30 επιπλέον ίπποι με γεμάτη καμπύλη ισχύος που βάζουν δύσκολα στο ανταγωνισμό.

    Κινητήρας: Ό,τι του έλειπε

    Η ονομασία του μοντέλου μπορεί να άλλαξε σε 1090 για να ταιριάζει στην υπόλοιπη σειρά, όμως η χωρητικότητα παρέμεινε ίδια, στα 1050 κυβικά εκατοστά.  Είναι ο γνωστός δικύλινδρος LC8, αλλά πλέον αποδίδει 125 ίππους στις 8.500 σαλ και 10,9kg ροπής στις 6.500 σαλ. 30 επιπλέον ίπποι από το απερχόμενο μοντέλο και μάλιστα σε καιρούς που οι κανονισμοί του Euro4 είναι αυστηροί, δεν το λες και λίγο! 

    Το μοτέρ έχει γίνει περισσότερο νευρικό και πρόθυμο στις μεσαίες και η δύναμη κορυφώνεται ψηλά εκεί που δείχνει τα δόντια του. Ο αναβάτης έχει στη διάθεση του 3 διαθέσιμα riding modes μεταξύ των οποίων μπορεί να επιλέξει αυτό, που του ταιριάζει περισσότερο. Τα 3  modes, Sport, Street και Rain, εναλλάσσουν την απόδοση και την απόκριση του γκαζιού, διαμορφώνοντας ανάλογα και την παρεμβατικότητα του Traction. Στο Sport, η απόκριση είναι άμεση και το traction επιτρέπει  ελεγχόμενα γλιστρήματα και driftαρίσματα. Το Street έχει πιο απαλή και διαχειρίσιμη απόκριση για άνετες διαδρομές, χωρίς να μειώνει την απόδοση του κινητήρα. Το Rain, έχει αυξημένη παρεμβατικότητα για καταστάσεις, όπου η πρόσφυση είναι μειωμένη. 

    Υπάρχει η δυνατότητα για ξεκλείδωμα ενός επιπλέον mode, του off-road, που επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει το επίπεδο ευαισθησίας του traction, καθώς και να απενεργοποιήσει το ABS στον πίσω τροχό. Για τους πιο τολμηρούς και απαιτητικούς, το Traction μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως. Το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων συνδυάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης , που αποτρέπει την αποσταθεροποίηση του πίσω τροχού σε περίπτωση έντονου φρεναρίσματος ή απότομου κατεβάσματος. 

    KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ