To υβριδικό Honda PCX του 2021

Το νέο Honda PCX160 του 2021.

Οι καμπύλες ισχύος των μοντέλων: Αριστερά, του PCX125 και δεξιά του PCX160.

Honda: Νέο PCX 160 και υβριδική έκδοση

Τις δύο νέες ενσαρκώσεις του PCX ανακοίνωσε η Honda, μεγαλώνοντας τον κυβισμό στο πάλαι ποτέ PCX150 και ανανεώνοντας την υβριδική έκδοση. Δείτε περισσότερα.

Πριν λίγες ώρες, η Honda ανακοίνωσε τα νέα PCX 160 και PCX e:HEV για την αγορά της Ιαπωνίας. Οι δύο νέες εκδόσεις ακολουθούν την νέα εμφανισιακή ταυτότητα του μοντέλου, που έκανε ντεμπούτο με το PCX 125 πριν λίγες ημέρες, μαζί με τα πολλά νέα Honda του 2021. Ας δούμε αναλυτικά.
 
Αν και τα μοντέλα ανακοινώθηκαν για την αγορά της Ιαπωνίας, το PCX 160 αναμένεται ότι θα αντικαταστήσει την έκδοση των 150 κυβικών και σε άλλες αγορές. Ο νέος κινητήρας esp+ έχει μεγαλύτερη διάμετρο κυλίνδρου (60 χιλιοστά από 57,3) και μικρότερη διαδρομή (55,5 από 57,9 χιλιοστά) όντας υπερτετράγωνος, ενώ αποδίδει 15.8 ίππους στις 8.500 στροφές και 1,53 kgm ροπής στις 6.500 στροφές. Η Honda έδωσε στην δημοσιότητα τις καμπύλες ισχύος των μοντέλων, στο οποίο αποκαλύπτει ότι το PCX160 είναι σημαντικά ισχυρότερο σε όλο το φάσμα των στροφών από τον προκάτοχο του, PCX 150. (Φυσικά από το γράφημα, βλέπουμε και την ανάλογη αύξηση ισχύος του PCX 125 του 2021 σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο).


 
Η υβριδική έκδοση περιλαμβάνει και έναν AC ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος συνεπικουρεί το έργο του μοτέρ των 125 κυβικών. Το ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να αποδώσει έως και 1,9 ίππους και 4,4 kgm ροπής υποβοηθητικά στον κινητήρα βενζίνης. Η μπαταρία που φέρει το μοντέλο οδηγεί σε μια μικρή μείωση του χώρου αποθήκευσης κάτω από την σέλα, ο οποίος φτάνει τα 24 λίτρα, σε σχέση με τα 30 λίτρα του μοντέλου βενζίνης. Οι υπόλοιπες αλλαγές για τα μοντέλα είναι κοινές με αυτές του PCX 125 για το 2021. Σύμφωνα με όσα είναι προς το παρόν γνωστά, ούτε το PCX 160 ούτε και το υβριδικό PCX θα έρθουν στην χώρα μας, με το υβριδικό μοντέλο μάλιστα να προορίζεται αποκλειστικά για την Ιαπωνία.