειρά Modern Classic. Η επιτυχία μοντέλων όπως η CB 750 Hornet και η XL 750 Transalp, που χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα, ενισχύει την πιθανότητα ανάπτυξης νέων μοτοσυκλετών με ρετρό αισθητική. Ανταγωνιστικά μοντέλα από άλλες εταιρείες, όπως η είναι η Kawasaki Z 650 RS, η Yamaha XSR 700 και η Triumph Speed Twin 900, καταδεικνύουν τη δημοτικότητα της κατηγορίας των γυμνών ρετρό μεσαίου κυβισμού. Οι φίλοι της Honda αναμένουν με ενδιαφέρον τις επίσημες ανακοινώσεις για την κυκλοφορία αυτών των νέων μοντέλων, που θα συνδυάζουν την κλασική εμφάνιση με τη σύγχρονη τεχνολογία και απόδοση.
 

BEST BUY
ESF