Την παροχή ισχύος στο Vario αναλαμβάνει ο γνωστός κινητήρας «ESP» της Honda, από το αρκτικόλεξο «Enhanced Smart Power». Η τεχνολογία αυτή (ή μάλλον το σύνολο τεχνολογιών) αναφέρονται στους κινητήρες με ειδική μελέτη για τις ελάχιστες δυνατές τριβές στο εσωτερικό τους, την μεγιστοποίηση της απόδοσης της καύσης και την χρήση συστήματος Start-Stop. Για το 2020, ο κινητήρας του Vario είναι ο τελευταίος της σειράς, ο οποίος δεν φέρει πια μανιβέλα, με την γεννήτρια-μοτέρ του συστήματος ESP να αναλαμβάνει αποκλειστικά την εκκίνηση. Η Honda δεν ανακοινώνει επίσημες τιμές ισχύος, ωστόσο υπολογίστε ότι μιλάμε για περίπου 11 ίππους που για τα μόλις 111 γεμάτα (!) κιλά του Vario, δεν το αφήνουν σε καμία περίπτωση πίσω στις επιδόσεις.
To πλαίσιο του Vario αποτελείται από ατσάλινους σωλήνες, μια δοκιμασμένη και αξιόπιστη λύση που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Στις αναρτήσεις, ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός αναλαμβάνει την απορρόφηση κραδασμών, ενώ στο πίσω μέρος βρίσκεις ένα αμορτισέρ με ελατήριο μεταβλητής δύναμης (αντί για δύο αμορτισέρ, που συνήθως φέρουν τα scooters αυτά), μια επιλογή που τελικά απέφερε καλύτερα αποτελέσματα για την άνεση του αναβάτη, όπως θα διαβάσετε και παρακάτω.
Για την πέδηση του Vario φροντίζουν ένας δίσκος εμπρός, με δαγκάνα ενός εμβόλου και ένα ταμπούρο πίσω, με μηχανική ενεργοποίηση. Το scooter φέρει σύστημα CBS που ενεργοποιεί και τα δύο φρένα (πλήρως το πίσω, κατά μέρος το εμπρός) με την πίεση της αριστερής μανέτας μόνο. Μάλιστα, το scooter φέρει και σύστημα χειρόφρενου, με μηχανικό «κλείδωμα» των φρένων χάρη σε μοχλό που βρίσκεται πάνω από την αριστερή μανέτα. Πατάς φρένο, πιέζεις τον μοχλό προς τα μέσα και τα φρένα του Vario ενεργοποιούνται μαζί, ακινητοποιώντας το –θα βοηθήσει πολύ σε στάθμευση σε δρόμους με κλίση ή σε δύσκολα σημεία που μπορεί να φέρουν ανεπιθύμητη κύλιση του Vario.