Husqvarna Vitpilen 401 – Πλούσιος εξοπλισμός και Euro5+ αναβάθμιση
- Euro5+ αναβάθμιση με νέο κινητήρα 398cc.
- Νέο πλαίσιο και αναρτήσεις της σειράς Apex από την WP.
- Νέα TFT 5 ιντσών και Immobilizer.
- Φρένα Bybre και Cornering ABS από την Bosch.
Euro5+ αναβάθμιση με νέο κινητήρα 398cc
Παρά τις χωμάτινες καταβολές της, η Husqvarna πλέον έχει στη γκάμα της και μοντέλα δρόμου, τόσο στην Adventure κατηγορία, όπως το Norden, όσο και στις πιο «Street» κατηγορίες, όπως το naked, νεορετρό Vitpilen 401. Η συγκεκριμένη σειρά εμφανίστηκε το 2018 στην έκδοση «401» και επανήλθε ανανεωμένο το 2024, ως Euro5+ μοντέλο πλέον. Στην καρδιά του βρίσκεται ένας υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας του οποίου ο κυβισμός ανέβηκε από τα 373cc στα 398,6cc και αποδίδει 45 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 39 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ., κάτι που σημαίνει ότι είναι κατάλληλος και για οδήγηση από κατόχους διπλώματος Α2. Η κατανάλωσε σε πραγματικές συνθήκες φτάνει τα 3,8 λίτρα ανά 100 χλμ. σύμφωνα με τη δοκιμή μας, κάτι που σημαίνει ότι το ντεπόζιτο των 13 λίτρων χαρίζει στο Vitpilen 401 μια αυτονομία 320 χιλιομέτρων.
Νέο πλαίσιο και αναρτήσεις της σειράς Apex από την WP
Μεγάλες αλλαγές έχουμε και στο ατσάλινο Trellis (χωροδικτύωμα) πλαίσιο του Vitpilen 401, με τις νέες τεχνικές συγκόλλησης των σωλήνων να επιτρέπουν την δημιουργία ενός πλαισίου με υψηλή ακαμψία και χαμηλό βάρος, με το Vitpilen να σταματάει τη ζυγαριά στα 154,5 κιλά με άδειο το ντεπόζιτο, ενώ νέο είναι και το καμπυλωτό, αλουμινένιο ψαλίδι. Όπως σε όλες τις μοτοσυκλέτες του ομίλου Pierer, η θυγατρική WP αναλαμβάνει τις αναρτήσεις που συνεργάζονται με το πλαίσιο και στην περίπτωση του Vitpilen 401 έχουν επιλεγεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι ανοιχτού φυσιγγίου διαμέτρου 43mm της σειράς APEX, το οποίο έχει δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς του ελατηρίου, ενώ η διαδρομή του φτάνει τα 150mm. Στο πίσω μέρος συναντάμε ένα μονοσόκ αμορτισέρ της ίδιας σειράς, με ίδια διαδρομή και δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς.
Νέα TFT 5 ιντσών, Cornering Traction Control και Immobilizer
Στο κομμάτι του εξοπλισμού υπάρχει επίσης αναβάθμιση, καθώς πλέον την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια νέα έγχρωμη TFT οθόνη 5”, που ελέγχεται μέσω ενός σετ τεσσάρων κουμπιών στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Υπάρχει δυνατότητα συνδεσιμότητας για Smartphone μέσω Bluetooth και της εφαρμογής Ride Husqvarna Motorcycles. Εκεί ο αναβάτης μπορεί να διαχειριστεί εισερχόμενες κλήσεις, να ακούσει μουσική και να έχει Turn-by-Turn πλοήγηση. Στον στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και το Immobilizer, για μεγιστοποίηση της ασφάλειας κατά της κλοπής. Επίσης στον εξοπλισμό του Vitpilen περιλαμβάνονται τόσο ρυθμιζόμενο Cornering Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης και Quickshifter διπλής κατεύθυνσης, όσο και δύο Riding Modes, Street και Rain που επηρεάζουν την απόκριση του γκαζιού.
Φρένα Bybre και Cornering ABS από την Bosch
Όπως έχει γίνει κατανοητό μέχρι τώρα, το Vitpilen 401 έχει πολύ πλούσιο εξοπλισμό για την κατηγορία του και το κομμάτι του φρεναρίσματος δεν θα μπορούσε να μην ακολουθεί τη γενική εικόνα του μοντέλου. Έτσι η ByBre (θυγατρική της Brembo) εφοδιάζει το Vitpilen 401 με ένα μεγάλο υδραυλικό δισκόφρενο 320mm μπροστά με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα και έναν δίσκο 240mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα. Την εποπτεία του συστήματος αναλαμβάνει μία τελευταίας τεχνολογίας μονάδα ABS 9.3 MP της Bosch, που διαθέτει λειτουργία cornering όπως επίσης και δυνατότητα απενεργοποίησης λειτουργίας στον πίσω τροχό στην επιλογή supermoto ABS.
H τιμή του Vitpilen 401 ορίζεται στα 6.680 ευρώ.