Το Honda Transalp, η καθιερωμένη adventure touring μοτοσυκλέτα που έχει αγαπηθεί τόσο από το κοινό, έρχεται με 4 πακέτα εξοπλισμού( Urban, Adventure, Touring και Rally), να καλύψει τις ανάγκες κάθε αναβάτη.
Κάθε adventure μοτοσυκλέτα που σέβεται τον εαυτό της, οφείλει να έχει πλήρη πακέτα εξοπλισμού που θα καλύψουν και τους πιο απαιτητικούς. Το Transalp ενστερνίζεται αυτή τη φιλοσοφία και διαθέτει 4 πακέτα εξοπλισμού για πλήρη εξατομίκευση ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αναβάτη.
Urban Pack: Top box 50λίτρων, αλουμινένια πάνελ, βάση τοποθέτησης, μαξιλαράκι συνεπιβάτη και εσωτερική τσάντα. Επιπρόσθετα διαθέτει ψηλή ζελατίνα και κεντρικό σταντ για μεγαλύτερη πρακτικότητα.
Adventure Pack: Πλαϊνά κάγκελα, φώτα ομίχλης LED και γρίλια ψυγείου για στυλ και λειτουργικότητα.
Touring Pack: Πλαϊνές βαλίτσες( 33 λίτρα δεξιά και 26 αριστερά), αλουμινένια πάνελ, κιτ τοποθέτησης, εσωτερικές τσάντες και θερμαινόμενα γκριπ για άνετα ταξίδια.
Rally Pack: Quickshifter, προστασία κινητήρα, προστατευτική ποδιά, μαρσπιέ τύπου off road rally και προστατευτικές χούφτες με προεκτάσεις, για στυλ και λειτουργικότητα.
Ο κινητήρας του νέου Transalp είναι σχεδιασμένος από λευκό χαρτί. Δικύλινδρος 8-βάλβιδος με χωρητικότητα 755κ.εκ. αποδίδει 92 ίππους στις 9.500σαλ και μέγιστη ροπή 75ΝΜ στις 7.250σαλ κατατάσσοντας το νέο μοντέλο ως το ισχυρότερο στην κατηγορία του. Η μετάδοση γίνεται μέσω συμπλέκτη ολίσθησης υποβοήθησης και η αυτονομία αγγίζει τα 390 χιλιόμετρα με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων, σύμφωνα με τη Honda. Όπως και στην περίπτωση του νέου Hornet, υπάρχει διαθέσιμη έκδοση για Α2 δίπλωμα.
Πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο και αναρτήσεις Showa
Ο Throttle by wire έλεγχος του κινητήρα προσφέρει 4 προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησηςSPORT, STANDARD, RAIN και GRAVEL συν ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο από τον αναβάτη USER mode τα οποία μεταβάλουν ανάλογα την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα. Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο περιλαμβάνει 4 επίπεδα ισχύος κινητήρα (EP), 3 επίπεδα πέδησης κινητήρα (EB), 2 επίπεδα ABS και 5 επίπεδα Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το HSTC και το πίσω ABS μπορούν επίσης να απενεργοποιηθούν. Το Wheelie Control είναι επίσης στάνταρ και ενσωματωμένο στο HSTC.
Πλήρες σετ αναρτήσεων Showa και χωμάτινοι τροχοί 21/18 Το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. SFF-CATM (Separate Function Fork-Cartridge) της Showa με διαδρομή 200 χιλιοστών, και το πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο της Showa με διαδρομή 190 χιλιοστά, δέχονται αμφότερα ρυθμίσεις στην προφόρτιση του ελατηρίου.
Κάνε την όπως ονειρεύεσαι! Από βαλίτσες και προβολάκια μέχρι quickshifter και θερμαινόμενα γκριπ
Ο ισχυρότερος κινητήρας της κατηγορίας 92 ίππων
Αναρτήσεις Showa και χωμάτινοι τροχοί 21/18
Εσύ ποιό πακέτο θα επέλεγες έξτρα; Ή το προτιμάς σκέτο;