Husqvarna Svartpilen 801: Γυμνό με «φορεσιά» Scrambler
- Δικύλινδρος κινητήρας 799cc με ροπή από χαμηλά και απόδοση 105 ίππων.
- Τρία Riding Modes, Quickshifter, Cornering Traction Control και Immobilizer.
- Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από την σειρά APEX της WP.
- Nέα οθόνη TFT με δυνατότητα συνδεσιμότητας.
Δικύλινδρος κινητήρας 799cc με ροπή από χαμηλά και απόδοση 105 ίππων
Μερικά χρόνια πριν, η Husqvarna είχε κυκλοφορήσει το Svartpilen (Μαύρο βέλος), το οποίο είχε αποσπάσει πολύ θετικές κριτικές, όμως ο μονοκύλινδρος κινητήρας του το περιόριζε. Πλέον οι Σουηδοί επανέφεραν το μοντέλο στην αγορά, αυτή τη φορά όμως με έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, ο οποίος ήταν ήδη δοκιμασμένος και είχε αποδείξει την αξία του στο KTM 790 Duke και 790 Adventure. Η μονάδα αυτή αποδίδει 105 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 86,9 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. με ένα πολύ σεβαστό ποσοστό της ροπής να έρχεται από χαμηλά.
Ο υδρόψυκτος, DOHC κινητήρας μάλιστα, είναι εγκεκριμένος για τα πρότυπα Euro 5+ ενώ οι μαζεμένες του διαστάσεις και το χαμηλό του βάρος στα μόλις 52 κιλά χωρίς λάδι αλλά με όλα τα απαραίτητα για την λειτουργία του, συμβάλλουν στην διατήρηση του βάρους της μοτοσυκλέτας σαν σύνολο σε χαμηλά επίπεδα (182 κιλά με άδειο το ντεπόζιτο των 14 λίτρων). Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα μεγάλα διαστήματα σέρβις, με αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού και φίλτρου αέρα κάθε 15.000 χλμ.
Τρία Riding Modes, Quickshifter, Cornering Traction Control και Immobilizer
Κοιτώντας την καρτέλα του βασικού εξοπλισμού του Husqvarna Svartpilen 801 αμέσως παρατηρείς ότι μιλάμε για μια υπερσύγχρονη και εξοπλισμένη μοτοσυκλέτα. Στον στάνταρ εξοπλισμό θα βρεις 3 Riding Modes (Street, Sport & Rain), Traction Control με λειτουργία Cornering, 9 επίπεδα και δυνατότητα απενεργοποίησης, συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης, Quickshifter δύο κατευθύνσεων, καθώς και Immobilizer.
Πέραν αυτών, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει και την απόκτηση του Dynamic Pack, το οποίο ξεκλειδώνει ακόμα περισσότερες δυνατότητες για το Svartpilen 801. Συγκεκριμένα, υπάρχει ένα ακόμα Riding Mode (το Dynamic), Anti-Wheelie 5 επιπέδων και δυνατότητα απενεργοποίησης, καθώς και το Motorcycle Slip Regulation (MSR), το οποίο φροντίζει ώστε να διατηρηθεί η πρόσφυση σε απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από την σειρά APEX της WP
Όπως όλα τα μοντέλα του Oμίλου Pierer, έτσι και το Husqvarna Svartpilen 801 εξοπλίζεται στον τομέα των αναρτήσεων από την θυγατρική του ομίλου, WP. Έτσι, στο νέο αυτό μοντέλο βρίσκουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι ανοικτού φυσιγγίου 43mm της σειράς WP APEX, το οποίο έχει διαδρομή 140mm και δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης και της συμπίεσης, ενώ πίσω πίσω υπάρχει ένα μονοσόκ αμορτισέρ της ίδιας σειράς, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς, διαδρομής 150mm, που πιάνει απευθείας πάνω στο αλουμινένιο ψαλίδι.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνει η J.Juan, με δύο πλευστούς δίσκους 300mm μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο 240mm πίσω, με μονοπίστονη δαγκάνα. Ένα δικάναλο Cornering ABS επιβλέπει τη διαδικασία του φρεναρίσματος, ενώ οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειάζονται 43,8 μέτρα για να ακινητοποιηθεί το Svartpilen 801 από τα 100 χλμ./ώρα, μια επίδοση
Οι ζάντες είναι κατασκευασμένες από κράμα αλουμινίου και έχουν διάμετρο 17”, ενώ τα ελαστικά που τις ντύνουν έχουν διαστάσεις 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.
Nέα οθόνη TFT με δυνατότητα συνδεσιμότητας
Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας TFT οθόνης 5” (νέα προσθήκη), η οποία έχει ένα ευανάγνωστο και εύκολο στο χειρισμό μενού, ενώ με το κατέβασμα της εφαρμογής ¨Ride Husqvarna Motorcycles” ο αναβάτης έχει πρόσβαση και σε Navigation. Ο χειρισμός της οθόνης γίνεται μέσω τεσσάρων κουμπιών που βρίσκονται στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ενώ για τη φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών φροντίζει μια βολικά τοποθετημένη θύρα USB.
Το νέο Husqvarna Svartpilen 801 διατίθεται στην ελληνική αγορά για 12.480 ευρώ.